abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150952889
Ik zag dat er al paar hiervan waren maar die zijn van 2002 en dus al erg verouderd.
Zou iemand mij kunnen vertellen wat je kan verwachten wat voor tests en graag zo specifiek mogelijk.
Want bijvoorbeeld voor straaljager piloot zeiden ze een aandachtsverdeling test en ruimtelijk inzicht en het kwam gewoon neer op met koptelefoon op proberen de cijfers uit de letters te filteren uit het goede oor en de juiste afbeelding te zoeken die hoort bij een bepaalde stand van het kompas en de horizon-instrument
  maandag 23 maart 2015 @ 16:51:51 #2
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_150952928
Ik hoop voor jou niet dat ze een taaltest gaan afnemen.
UI Made bij VanilleKwark.
  maandag 23 maart 2015 @ 16:55:58 #3
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_150953091
Ik hoop toch dat iemand die zich niet eens fatsoenlijk en duidelijk kan uitdrukken geen plaats mag nemen in de verkeerstoren.
pi_150953475
quote:
15s.gif Op maandag 23 maart 2015 16:55 schreef CherryOnTop het volgende:
Ik hoop toch dat iemand die zich niet eens fatsoenlijk en duidelijk kan uitdrukken geen plaats mag nemen in de verkeerstoren.
quote:
14s.gif Op maandag 23 maart 2015 16:51 schreef RingBewoner het volgende:
Wat grappig ha ha ha.
Ten eerste is dit het internet, dan is het normaal om niet te letten op je taalgebruik. Vandaar ook al die afkortingen, internetlinguistics en gebruik van engels tussen het nederlands door.
Ten tweede is voor mij een taal alleen bedoeld als communicatie, het boeit mij niet of ik perfect de regels toepas. Vooral niet als het gaat om Nederlands, ben geen nationalist. Engels en andere grote talen zijn in mijn optiek veel belangrijker.
Ik vind sowieso exacte vakken veel belangrijker, foutloos een taal kunnen heb je geen reet aan. Maar zonder foutloos gebruik van wiskunde en natuurkunde kun je ze haast nog geen eens toepassen.

Vinden jullie het zelf niet een beetje nutteloos om zo'n taalnazi te zijn. Ik heb er op mijn studie, die bekend staat als één van moelijkste, er tot nu toe geen een opmerking over gehoord.
  maandag 23 maart 2015 @ 17:12:28 #6
343196 RingBewoner
pi_150953567
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 17:09 schreef IgotAquestion het volgende:

Vinden jullie het zelf niet een beetje nutteloos om zo'n taalnazi te zijn.
Nee, de Nederlandse taal verloedert en daar irriteer ik mij aan.
quote:
Ik heb er op mijn studie, die bekend staat als één van moelijkste, er tot nu toe geen een opmerking over gehoord.
Dan heb je blijkbaar toch niet zo'n moeilijke studie als je denkt.

Een taalfoutje kan, gebeurt mij ook wel eens maar de lap tekst die jij uit je toetsenbord hebt geramd is gewoon tenenkrommend slecht.
pi_150953599
quote:
Ten eerste is dit het internet, dan is het normaal om niet te letten op je taalgebruik.
Uhhh.... nee hoor :{

quote:
Ik vind sowieso exacte vakken veel belangrijker, foutloos een taal kunnen heb je geen reet aan. Maar zonder foutloos gebruik van wiskunde en natuurkunde kun je ze haast nog geen eens toepassen.
Gekkerdje O+

Ik zou bovenstaande bij een gesprek over je toelating maar niet te hard zeggen :N

quote:
Vinden jullie het zelf niet een beetje nutteloos om zo'n taalnazi te zijn. Ik heb er op mijn studie, die bekend staat als één van moelijkste, er tot nu toe geen een opmerking over gehoord.
Wat studeer je?
pi_150953618
quote:
14s.gif Op maandag 23 maart 2015 17:12 schreef RingBewoner het volgende:
Nee, de Nederlandse taal verloedert en daar irriteer ik mij aan.
Het is een grap. Toch?! O+
  maandag 23 maart 2015 @ 17:17:13 #9
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_150953713
quote:

[..]

Ten eerste is dit het internet, dan is het normaal om niet te letten op je taalgebruik.
Waar haal je die wijsheid vandaan?

quote:
een taal kunnen heb je geen reet aan.
Ah, jij gaat tijdens je sollicitatiegesprek natuurlijk alleen antwoorden in cijfers en formules.

quote:
Ik heb er op mijn studie, die bekend staat als één van moelijkste, er tot nu toe geen een opmerking over gehoord.
Je hebt steeds in projectgroepen gewerkt waarbij je taalfouten door anderen verbeterd werden?
  maandag 23 maart 2015 @ 17:17:23 #10
440637 Hamlapje
met honing-mosterdsaus
pi_150953720
quote:

[..]

[..]

Wat grappig ha ha ha.
Ten eerste is dit het internet, dan is het normaal om niet te letten op je taalgebruik. Vandaar ook al die afkortingen, internetlinguistics en gebruik van engels tussen het nederlands door.
Ten tweede is voor mij een taal alleen bedoeld als communicatie, het boeit mij niet of ik perfect de regels toepas. Vooral niet als het gaat om Nederlands, ben geen nationalist. Engels en andere grote talen zijn in mijn optiek veel belangrijker.

Gek genoeg geeft taalbeheersing wel een zekere indicatie van het behaalde niveau aan.
Aan de hand van je uitgebraakte openingspost zou ik je niveau op VMBO schatten en helaas, dit is niet genoeg om in aanmerking te komen voor een opleiding als luchtverkeersleider.
  maandag 23 maart 2015 @ 17:17:47 #11
343196 RingBewoner
pi_150953738
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 17:13 schreef Queller het volgende:

[..]

Het is een grap. Toch?! O+
Laat ik het anders zeggen, het niveau van Nederlands gaat hard achteruit.
pi_150953754
quote:
14s.gif Op maandag 23 maart 2015 16:51 schreef RingBewoner het volgende:
Jij kan anders ook nog aardig wat lessen volgen.
pi_150953762
@pingbewoner
wat erg zeg... een stervende taal die aan het verloederen is.
Kom op zeg, het is best nutteloos dat we uberhaupt nog Nederlands spreken. Helemaal nergens voor nodig, erg onhandig en komt voornamelijk voort uit gevoelens van nostalgie en nationalisme.

Het is niet eens mijn opinie dat het de lastigste studie is, dat word zelf door de uni en andere takken van de uni gezegd.

@Queller
geen zin om te zeggen, maar als je een lijst met op 10 zelf opstelt of top 10 op internet opzoekt dan staat die er zeker tussen. That is really all you need to know. Met name omdat het erg subjectief is welke echt het moeilijkst is en wat de rangorde is in de top 10. Dat het in top 10 staat zegt al genoeg vind ik.
pi_150953806
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 17:17 schreef CherryOnTop het volgende:

[..]

Waar haal je die wijsheid vandaan?

[..]

Ah, jij gaat tijdens je sollicitatiegesprek natuurlijk alleen antwoorden in cijfers en formules.

[..]

Je hebt steeds in projectgroepen gewerkt waarbij je taalfouten door anderen verbeterd werden?
Mwah, genoeg docenten die de Nederlandse taal ook niet beheersen. Zelfs in tentamens tref je met regelmaat drie dt-fouten aan.
pi_150953818
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 17:18 schreef IgotAquestion het volgende:
@pingbewoner
Kom op zeg, het is best nutteloos dat we uberhaupt nog Nederlands spreken. Helemaal nergens voor nodig, erg onhandig en komt voornamelijk voort uit gevoelens van nostalgie en nationalisme.

Het is niet eens mijn opinie dat het de lastigste studie is, dat word zelf door de uni en andere takken van de uni gezegd.

@Queller
geen zin om te zeggen, maar als je een lijst met op 10 zelf opstelt of top 10 op internet opzoekt dan staat die er zeker tussen. That is really all you need to know. Met name omdat het erg subjectief is welke echt het moeilijkst is en wat de rangorde is in de top 10. Dat het in top 10 staat zegt al genoeg vind ik.
quote:
@pingbewoner

@Queller
wordt
pi_150953848
quote:
@pingbewoner

@Queller
:{
pi_150953869
Krijgen we binnenkort dagelijks een MH17, als deze held een baan krijgt?
  maandag 23 maart 2015 @ 17:21:41 #18
440637 Hamlapje
met honing-mosterdsaus
pi_150953877
quote:

That is really all you need to know.
Als dit je niveau van de Engelse taal aangeeft, zou ik toch nog even wat lessen volgen als ik jou was.
  maandag 23 maart 2015 @ 17:22:43 #19
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_150953921
quote:
3s.gif Op maandag 23 maart 2015 17:20 schreef Travel. het volgende:

wordt
Ach, een t meer of minder maakt niet uit. Evenals een cijfer meer of minder wanneer je de hoogte doorgeeft aan een piloot. Details.
pi_150953965
quote:
14s.gif Op maandag 23 maart 2015 17:17 schreef RingBewoner het volgende:
Laat ik het anders zeggen, het niveau van Nederlands gaat hard achteruit.
En je doet er behoorlijk hard aan mee.

Als het geen grap was, dan raad ik je aan opmerkingen over iemands taalvaardigheid achterwege te laten, tenzij je het kan zonder een knoeperd van een blunder te maken ^O^
quote:
@Queller
Wat een hoop typen zonder iets te zeggen :{
  maandag 23 maart 2015 @ 17:23:52 #21
343196 RingBewoner
pi_150953973
quote:
@pingbewoner

Het is een bar slecht excuus om niet wat meer moeite te steken in je taalgebruik.
pi_150953976
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 17:17 schreef Hamlapje het volgende:

[..]

Gek genoeg geeft taalbeheersing wel een zekere indicatie van het behaalde niveau aan.
Aan de hand van je uitgebraakte openingspost zou ik je niveau op VMBO schatten en helaas, dit is niet genoeg om in aanmerking te komen voor een opleiding als luchtverkeersleider.
Dan heb je helaas verkeerd ingeschat. Ik voel niet echt de noodzaak perfect Nederlands te spreken, betekent niet dat ik het niet kan. Uit onderzoek blijkt ook dat mensen die op elk moment zich zo foutloos proberen te verwoorden en zo 'mooi' mogelijk proberen te praten van een lager niveau zijn.
Maar geen zorgen ik kan als ik me er toe zet, zeer goed Nederlands spreken. Anders had ik echt niet zo'n goed cijfer gehaald op mijn eindcijferlijst voor Nederlands
  maandag 23 maart 2015 @ 17:24:39 #23
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_150953999
quote:
@pingbewoner

@Queller
Vanaf nu al jouw teksten in het Engels, bitte ^O^
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_150954011
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 17:24 schreef IgotAquestion het volgende:
Uit onderzoek blijkt ook dat mensen die op elk moment zich zo foutloos proberen te verwoorden en zo 'mooi' mogelijk proberen te praten van een lager niveau zijn.
Bron?
pi_150954024
quote:
14s.gif Op maandag 23 maart 2015 17:23 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Het is een bar slecht excuus om niet wat meer moeite te steken in je taalgebruik.
Je bakt er zelf ook niet veel van hé.
  maandag 23 maart 2015 @ 17:25:35 #26
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_150954031
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 17:24 schreef IgotAquestion het volgende:

[..]

Ik voel niet echt de noodzaak perfect Nederlands te spreken, betekent niet dat ik het niet kan.
Maar geen zorgen ik kan als ik me er toe zet, zeer goed Nederlands spreken.
Mensen die het kunnen doen dat vanzelf. Sterker nog, het kost ze meer moeite dat niet te doen.
pi_150954042
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 17:24 schreef Queller het volgende:

[..]

Bron?
Mwah, dat klopt wel hoor. Op de foks ook veel mensen die zich heel wat voelen.
pi_150954068
quote:
9s.gif Op maandag 23 maart 2015 17:25 schreef Travel. het volgende:

[..]

Het klopt, omdat jij denkt dat het op FOK! gebeurt?

Doe maar een andere bron :+
pi_150954071
Maar oke excuses voor mijn slecht taalgebruik dan. Ik dacht het was toegestaan hier om gewoon snel een vraag te stellen. Zolang het maar duidelijk was, wat ik bedoelde of wilde weten.
  maandag 23 maart 2015 @ 17:26:39 #30
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_150954072
quote:

[..]

Maar dat valt ook direct op omdat ze woorden totaal verkeerd gebruiken. :D
  maandag 23 maart 2015 @ 17:26:51 #31
440637 Hamlapje
met honing-mosterdsaus
pi_150954084
quote:

[..]

Wat dat betreft past TS hier wel, ja.
pi_150954098
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 17:26 schreef Hamlapje het volgende:

[..]

Wat dat betreft past TS hier wel, ja.
Ts is niet met hoofdletter hé. Veelgemaakte fout op de foks.
  maandag 23 maart 2015 @ 17:27:54 #33
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_150954118
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 17:26 schreef IgotAquestion het volgende:
Maar oke excuses voor mijn slecht taalgebruik dan. Ik dacht het was toegestaan hier om gewoon snel een vraag te stellen. Zolang het maar duidelijk was, wat ik bedoelde of wilde weten.
Dat was dus mijn hele punt... Je OP is helemaal niet zo duidelijk.
pi_150954128
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 17:26 schreef Queller het volgende:

[..]

Het klopt, omdat jij denkt dat het op FOK! gebeurt?

Doe maar een andere bron :+
Mwah, meer de universiteit in het algemeen. Een groot deel kijkt op anderen neer, hetgeen zeer treurig is.
pi_150954138
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 17:24 schreef Queller het volgende:

[..]

Bron?
Daar geloof ik hem eigenlijk direct (deels) in. Het is vaak van dat tokkietuig die het nodig vindt om zo duur mogelijk te schrijven. Dat de teksten daardoor voornamelijk zwakzinnig ogen, tja :') dat snappen ze weer niet. Klacht.nl staat er ook vol mee.

"Geachte mijnheer, Ik sommemeer uwer ter direkt om mijn gegevens van u website te verweideren"
Dat soort akties :')
  maandag 23 maart 2015 @ 17:28:45 #36
440637 Hamlapje
met honing-mosterdsaus
pi_150954151
quote:
9s.gif Op maandag 23 maart 2015 17:27 schreef Travel. het volgende:

[..]

Ts is niet met hoofdletter hé. Veelgemaakte fout op de foks.
Ik dacht dat ts Tinus Snijder heette, en permitteerde me om hem te tutoyeren met zijn initialen.
pi_150954173
quote:
9s.gif Op maandag 23 maart 2015 17:28 schreef Travel. het volgende:

[..]

Mwah, meer de universiteit in het algemeen. Een groot deel kijkt op anderen neer, hetgeen zeer treurig is.
Wat begrijp je niet aan mijn vraag naar een bron?
pi_150954177
quote:
6s.gif Op maandag 23 maart 2015 17:28 schreef Hamlapje het volgende:

[..]

Ik dacht dat ts Tinus Snijder heette, en permitteerde me om hem te tutoyeren met zijn initialen.
Je bouwt een innige band op.
pi_150954188
Ik weet de bron niet exact meer, was gewoon een documentaire die ik heb gezien over intelligentie.
Met name de link tussen taalvaardigheid en intelligentie.

Hierbij kwam ook aan bod, wat de menigte hoger inschatte. Ik bedoel welk soort taalgebruik en dat bruggetje werd gebruikt om een onderzoek uit Amerika te belichten.
Maar ik geef toe, veel onderzoeken kan je met een korreltje zout nemen.

Wat ik al zei, excuses dan voor mijn taalgebruik. Ik zou nu toch echt liever antwoord willen op mijn vraag. En ik kan jullie verzekeren dat mijn Nederlands echt wel adequaat is. Het is zeker niet foutloos.
pi_150954202
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 17:29 schreef Queller het volgende:

[..]

Wat begrijp je niet aan mijn vraag naar een bron?
Omdat het een achterlijke vraag is. En zoek lekker zelf een bron op als je graag een bron wilt. Man man man man man.
pi_150954212
quote:
99s.gif Op maandag 23 maart 2015 17:28 schreef CrashO het volgende:

[..]

Daar geloof ik hem eigenlijk direct (deels) in. Het is vaak van dat tokkietuig die het nodig vindt om zo duur mogelijk te schrijven. Dat de teksten daardoor voornamelijk zwakzinnig ogen, tja :') dat snappen ze weer niet. Klacht.nl staat er ook vol mee.

"Geachte mijnheer, Ik sommemeer uwer ter direkt om mijn gegevens van u website te verweideren"
Dat soort akties :')
Dat fenomeen ken ik heus. Ik vraag naar de bron van het onderzoek.
pi_150954220
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 17:30 schreef IgotAquestion het volgende:
Ik weet de bron niet exact meer, was gewoon een documentaire die ik heb gezien over intelligentie.

Hierbij kwam ook aan bod, wat de menigte hoger inschatte. Ik bedoel welk soort taalgebruik en dat bruggetje werd gebruikt om een onderzoek uit Amerika te belichten.

Wat ik al zei, excuses dan voor mijn taalgebruik. Ik zou nu toch echt liever antwoord willen op mijn vraag. En ik kan jullie verzekeren dat mijn Nederlands echt wel adequaat is. Het is zeker niet foutloos.
Ga er niet zo serieus op in, het halve topic faalt.
pi_150954235
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 17:30 schreef Queller het volgende:

[..]

Dat fenomeen ken ik heus. Ik vraag naar de bron van het onderzoek.
Verstand.
  maandag 23 maart 2015 @ 17:31:42 #44
440637 Hamlapje
met honing-mosterdsaus
pi_150954248
quote:

Het antwoord op je vraag is op de eerste pagina al gegeven door je te verwijzen naar het desbetreffende topic.
pi_150954271
quote:

Wat ik al zei, excuses dan voor mijn taalgebruik.
Dan vergeet ik maar dat je het gezegd hebt.

quote:
Ik zou nu toch echt liever antwoord willen op mijn vraag.
De weg naar je antwoord staat een aantal posts terug al: WGR / Luchtverkeersleider #11
pi_150954280
- foutje -
  maandag 23 maart 2015 @ 21:51:24 #47
430066 Robuust-koekje
altijd al robuust geweest.
pi_150965472
Mensen die persé willen aantonen dat ze tot een superieur niveau behoren (denken ze). :')

Mensen die (totaal onrelevant) gaan vertellen dat ze weer een van de moeilijkste opleidingen doen met zeer moeilijke kleurplaten. :')
Oftewel, TS.
robuuster dan de gemiddelde Nederlander, maar toch zachter dan een beschuitje.
pi_150967329
quote:
@pingbewoner
Wat ben jij een ongelofelijk dom rund.

Mag hopen dat mensen zoals jij nooit een baan met verantwoording krijgen.
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
  Moderator maandag 23 maart 2015 @ 23:51:21 #49
257132 crew  Awsom
pi_150971054
quote:
@Queller
Gelul dus.

"ik doe één van de moeilijkste studies" :')

Je komt over als een arrogante zak.
Als je zo doet in de selectie procedure kun je het wel vergeten.
pi_150971540
quote:
99s.gif Op maandag 23 maart 2015 23:51 schreef Awsom het volgende:

[..]

Gelul dus.

"ik doe één van de moeilijkste studies" :')

Je komt over als een arrogante zak.
Als je zo doet in de selectie procedure kun je het wel vergeten.
Ik vind zelf dat het niet een van de moeilijkste studies is. Ik heb meer bewondering voor bepaalde andere studies. Maar het staat aangeschreven als een van moeilijkste studies.
Het is niet zo dat ik zelf heb bepaald.

En hoezo arrogant, enige wat ik deed is mijzelf verdedigen tegen mensen die alleen maar mij met mijn taalgebruik naar beneden wilden halen. Terwijl ik gewoon snel vraag wilde stellen.

Ik ben juist absoluut niet arrogant en vind mezelf juist absoluut niet geweldig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')