Dat had ik nog niet eens gezienquote:Op maandag 23 maart 2015 19:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut, elke keer opnieuw weer lachen om die ogen als die trein 'm raakt.
Ik woon hier pal midden in het centrum en behalve die tyfuswinkel hierachter heb ik totaal geen last van hangjongeren of uitgaansvolk. Vroegah woonde ik 100 meter verderop en was het drie dagen in de week raak met uitgaansvolkquote:Op maandag 23 maart 2015 20:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja idd.
Ik stoor me nogal snel aan geluid van buiten dus een rsutig straatje moet ik echt wel hebben
Dat scheelt. Ik weet dat er hangjongeren hangen op de plek dei Marten aangaf. Plus af en toe een feestje tot laat waar ze altijd langs je huis zullen lopen.. nee dankje.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik woon hier pal midden in het centrum en behalve die tyfuswinkel hierachter heb ik totaal geen last van hangjongeren of uitgaansvolk. Vroegah woonde ik 100 meter verderop en was het drie dagen in de week raak met uitgaansvolk
M'n slaapkamer zit aan de achterkant, dat scheelt een hoop. Hier om de hoek zit een cafe en aan de overkant een restaurant maar daar heb ik dus geen last van. De flat aan de overkant heeft de slaapkamers wel aan die kant dus die zullen er meer last van hebben.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat scheelt. Ik weet dat er hangjongeren hangen op de plek dei Marten aangaf. Plus af en toe een feestje tot laat waar ze altijd langs je huis zullen lopen.. nee dankje.
Tis maar net op wat voor route je zit
Vroeger, toen alles beter was.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat had ik nog niet eens gezien
Ik mis het oude fok
Je wilt ongestoord kunnen FOKken. Dat begrijp ikquote:Op dinsdag 24 maart 2015 07:31 schreef Q. het volgende:
Zo, weer lekker dagje thuiswerken.Kon me gisteren op kantoor compleet niet concentreren door de bizarre hoeveelheid lawaai daar, kwam gewoon door mijn oordopjes heen.
Ik zit in een ruimte met 30 bureau's zo dicht mogelijk op elkaar, gisteren zaten er daar 40 mensen. En er zijn geen overleg- of concentratieruimtes dus iedereen overlegt en belt in de ruimte zelf. En het galmt er al aardig. Wat een ellende.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 07:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je wilt ongestoord kunnen FOKken. Dat begrijp ik
Ik zit in een ruimte van ik denk 70m2 met een keukentje, met 8 collega'squote:Op dinsdag 24 maart 2015 07:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zit in een ruimte met 30 bureau's zo dicht mogelijk op elkaar, gisteren zaten er daar 40 mensen. En er zijn geen overleg- of concentratieruimtes dus iedereen overlegt en belt in de ruimte zelf. En het galmt er al aardig. Wat een ellende.
Kantoortuinenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 07:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zit in een ruimte met 30 bureau's zo dicht mogelijk op elkaar, gisteren zaten er daar 40 mensen. En er zijn geen overleg- of concentratieruimtes dus iedereen overlegt en belt in de ruimte zelf. En het galmt er al aardig. Wat een ellende.
Weet die printer veel. Gewoon dat ding de schuld geven.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 08:12 schreef CherryLips het volgende:
M'n printer loopt te kutten en is het nog m'n eigen schuld ook deze keer
Office Space printermishandelscenequote:Op dinsdag 24 maart 2015 08:15 schreef Renesite het volgende:
Owwww vertel me niks over printers, scanners, cloud en al dat gezeik
Ja, dat laatste denken ze bij ons ook.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 08:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zit in een ruimte van ik denk 70m2 met een keukentje, met 8 collega's! In tweetallen. Ruim zat. Kunnen nog wel 6 bij
![]()
Dat laatste bij ons ook. Met een baksteen of stoel. Alhoewel de 'ramen' zo klein zijn dat er bijna geen baksteen doorheen past.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 08:27 schreef HarveySpecter het volgende:
Ik lees het al, mag blij zijn dat ik een ruim kantoor heb en deze deel met twee prettige collega's.
En er kan zelfs een raam open
Printen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 08:15 schreef Renesite het volgende:
Owwww vertel me niks over printers, scanners, cloud en al dat gezeik
Dat is wel luxe ja.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 08:27 schreef HarveySpecter het volgende:
Ik lees het al, mag blij zijn dat ik een ruim kantoor heb en deze deel met twee prettige collega's.
En er kan zelfs een raam open
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |