Wel als je het forceertquote:Op vrijdag 3 april 2015 16:48 schreef Geerd het volgende:
TTT?? 1e op nog 1 of 2 want bier staat te trappelen ! Weekend afpilsen, morgen tering vroeg 13.45 naar Utje !!!
Grrrrr zullen de eerste rokjes al te zien zijn morgen??
Proost !!! Hoeveel flessen vanavond? Ik heb een paar Tequila bierjtjes Salitos van de hallo JUmbo!quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:33 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Was gestopt na 3 en zit nu vol van de kant en klare bami van de AH. Als ik straks rosé ga drinken zal de honger wel weer terugkomen (zoals gewoonlijk).
Ik heb er 2 en er zit nog wat in de fles van gisteren. Zal niet alles in één keer opdrinken hoor maar moet toch echt minderen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
Proost !!! Hoeveel flessen vanavond? Ik heb een paar Tequila bierjtjes Salitos van de hallo JUmbo!
Morgen werken dus niet te gek
Ik ben ook iets geminderd van 8 biertjes naar 6 per dagquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:37 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik heb er 2 en er zit nog wat in de fles van gisteren. Zal niet alles in één keer opdrinken hoor maar moet toch echt minderen.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:39 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Bestaan er geen alcohol-pleisters? Weet iemand dat?
Ik doe net of ik dat niet gelezen hen :p koffie wel weer genoeg gehad, bijna weer in Utrecht en dan snel naar Zwollequote:
Ik draag heel het jaar door rokjes en panty's.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:48 schreef Geerd het volgende:
TTT?? 1e op nog 1 of 2 want bier staat te trappelen ! Weekend afpilsen, morgen tering vroeg 13.45 naar Utje !!!
Grrrrr zullen de eerste rokjes al te zien zijn morgen??
quote:Op zondag 5 april 2015 21:38 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik draag heel het jaar door rokjes en panty's.
Mwha zo snel gaat dat niet, vaak bij mensen die echt verslaafd zijn en slecht eten en sterke drankquote:Op zondag 5 april 2015 23:12 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb volgens mij echt iets aan mijn maag gekregen door mijn alcoholprobleem. Vandaag voor de verandering maar niks gedronken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |