quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:36 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Hij heeft definitief het RS-virus. Het duurt ongeveer 5-7 dagen voordat het z'n piek bereikt en dan moet hij nog herstellen. We zijn nog wel een tijdje zoet dus. Het menneke ligt nu aan het zuurstof want hij heeft het er maar moeilijk mee. De neussonde is ook weer terug, want hij is zo ontzettend moe van alles (en terecht).
Wat ontzettend klotequote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:36 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Hij heeft definitief het RS-virus. Het duurt ongeveer 5-7 dagen voordat het z'n piek bereikt en dan moet hij nog herstellen. We zijn nog wel een tijdje zoet dus. Het menneke ligt nu aan het zuurstof want hij heeft het er maar moeilijk mee. De neussonde is ook weer terug, want hij is zo ontzettend moe van alles (en terecht).
http://www.stipenbloem.nl/c-2009743/koeltasjes/quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:38 schreef Radyhyn het volgende:
Awwwww Cactus wat erg zeg![]()
Heel veel beterschap!
Chanty fijn dat de lijn weer stijgt!
Skittles dat koeltasje met de vosjes heb ik ook voor op mijn werk. Ik heb hem van de loods5.. maar wil er eigenlijk ook nog een extra hebben om mee te nemen naar de oppasoma's. Ze hadden geloof ik ook een paarse met dassen eropWaar heb jij ze online besteld?
Ow en 30% korting op de maandboxen pampers bij bol!
http://www.bol.com/nl/l/b(...)ampers_maandboxen_3_
Alleen maar active fit en maat 2quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:38 schreef Radyhyn het volgende:
Heel veel beterschap!
Skittles dat koeltasje met de vosjes heb ik ook voor op mijn werk. Ik heb hem van de loods5.. maar wil er eigenlijk ook nog een extra hebben om mee te nemen naar de oppasoma's. Ze hadden geloof ik ook een paarse met dassen eropWaar heb jij ze online besteld?
K*t ik heb serieus vorige week een maandbox bij wehkamp besteld met 10 euro korting, maar dat is toch flink duurder dan nu bij bol.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:38 schreef Radyhyn het volgende:
Heel veel beterschap!
middenin:quote:Op woensdag 25 maart 2015 07:51 schreef Skittles het volgende:
Lou lekt door bij active fitmet babydry hebben we dat niet.
Manmanman zit er een sprongetje aan te komen ofzo? Ze is al een paar dagen zó mopperig. In de nacht slaapt ze nog slechter dan normaal en naja ze huilt dus vaak en om onbekende reden.
Ook veel speeksel en gisteren leek ze een rood warm wangetje te hebben, maar geen aparte poepluiers dus ik denk niet dat er tandjes aan komen. Sowieso is ze veel te jong voor nog meer tandjes.![]()
Moe
Ja hoor, hier slaapt ze met active fit. Want slaapt op haar buikje en active fit zit wat hoger. En zo dus minder kans op doorlekken. En dat met 13+ uur.quote:Op woensdag 25 maart 2015 07:47 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Absorberen ze net goed als de dry dan?!
Want de plas luiers hier zitten echt goed vol, zeker na nachten van 12 uur
En dank je wel voor de felicitaties!!
Ons feestbiggetje slaapt nog![]()
Hier wilde ik nog heel hard voor jompelen!!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:35 schreef Chanty het volgende:
[..]
9 maanden en 3 dagenHij ligt keurig op schema
Kwaks bloemkool moet je ook eten met een kaassaus anders is het ook viesHij heeft gewoon een goed ontwikkelde smaak!
Fazz hoef je je toch niet voor te schamen dat je wilt stoppen
Cho fijn dat je weer thuis ben
Filmpje doet het nietzal zo op mijn telefoon nog eens proberen.
Ennn…..
[ afbeelding ]
Lucas is in krap 3 weken 340 gram aangekomen en dat ondanks ziek zijn. En echt veel meer eten dan eerst krijg ik er ook nog steeds niet in. Dusconsultatiebureau met je misschien is je melk niet meer voldoende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |