Eerst water.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:53 schreef DjinN het volgende:
Als jullie beginnen, beginnen jullie dan eerst met een compleet wegennet aan te maken, en vullen jullie dan pas alles op ?
http://steamcommunity.com(...)13808664&searchtext=quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:51 schreef Trebo het volgende:
Ik heb alle 'sport'-assests geabonneerd. Vanavond even aan de slag om een sport en ontspanningszone in te richten.
Wauw.. nee, thnx!quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:56 schreef Divje het volgende:
[..]
http://steamcommunity.com(...)13808664&searchtext=Die ook?
steam support? kom over een maand maar weer terug...quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:58 schreef Scrummie het volgende:
Jongens en meisjes, wat moet ik nou.. wachten op steam support of ze een backup terug kunnen zetten van mijn cloud save, of gewoon domweg opnieuw beginnen.. iemand eerder contact gehad met Steam support en hoe snel ging dat dan?
quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:58 schreef Scrummie het volgende:
Jongens en meisjes, wat moet ik nou.. wachten op steam support of ze een backup terug kunnen zetten van mijn cloud save, of gewoon domweg opnieuw beginnen.. iemand eerder contact gehad met Steam support en hoe snel ging dat dan?
Mja, heb alle folders en dergelijke save games ook getest; maar nada niks en noppes. Zie screenshot hierboven. Stad laad nu wel, maar ik zie geen gebouwen enzoquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:00 schreef Divje het volgende:
[..]Geen idee..
Heb je die corrupte cloudsave al verwijderd?
In je content manager saves vewijderd die niet goed zijn?quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mja, heb alle folders en dergelijke save games ook getest; maar nada niks en noppes. Zie screenshot hierboven. Stad laad nu wel, maar ik zie geen gebouwen enzo
Had al zo'n ideequote:Op woensdag 25 maart 2015 19:59 schreef mschol het volgende:
[..]
steam support? kom over een maand maar weer terug...
ja nee serieus: ze zijn over het algemeen echt bagger traag..
Zal dat nog eens proberen, maar geef het weinig tot geen kansquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:02 schreef Divje het volgende:
[..]
In je content manager saves vewijderd die niet goed zijn?
En als je die Pedestrian Paths mod hebt, schakel 'm uit want die fuckt heel veel kapot nu
* Duimt voor Scrum*quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zal dat nog eens proberen, maar geef het weinig tot geen kans. Brb.
anders nood scenario: ALLE mods uit..quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zal dat nog eens proberen, maar geef het weinig tot geen kans. Brb.
Had ik al gedaan, maar niks noppes nada!quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:04 schreef mschol het volgende:
[..]
anders nood scenario: ALLE mods uit..
ook assets e.d. uitgezet? gewoon basic game voor de test?quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Had ik al gedaan, maar niks noppes nada!
Ik denk dat het opnieuw beginnen word. Verdorie verdorie verdorie.
Yep, het ligt echt aan de save games helaas.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:10 schreef mschol het volgende:
[..]
ook assets e.d. uitgezet? gewoon basic game voor de test?
Er staan dus geen savegames zonder thumbnails tussen?quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yep, het ligt echt aan de save games helaas.
Ja 1, maar als ik die verwijder geen enkel teken van leven op de andere saves. En als ik die corrupte laad, krijg ik het zelfde te zien als die screenshot hier ergens boven. En ik zie dus die thumbnail van mijn stadion parkquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Er staan dus geen savegames zonder thumbnails tussen?
Bij mij wou ie die niet verwijderen vanuit de content manager, moest 'm opzoeken in de steam map. Tussen 189 andere savesquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja 1, maar als ik die verwijder geen enkel teken van leven op de andere saves. En als ik die corrupte laad, krijg ik het zelfde te zien als die screenshot hier ergens boven. En ik zie dus die thumbnail van mijn stadion park. GAFFERDAMME! Dat word opnieuw beginnen
Ja, als in; ik kan de games wel laden. Die niet corrupt zijn: lokaal; laad wel, maar toont een compleet lege map. De cloud save laad ook, maar laat dit zien:quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:19 schreef Divje het volgende:
[..]
Bij mij wou ie die niet verwijderen vanuit de content manager, moest 'm opzoeken in de steam map. Tussen 189 andere saves
Maargoed, die zonder thumbnail is corrupt, maar je hebt ook 1 mét thumbnail die corrupt is?
quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, als in; ik kan de games wel laden. Die niet corrupt zijn: lokaal; laad wel, maar toont een compleet lege map. De cloud save laad ook, maar laat dit zien:
[ afbeelding ]
Ff testen nog, ben nog 1 ding aan het proberen, daarna start ik nieuw spel.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:23 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
Wat gebeurt er als je een nieuwe map laadt? Dan laat ie wel alles normaal zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |