Gezellig!quote:Op maandag 23 maart 2015 19:20 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb haar al uitgenodigd voor een korte strandvakantie als het eindelijk mooi weer is
Absoluut, elke keer opnieuw weer lachen om die ogen als die trein 'm raakt.quote:
Of je zet hem gewoon uitquote:Op maandag 23 maart 2015 19:52 schreef MissMSX het volgende:
Kan de autocorrect van deze tablet ook onder die trein?
Zekerquote:Op maandag 23 maart 2015 19:52 schreef MissMSX het volgende:
Kan de autocorrect van deze tablet ook onder die trein?
Het proberen waardquote:
Zonder de rest van de tablet he. Sorry, was niet SMART genoegquote:
Klinkt bijna als een Wedden Datjequote:Op maandag 23 maart 2015 20:07 schreef DrMarten het volgende:
Route bedenken voor de NVM open huizendag komende zaterdag.... 8 woningen in 4 wijken. Ben bang dat ik een selectie moet gaan maken
Bandjes oppompen, zweetband om de kop en als een malle de stad door fietsenquote:
De tijd gaat... NU in!quote:Op maandag 23 maart 2015 20:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Bandjes oppompen, zweetband om de kop en als een malle de stad door fietsen
Woning met 2 of 3 slaapkamers waar niet teveel aan moet gebeuren, voor niet teveel geld. Tuintje met ruimte voor een paar stoelen een tafel en een bbq. Maar wil ook bij een paar appartementen kijken.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De tijd gaat... NU in!
Naar wat voor iets zoek je?
Voorlopig nog nergensquote:Op maandag 23 maart 2015 20:19 schreef Cue_ het volgende:
Spannend, ben beneiwud waar je terecht komt
ha. Wil je mijn huis? Voor 175k ben jij mn manquote:Op maandag 23 maart 2015 20:15 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Woning met 2 of 3 slaapkamers waar niet teveel aan moet gebeuren, voor niet teveel geld. Tuintje met ruimte voor een paar stoelen een tafel en een bbq. Maar wil ook bij een paar appartementen kijken.
Zeker als je al tijdje kijkt weet je alvast of t wat is.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Voorlopig nog nergens
Eerst contract hebben, maar als alles normaal gaat dan heb ik die 1 augustus. Maar wel leuk om de sfeer een beetje te proeven her en der.
http://www.funda.nl/koop/(...)aat-7/fotos/#foto-10quote:Op maandag 23 maart 2015 20:20 schreef Cue_ het volgende:
Als je bij mij in de buurt wilt wonen, met een kinderspeelplaats voor de deur schijnt er nog wel iets goedkoopste te zijn. Enkel moet er wel wat aan gebeuren.
Maar er wordt gezegd dat je zo 20.000 onder de vraagprijs zou kunnen gaan zitten
Dat kan ik bij lange na niet betalenquote:Op maandag 23 maart 2015 20:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
ha. Wil je mijn huis? Voor 175k ben jij mn man
aaaah pluskut!quote:Op maandag 23 maart 2015 20:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
http://www.funda.nl/koop/(...)aat-7/fotos/#foto-10
Die bedoel je denk ik.
Appartementje op begane grond kan natuurlijk ookquote:Op maandag 23 maart 2015 20:15 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Woning met 2 of 3 slaapkamers waar niet teveel aan moet gebeuren, voor niet teveel geld. Tuintje met ruimte voor een paar stoelen een tafel en een bbq. Maar wil ook bij een paar appartementen kijken.
Die is al verkochtquote:Op maandag 23 maart 2015 20:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zeker als je al tijdje kijkt weet je alvast of t wat is.
Ook kijkje bij die ene die je zo mooi leek?
Nee uhm.. Effe zoekenquote:Op maandag 23 maart 2015 20:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
http://www.funda.nl/koop/(...)aat-7/fotos/#foto-10
Die bedoel je denk ik.
ah. Same same. Ambtenaar? Sociale zaken?quote:Op maandag 23 maart 2015 20:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat kan ik bij lange na niet betalen
Ben maar een arme ambtenaar
Daar zie ik alleen maar huizen die ik niet kan betalenquote:Op maandag 23 maart 2015 20:26 schreef Cue_ het volgende:
bosboom toussaintstraat
En dan een hoekhuis bij een hofje
En dan ga je er flink de boot mee in?quote:Op maandag 23 maart 2015 20:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
ah. Same same. Ambtenaar? Sociale zaken?
Zit/zat in hetzelfde schuitje. Dit huis kan ik verkopen voor 125k
nee joh. Gekocht voor 102 en totaal 115k gewordenquote:Op maandag 23 maart 2015 20:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dan ga je er flink de boot mee in?
Rentenierenquote:Op maandag 23 maart 2015 20:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
nee joh. Gekocht voor 102 en totaal 115k geworden
Blijven dromenquote:
neeeh. Wel ideeën voor in de toekomst. Iets zelf bouwen of zoquote:Op maandag 23 maart 2015 20:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Blijven dromen
Heb je verhuisplannen?
Mwah, dan nog wel aardig aan de max. Moet de DUO ook nog betalenquote:Op maandag 23 maart 2015 20:32 schreef Cue_ het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)m-toussaintstraat-5/
deze en dan zo'n 30.000 schijnt er wel vanaf te kunnen
Ik zit prima waar ik zitquote:Op maandag 23 maart 2015 20:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
neeeh. Wel ideeën voor in de toekomst. Iets zelf bouwen of zo![]()
Maar voor 175k mag jet best overgenomen worden!
nou dat dusquote:Op maandag 23 maart 2015 20:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zit prima waar ik zit
Zelf bouwen lijkt me ook wel wat. Droomhuisjes genoeg in mijn hoofd
Lijkt mij ook wel wat, als het niet zo belachelijk duur wasquote:Op maandag 23 maart 2015 20:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zit prima waar ik zit
Zelf bouwen lijkt me ook wel wat. Droomhuisjes genoeg in mijn hoofd
Heb je must haves voor je huis?quote:
hmm, lastigquote:Op maandag 23 maart 2015 20:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Mwah, dan nog wel aardig aan de max. Moet de DUO ook nog betalen
slaapkamer met open verbinding maar inloopkast naar badkamer. En veel licht!quote:
Is deze niet iets voor jou? Kruipafstand van je stamcafequote:
Oh ja, inloopkast...quote:Op maandag 23 maart 2015 20:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
slaapkamer met open verbinding maar inloopkast naar badkamer. En veel licht!
Te kleinquote:Op maandag 23 maart 2015 20:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Is deze niet iets voor jou? Kruipafstand van je stamcafe
http://www.funda.nl/koop/(...)949939-hofstraat-19/
quote:Op maandag 23 maart 2015 20:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh ja, inloopkast...
Ik wil overal schuifdeuren. Haat aan onhandige draaideuren
Wauw, jaloers. Hier moet echt nog wel wat schilderwerk enzo ertegenaanquote:Op maandag 23 maart 2015 20:49 schreef Tally het volgende:
Ik heb ook zo'n prachtig huis voor ons gevonden. We hebben meteen een to do list gemaakt met wat te doen voor de makelaar kan komen. En het is in een weekendje te doen. Helaas zijn komende weekenden vol gepland. Dus ik doe elke dag maar een beetje
Kan wel wat meer licht gebruikenquote:
Nu meer daglicht?quote:
Ik wil sowieso niet pal in het centrum wonen. Iets erbuiten is wel fijn.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Te klein
Wil minimaal 2 slaapkamers + berging (of 3 slaapkamers)
Daarbij moet je daar echt niet gaan wonen, met al dat tuig dat er rondloopt.
Had tijdens mijn zoektoch deze idd ook gezien of de verhuur versie ervan. Begane grond ook, dat wil je toch niet joh
That's a bummer manquote:Op maandag 23 maart 2015 20:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geen daglicht, want het huis verspringt
Ja idd.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:57 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik wil sowieso niet pal in het centrum wonen. Iets erbuiten is wel fijn.
mwaaaaah... Even de slaapkamer inlopen naar de spiegel. Ken best.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
That's a bummer man
Moet je toch steeds die inloopkast uit. Uitloopkast...
Ja, da's waar. Ik moet ook niet zeuren. heb niet eens een walk inquote:Op maandag 23 maart 2015 20:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
mwaaaaah... Even de slaapkamer inlopen naar de spiegel. Ken best.
Walkin closet grenst aan slaapkamer nml
Hoewel, technisch gezien kan ik zo mijn kast inlopen, maar echt praktisch is het dan nietquote:Op maandag 23 maart 2015 21:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, da's waar. Ik moet ook niet zeuren. heb niet eens een walk in
Hier is het vooral schoonmaak. Plafond witten. En op zolder een muurtje behangen.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wauw, jaloers. Hier moet echt nog wel wat schilderwerk enzo ertegenaan
Relaxedquote:Op maandag 23 maart 2015 21:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Hier is het vooral schoonmaak. Plafond witten. En op zolder een muurtje behangen.
Ja dus nu nog even tijd krijgen/vrij maken en dan aan de slag. Vandaag al begonnen met een klein beetje. Ik merk alleen dat mn lichaam het niet leuk vindquote:
En dan verhuizenquote:Op maandag 23 maart 2015 21:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja dus nu nog even tijd krijgen/vrij maken en dan aan de slag. Vandaag al begonnen met een klein beetje. Ik merk alleen dat mn lichaam het niet leuk vind
Maar eerst af! Dan relaxen
Ik hoop hetquote:
Zelfde dorp?quote:Op maandag 23 maart 2015 20:49 schreef Tally het volgende:
Ik heb ook zo'n prachtig huis voor ons gevonden. We hebben meteen een to do list gemaakt met wat te doen voor de makelaar kan komen. En het is in een weekendje te doen. Helaas zijn komende weekenden vol gepland. Dus ik doe elke dag maar een beetje
Huizenmania op je heupenquote:Op maandag 23 maart 2015 21:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik hoop het
Ik wil het echt snel verkopen
Ja veel betere wijk.quote:
Veeeeeel beterquote:
Dat had ik nog niet eens gezienquote:Op maandag 23 maart 2015 19:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut, elke keer opnieuw weer lachen om die ogen als die trein 'm raakt.
Ik woon hier pal midden in het centrum en behalve die tyfuswinkel hierachter heb ik totaal geen last van hangjongeren of uitgaansvolk. Vroegah woonde ik 100 meter verderop en was het drie dagen in de week raak met uitgaansvolkquote:Op maandag 23 maart 2015 20:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja idd.
Ik stoor me nogal snel aan geluid van buiten dus een rsutig straatje moet ik echt wel hebben
Dat scheelt. Ik weet dat er hangjongeren hangen op de plek dei Marten aangaf. Plus af en toe een feestje tot laat waar ze altijd langs je huis zullen lopen.. nee dankje.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik woon hier pal midden in het centrum en behalve die tyfuswinkel hierachter heb ik totaal geen last van hangjongeren of uitgaansvolk. Vroegah woonde ik 100 meter verderop en was het drie dagen in de week raak met uitgaansvolk
M'n slaapkamer zit aan de achterkant, dat scheelt een hoop. Hier om de hoek zit een cafe en aan de overkant een restaurant maar daar heb ik dus geen last van. De flat aan de overkant heeft de slaapkamers wel aan die kant dus die zullen er meer last van hebben.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat scheelt. Ik weet dat er hangjongeren hangen op de plek dei Marten aangaf. Plus af en toe een feestje tot laat waar ze altijd langs je huis zullen lopen.. nee dankje.
Tis maar net op wat voor route je zit
Vroeger, toen alles beter was.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat had ik nog niet eens gezien
Ik mis het oude fok
Je wilt ongestoord kunnen FOKken. Dat begrijp ikquote:Op dinsdag 24 maart 2015 07:31 schreef Q. het volgende:
Zo, weer lekker dagje thuiswerken.Kon me gisteren op kantoor compleet niet concentreren door de bizarre hoeveelheid lawaai daar, kwam gewoon door mijn oordopjes heen.
Ik zit in een ruimte met 30 bureau's zo dicht mogelijk op elkaar, gisteren zaten er daar 40 mensen. En er zijn geen overleg- of concentratieruimtes dus iedereen overlegt en belt in de ruimte zelf. En het galmt er al aardig. Wat een ellende.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 07:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je wilt ongestoord kunnen FOKken. Dat begrijp ik
Ik zit in een ruimte van ik denk 70m2 met een keukentje, met 8 collega'squote:Op dinsdag 24 maart 2015 07:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zit in een ruimte met 30 bureau's zo dicht mogelijk op elkaar, gisteren zaten er daar 40 mensen. En er zijn geen overleg- of concentratieruimtes dus iedereen overlegt en belt in de ruimte zelf. En het galmt er al aardig. Wat een ellende.
Kantoortuinenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 07:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zit in een ruimte met 30 bureau's zo dicht mogelijk op elkaar, gisteren zaten er daar 40 mensen. En er zijn geen overleg- of concentratieruimtes dus iedereen overlegt en belt in de ruimte zelf. En het galmt er al aardig. Wat een ellende.
Weet die printer veel. Gewoon dat ding de schuld geven.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 08:12 schreef CherryLips het volgende:
M'n printer loopt te kutten en is het nog m'n eigen schuld ook deze keer
Office Space printermishandelscenequote:Op dinsdag 24 maart 2015 08:15 schreef Renesite het volgende:
Owwww vertel me niks over printers, scanners, cloud en al dat gezeik
Ja, dat laatste denken ze bij ons ook.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 08:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zit in een ruimte van ik denk 70m2 met een keukentje, met 8 collega's! In tweetallen. Ruim zat. Kunnen nog wel 6 bij
![]()
Dat laatste bij ons ook. Met een baksteen of stoel. Alhoewel de 'ramen' zo klein zijn dat er bijna geen baksteen doorheen past.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 08:27 schreef HarveySpecter het volgende:
Ik lees het al, mag blij zijn dat ik een ruim kantoor heb en deze deel met twee prettige collega's.
En er kan zelfs een raam open
Printen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 08:15 schreef Renesite het volgende:
Owwww vertel me niks over printers, scanners, cloud en al dat gezeik
Dat is wel luxe ja.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 08:27 schreef HarveySpecter het volgende:
Ik lees het al, mag blij zijn dat ik een ruim kantoor heb en deze deel met twee prettige collega's.
En er kan zelfs een raam open
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |