9 maanden en 3 dagenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:46 schreef Hilmo het volgende:
Chanty dat isgoed shit zeg, levende speen zijn.. 9 maanden was verlatingsangst periode toch? Is hijdie leeftijd?
Ik schommel momenteel rond de 47 dus blijf vooralsnog stabielquote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:38 schreef Stormqueen het volgende:
ik krijg het filmpje ook niet geopend mobiel, zal vanavond even op de laptop spieken TAP!
En whoooooohoooo voor l! Eindelijk weer omhoog met die lijn
Hoe gaat het met jouw gewicht, chanty?
Wat goed Chanty!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:35 schreef Chanty het volgende:
[..]
9 maanden en 3 dagenHij ligt keurig op schema
Kwaks bloemkool moet je ook eten met een kaassaus anders is het ook viesHij heeft gewoon een goed ontwikkelde smaak!
Fazz hoef je je toch niet voor te schamen dat je wilt stoppen
Cho fijn dat je weer thuis ben
Filmpje doet het nietzal zo op mijn telefoon nog eens proberen.
Ennn…..
[ afbeelding ]
Lucas is in krap 3 weken 340 gram aangekomen en dat ondanks ziek zijn. En echt veel meer eten dan eerst krijg ik er ook nog steeds niet in. Dusconsultatiebureau met je misschien is je melk niet meer voldoende
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wou dat mini al een jaar was trouwens. Kolf nu nog 1 voeding op een dag op werk maar moet heel erg m'n best doen om er een voeding uit te halen. Duurt lang. Nouja nog iets minder dan 2 maanden...Tralalalaaa
Het moet denk even bezinken nog, het gevoel kwam ook pas vorige week opquote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:45 schreef Crumpette het volgende:
Fazz dat gevoel is toch niks mis mee?niet schamen hoor. Je weet het vanzelf, wanneer je het zeker weet
Ja, na wat kloppen op zijn kont. Vanmiddag gebeurde het nog een keer. De resultaten voor RS zijn er nog niet maar J. krijgt nu preventief antibiotica. Ze hebben ook nog bloed afgenomen en dat was dikker dan normaal, dus hij krijgt nu ook een infuus met zoutoplossing.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:19 schreef ingee het volgende:
Oei Cactus! Niet tof!
Ging J. zelf wel weer ademen met wat hulp?
Rustig aan dan maar, beter in het ziekenhuis dan thuis zo.
Cholulalekker stinken!
Tuurlijk kan dat welquote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:19 schreef Chanty het volgende:
Maar dat is dus ook een enge gedachten want ik kan niet tot zijn 18e borstvoeding gaan geven
Ff biertje doen met de jongens van de voetbal en daarna snel naar huis om aan mama's tet in slaap te vallenquote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:34 schreef Butterflower het volgende:
[..]
Ff biertje doen met de jongens van de voetbal en daarna snel naar huis om aan mama's tet in slaap te vallen
Je loopt nu wel de kans mis op een eigen tv show op TLCquote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:36 schreef Chanty het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
OMG nee!!
Ik denk dat mijn max toch wel bij de 1,5 jaar ligt.
[..]
Ff biertje doen met de jongens van de voetbal en daarna snel naar huis om aan mama's tet in slaap te vallen
I'd watch thatquote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:38 schreef Skittles het volgende:
[..]
Je loopt nu wel de kans mis op een eigen tv show op TLC
[..]
Hmmm goed punt. Kan ik daar rijk mee worden?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:38 schreef Skittles het volgende:
[..]
Je loopt nu wel de kans mis op een eigen tv show op TLC
Ik ben maar 1.60 he. En ik ben wel flink afgevallen ja maar was ook flink aangekomen. Zat de laatste paar jaar voor de zwangerschap op ongeveer 52, maar dat liep langzaam op naar 54/55. Toen raakte ik zwanger en de max zat op 76 nogietsquote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:01 schreef Hilmo het volgende:
Zieke nts, beterschap!!
Chanty geweldig, lijntje gaat omhoog! En jij zelf onder de 50 kg? Ben ik gewoon 20 kg zwaarder dan jij bent en qua bouw lijken we wel op elkaar geloof ik. Was je zoveel afgevallen?
Hier net een uur op zijn kamertje gespeeld met hem. Boekjes gelezen, met een nieuwe bal gespeeld, gerold en nu ben ikmoe
baby ook trouwens. Net weer jengelen, nu maar weer aan de tiet
vreemd dagje zo. Maar echt samen, ook genieten
Hoe staat je man tegenover gevoed worden met de borst? Daar valt ook wel iets van te maken tot L groot genoeg is.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:06 schreef Chanty het volgende:
[..]
Hmmm goed punt. Kan ik daar rijk mee worden?En kan dat dan ook alvast NU?
[..]
Ik ben maar 1.60 he. En ik ben wel flink afgevallen ja maar was ook flink aangekomen. Zat de laatste paar jaar voor de zwangerschap op ongeveer 52, maar dat liep langzaam op naar 54/55. Toen raakte ik zwanger en de max zat op 76 nogietsVanaf daar afgevallen naar 47 nu. Overigens was nog meer vroeger 48 gewoon mijn standaardgewicht. Maar dat is wel al heul lang geleden
Het is een man, sabbelen niet alle (hetero)mannen graag aan borsten?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:12 schreef Skittles het volgende:
[..]
Hoe staat je man tegenover gevoed worden met de borst? Daar valt ook wel iets van te maken tot L groot genoeg is.
Is natuurlijk wel een ander verhaal als er opeens met een TSR een dot melk z'n mond in wordt gelanceerdquote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:23 schreef Chanty het volgende:
[..]
Het is een man, sabbelen niet alle (hetero)mannen graag aan borsten?
Dat filmpje![]()
NTS bij jou wil het ook allemaal niet echt beter gaan heBeterschap, hopelijk is het hierna gewoon klaar voor jullie.
Ik wil op dit moment niet eens dat hij aan mijn tepels zuigt/ sabbelt/ whatever. Ik associeer dat op dit moment zo met borstvoeding dat het totaal niet past binnen het intimiteitsplaatjequote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:26 schreef Skittles het volgende:
[..]
Is natuurlijk wel een ander verhaal als er opeens met een TSR een dot melk z'n mond in wordt gelanceerd
Ik doe heel heel heel hard mn best op dit moment om niet hardop te gnorfen..quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:26 schreef Skittles het volgende:
[..]
Is natuurlijk wel een ander verhaal als er opeens met een TSR een dot melk z'n mond in wordt gelanceerd
+1. Tepels zijn een no go areaquote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:29 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik wil op dit moment niet eens dat hij aan mijn tepels zuigt/ sabbelt/ whatever. Ik associeer dat op dit moment zo met borstvoeding dat het totaal niet past binnen het intimiteitsplaatjeBrrrrr
Goddank ik dacht dat ik vast heel raar ben met die associatiequote:
Neuh, hier komt ie er ook niet aanquote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:44 schreef Chanty het volgende:
[..]
Goddank ik dacht dat ik vast heel raar ben met die associatie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:01 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik moest meteen weer denken aan dit filmpje![]()
![]()
![]()
SPOILER: waarom in een bed gaan liggen als je ook op mama kunt slapen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:30 schreef DJMO het volgende:
fijn Cho dat jullie naar huis mochten!
MwC: is er al iets meer bekend? Wat moeten jullie geschrokken zijn zeg ...Hij heeft definitief het RS-virus. Het duurt ongeveer 5-7 dagen voordat het z'n piek bereikt en dan moet hij nog herstellen. We zijn nog wel een tijdje zoet dus. Het menneke ligt nu aan het zuurstof want hij heeft het er maar moeilijk mee. De neussonde is ook weer terug, want hij is zo ontzettend moe van alles (en terecht).SPOILER: waarom in een bed gaan liggen als je ook op mama kunt slapen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bah, wat een tegenslagquote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:36 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Hij heeft definitief het RS-virus. Het duurt ongeveer 5-7 dagen voordat het z'n piek bereikt en dan moet hij nog herstellen. We zijn nog wel een tijdje zoet dus. Het menneke ligt nu aan het zuurstof want hij heeft het er maar moeilijk mee. De neussonde is ook weer terug, want hij is zo ontzettend moe van alles (en terecht).
heel veel sterktequote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:36 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Hij heeft definitief het RS-virus. Het duurt ongeveer 5-7 dagen voordat het z'n piek bereikt en dan moet hij nog herstellen. We zijn nog wel een tijdje zoet dus. Het menneke ligt nu aan het zuurstof want hij heeft het er maar moeilijk mee. De neussonde is ook weer terug, want hij is zo ontzettend moe van alles (en terecht).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |