Stiekem is dat meerijden best ontspannend.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Russen zeker
[ afbeelding ]
Net weer een halfuur mee gereden met alle buslijnen
Wat is je car saved percentage? Ik heb namelijk het idee dat ik een aantal buslijnen eens opnieuw moet gaan inrichten, maar of ik daar zin in heb.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Om de 6 huizenblokken knal ik er altijd 1 neer. Staat overal wel volk. En amper auto's op de weg
Maak ook geen ingewikkelde lijnen, dan pakken cims sneller de auto volgens mij.
gewoon A-B lijnen maken, niet A-B-C-D D-E-F-A lijnenquote:Op maandag 23 maart 2015 22:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Om de 6 huizenblokken knal ik er altijd 1 neer. Staat overal wel volk. En amper auto's op de weg
Maak ook geen ingewikkelde lijnen, dan pakken cims sneller de auto volgens mij.
Meerijden is leukquote:Op maandag 23 maart 2015 22:03 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Stiekem is dat meerijden best ontspannend.
[..]
Wat is je car saved percentage? Ik heb namelijk het idee dat ik een aantal buslijnen eens opnieuw moet gaan inrichten, maar of ik daar zin in heb.
Yup, heb er een paar rond de 50%, maar de meeste hangen rond de 20-25%.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:08 schreef Divje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Meerijden is leuk, zo zie je de stad ook eens op een andere manier.
Trips saved percentage valt tegen als je kijkt naar alle cims bij haltes
Ik heb deze zelf gedownload om later te proberen. Ziet er gaaf uitquote:Op maandag 23 maart 2015 22:33 schreef einschtein het volgende:
Ik zag hier een Holm (Hölmen?) map, was dat een zelf gefabriceerde map, of?
Of heeft iemand anders nog een leuke map?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
Verrek, da's eigenlijk nog best slim ook om van het lane switching probleem af te zijnquote:
Ik denk niet dat deze rotonde een hoge verkeersdruk aan kan.quote:
Juist wel, ik heb het zo neergezet dat alles wat aan komt precies terecht komt waar het heen wil zodat ze elkaar helemaal niet meer tegenkomenquote:Op maandag 23 maart 2015 23:46 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Ik denk niet dat deze rotonde een hoge verkeersdruk aan kan.
Sluit er eens een cargo treinstation of haven aan, goede test is dat.
Je zou ff met de traffic query mod moeten kijken of ze gebruiken maken van alle lanesquote:Op maandag 23 maart 2015 23:50 schreef jogy het volgende:
Maar oké, zelfde principe, andere locatie maar met cargotrain station in de buurt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met deze constructie boeit het niet heel erg omdat ze elkaar praktisch niet tegenkomen. Maar ik zal die query tool hoe dan ook wel gebruiken want die is gewoon geilquote:Op maandag 23 maart 2015 23:55 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Je zou ff met de traffic query mod moeten kijken of ze gebruiken maken van alle lanes
Die was van mijquote:Op maandag 23 maart 2015 22:33 schreef einschtein het volgende:
Ik zag hier een Holm (Hölmen?) map, was dat een zelf gefabriceerde map, of?
Of heeft iemand anders nog een leuke map?
Draait de verkeerde kant opquote:
Hah, zo lang niet gehoord dit. Ik kan het me niet herinneren, maar, gaat raar klinken dit, ik krijg een gevoel dat het 7 uur 's ochtends is, ik deze toontjes al uren lang achter elkaar heb gehoord en ik denk "oke, toch maar 's slapen nu.".quote:Op maandag 23 maart 2015 23:59 schreef TigerXtrm het volgende:
Deze aanzetten tijdens het spelen en gaan![]()
quote:
Heerlijk!!!quote:Op maandag 23 maart 2015 23:59 schreef TigerXtrm het volgende:
Deze aanzetten tijdens het spelen en gaan![]()
Je zou bijna denken dat ze het despawnen er met een reden hebben ingebouwdquote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:29 schreef jogy het volgende:
Oké, dit is dan wel weer mijn grootste falen.
Leuk man, no car despawn.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |