Goeie!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben gek op coffey, met melk en suiker graag!
Elke keer wanneer er een vacature vrij komt in mijn vakgebied word ik benaderd door 3 detacheringsbureaus. Dat kan ook wel wat efficiënterquote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:10 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Dit denk ik al de hele dag.
Maakte je die grap espresso?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben gek op coffey, met melk en suiker graag!
Dat doe ik ook wel, maar dan krijg je een week later een afwijzingsmail dat ze toch iemand zoeken met ervaring.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een tip van iemand van zo'n detacheringsbureau: ondanks dat er werkervaring bij staat gewoon soliciteren. Een vacature tekst is een verlanglijstje van de werkgever, je hoeft niet aan alles te voldoen.
Ah dat zuigt.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:18 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel, maar dan krijg je een week later een afwijzingsmail dat ze toch iemand zoeken met ervaring.
En verder word ik alleen gebeld voor callcenterwerk, waarvan ik van weet dat ik het niet leuk vind en er ook niet goed in ben. Dus dat schiet ook niet op.
Dat doe ik ook. En vrijwilligerswerk heb ik ook als werkervaring er op staan. Maar op de een of andere manier zoeken ze toch het schaap met de vijf poten.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:18 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Elke keer wanneer er een vacature vrij komt in mijn vakgebied word ik benaderd door 3 detacheringsbureaus. Dat kan ook wel wat efficiënter![]()
Maar morgen weer op gesprek![]()
Stages kun je overigens ook gebruiken als werkervaring
Yup.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ah dat zuigt.
Je was afgestudeerd op communicatie toch?
Ook niet gek gezien het aanbod wat ze krijgen..quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat doe ik ook. En vrijwilligerswerk heb ik ook als werkervaring er op staan. Maar op de een of andere manier zoeken ze toch het schaap met de vijf poten.
Behoorlijk ja. En veel vacatures worden op dit moment ook aangeboden in het kader van de Startersbeurs.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:21 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ook niet gek gezien het aanbod wat ze krijgen..
Zeker in de communicatiewereld is er volgens mij een overschot aan werkzoekenden
Die 10 centimeter kwam met het donkerblauwe kleurtje mee!quote:
Je lipstick stinkt.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee het is een trein klassieker.
Niet alleen je lipstickquote:
Je bent zelf mooiquote:
Wijquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |