quote:Op maandag 23 maart 2015 16:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan moet ie wel héél groot zijn, normale mensen pinken dat gewoon weg
quote:
Of die hoe heet hij Bobbitt?quote:
Superhandig is dat ja.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Of die hoe heet hij Bobbitt?
Die kan hem namelijk losschroeven.
Dan is het gewoon een luxe voorbind, die heb jij ook. Zo stoer is dat allemaal nietquote:Op maandag 23 maart 2015 16:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Of die hoe heet hij Bobbitt?
Die kan hem namelijk losschroeven.
Kusje erop?quote:
Die van mij is toch kunstmatiger....en lichtgroen.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan is het gewoon een luxe voorbind, die heb jij ook. Zo stoer is dat allemaal niet
Ik vind het eigenlijk ook niet kunnen. Maar we kunnen niet steeds topics naar jouw anus en het hol van Mani blijven noemen.quote:
Jaquote:
Nee het is al weer over, zie bovenstaandequote:Op maandag 23 maart 2015 16:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dit is het FOK! steunpunt. Hoe kan ik je helpen bro?
Glow in the dark?quote:Op maandag 23 maart 2015 16:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die van mij is toch kunstmatiger....en lichtgroen.
quote:Op maandag 23 maart 2015 16:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja
[..]
Nee het is al weer over, zie bovenstaande
Ja, handig joh! Als ik mijn mond open doe is het meteen licht in de slaapkamer.quote:
Kan gewoon johquote:Op maandag 23 maart 2015 16:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk ook niet kunnen. Maar we kunnen niet steeds topics naar jouw anus en het hol van Mani blijven noemen.
quote:Op maandag 23 maart 2015 16:21 schreef Uccie het volgende:
Ja, handig joh! Als ik mijn mond open doe is het meteen licht in de slaapkamer.
Whehehehequote:Op maandag 23 maart 2015 16:21 schreef Uccie het volgende:
Ik wilde nu iets zeggen, maar ik doe het niet.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:21 schreef Uccie het volgende:
Valt me tegen van je.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik wilde nu iets zeggen, maar ik doe het niet.
Natuurlijk niet, Specsaversquote:Op maandag 23 maart 2015 16:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Eftelul denkt nu dat ik dit heb gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |