Is goed Blaadjes, dan hebben we nu verkering. Maar ik wil niet bij de kwartels slapen hoor.quote:Op maandag 23 maart 2015 00:08 schreef Blaadjes het volgende:
Ok dan stel ik je een directe vraag dan mag jij er ook 1 stellen.
Wil je verkering met mij?
Nou dat ging nog best makkelijk.quote:Op maandag 23 maart 2015 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is goed Blaadjes, dan hebben we nu verkering. Maar ik wil niet bij de kwartels slapen hoor.
Wanneer gaan we trouwen?
Je moet de bruiloft in Iran van mij en Scrummie gaan overtreffen.quote:Op maandag 23 maart 2015 00:15 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nou dat ging nog best makkelijk.![]()
Troef ik scrum en div ff af.![]()
Wat mij betreft snel. Wil je een grote bruiloft?
Dan moet ik nog even sparen tenzij je een grote bruidsschat meeneemt.
Hmmm dat wordt lastig.quote:Op maandag 23 maart 2015 00:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je moet de bruiloft in Iran van mij en Scrummie gaan overtreffen.
Hmm.. Niet liever Urk? Is meer in de buurt voor mijquote:Op maandag 23 maart 2015 00:44 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hmmm dat wordt lastig.
Ik dacht aan een dorpshuisje in Staphorst voor het feest.
Het spijt me.quote:
quote:Op maandag 23 maart 2015 09:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zou het doen. Ik trouw niet meer met jou.
quote:Op maandag 23 maart 2015 09:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik wil niet meer 1 van de zovelen zijn. Ben meer waard dan '1 van jouw slaafjes'.
Suikerspinnetje waarom doe je zo.quote:Op maandag 23 maart 2015 09:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan had je nooit meer te klagen, ik weet het. Jammer dat het niet heeft gewerkt.
quote:Op maandag 23 maart 2015 09:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan had je nooit meer te klagen, ik weet het. Jammer dat het niet heeft gewerkt.
Poe dat is al even terug. Was iig voordat ik begon met lessen. 2x zo'n les avond gehad. Daar had ik voor mijn gevoel echt veel aan. Had er thuis weinig aan gedaan maar in 1 keer geslaagd.quote:Op maandag 23 maart 2015 10:17 schreef MotherFoker het volgende:
Even aan de mensen hier die al theorie cursus hebben gehad voor rijbewijs B. Wanneer zijn jullie begonnen met theorie? Mijn ouders vinden me namelijk veel te lui en het te langzaam doen, maar lopen wel elke kans als ik het wil doen de grond in te boren. En achter mijn rug om hebben ze mn ID meegenomen en me ingeschreven in klasikaal cursus doen.
Terwijl ze de vorige keer het zonder vooronderzoek pats boem hadden opgegeven, en dan op de dag van de cursus begonnen ze te zeiken dat ik hun avond uit door hun neus had geboord
Na paar keer praktijk les te hebben gehad ben ik begonnen met leren, gewoon uit het boek. 2/3 maand voor praktijk examen theorie gehaald, 5 fout. Dus had beter moeten lerenquote:Op maandag 23 maart 2015 10:17 schreef MotherFoker het volgende:
Even aan de mensen hier die al theorie cursus hebben gehad voor rijbewijs B. Wanneer zijn jullie begonnen met theorie? Mijn ouders vinden me namelijk veel te lui en het te langzaam doen, maar lopen wel elke kans als ik het wil doen de grond in te boren. En achter mijn rug om hebben ze mn ID meegenomen en me ingeschreven in klasikaal cursus doen.
Terwijl ze de vorige keer het zonder vooronderzoek pats boem hadden opgegeven, en dan op de dag van de cursus begonnen ze te zeiken dat ik hun avond uit door hun neus had geboord
omdaarom!quote:Op maandag 23 maart 2015 10:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Suikerspinnetje waarom doe je zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |