Welck een toeval!quote:Op maandag 23 maart 2015 15:52 schreef Renesite het volgende:
HW! Knuffelen?
# 16 Renesite 182.130
# 17 HeatWave 178.395
Ja, dat was de grapquote:Op maandag 23 maart 2015 15:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat een afgrijselijk Engels, ik snap er geen reet van.
Vind ik heel erg openminded. Oe komt oet Amsterdam zekerquote:
Nou, enorm iddquote:Op maandag 23 maart 2015 16:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vind ik heel erg openminded. Oe komt oet Amsterdam zeker
Mijn openmindedness heeft zo zijn grenzen.quote:
Zie Renesite hier zo even keihard gecockblocked wordenquote:Op maandag 23 maart 2015 16:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijn openmindedness heeft zo zijn grenzen..
En sowieso is Ang3l dan eerst.
Geen foto in het fobo, wel een heel verhaal.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zie Renesite hier zo even keihard gecockblocked worden
Ja hallo, het ging opeens van knuffelen naar keiharde butt secks, dat gaat me ff te snel hoorquote:Op maandag 23 maart 2015 16:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zie Renesite hier zo even keihard gecockblocked worden
quote:Op maandag 23 maart 2015 16:36 schreef WaddleDee het volgende:
[..]
Geen foto in het fobo, wel een heel verhaal.
Lelijk dus.
Maar jij leeft toch the fast paced inner city life?quote:Op maandag 23 maart 2015 16:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja hallo, het ging opeens van knuffelen naar keiharde butt secks, dat gaat me ff te snel hoor.
True, maar zelfs dan!quote:Op maandag 23 maart 2015 16:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar jij leeft toch the fast paced inner city life?
Hihihi, een verlegen HW, hihihiquote:Op maandag 23 maart 2015 16:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar zelfs dan!
Ik bedoel, ik heb wel eens eerder een homo geknuffeld, maar de vervolgstappen zijn er nooit van gekomen, dat moet een reden hebben.
Sorry, ik ben een beetje overwerktquote:
Das minder leuk dan afgewerktquote:
Huehuehuequote:
Moderne slavernijquote:Op maandag 23 maart 2015 14:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, gisteren late dienst en vandaag werken van 10 tot 22
Je bewaart jezelf voor Ang3l?quote:Op maandag 23 maart 2015 16:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar zelfs dan!
Ik bedoel, ik heb wel eens eerder een homo geknuffeld, maar de vervolgstappen zijn er nooit van gekomen, dat moet een reden hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |