Jepquote:Op zondag 22 maart 2015 23:20 schreef Geerd het volgende:
En dat op zondagavond, morgen weer vroeg op zeker?
quote:Op zondag 22 maart 2015 23:19 schreef deadprez het volgende:
Val ons niet lastig met je gejank, dikzak.
Jij bent homo.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:21 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Nee overduidelijk. Gaf een lekkere chick maar een neuk
quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:49 schreef NieuweNier het volgende:
Zoals jullie weten heb ik 1 keer geexpirimeert met een gozer.
Precies op tijd voor de lentedepressie.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:20 schreef GrumpyCat het volgende:
En dan is de herfstdepressie alweer voorbij...
Volgende week tijd uur vooruit Hoe kun je daar nou deprimerend van worden.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:22 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Precies op tijd voor de lentedepressie.
Zomertijd heb ik als avondmens wel echt een graftakken hekel aanquote:Op zondag 22 maart 2015 23:23 schreef Geerd het volgende:
[..]
Volgende week tijd uur vooruit Hoe kun je daar nou deprimerend van worden.
Vroeg naar bed gaat hem ook niet echt meer wordenquote:Op zondag 22 maart 2015 23:24 schreef woxxel het volgende:
Zo. Van de reacties hier zal je je vast niet beter voelen.
Lekker douchen en vroeg naar bed.
Morgen weer een nieuwe dag.
Uhmzz s ' ochtends vroeger wakker ofzo?quote:Op zondag 22 maart 2015 23:26 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Zomertijd heb ik als avondmens wel echt een graftakken hekel aan
Daarom ploegendienst en zoek iets wat je leuk vind ja tochquote:Op zondag 22 maart 2015 23:29 schreef Le_Professeur het volgende:
Zondagavond is het moment van depressie. Iedereen ziet dan ineens in wat een kutleven ze hebben en waar ze eigenlijk mee bezig zijn. Hakt erin, twee kostbare vrije dagen.
betj afwisseling, niet te weinig vrije tijd. Komt goed.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:30 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Daarom ploegendienst en zoek iets wat je leuk vind ja toch
Beter een paar goeie vrienden dan een facebook vol met pruttel.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:32 schreef NieuweNier het volgende:
Misschien zijn her de oppervlakkige contacten die me lonely laten voelen.
Fles Wodka wel atten uiteraard.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:27 schreef Ayumu.Kobayashi het volgende:
overigens twee doosjes Advil en een fles Wodka in je mik gooien lost al je problemen op
Paracetamol, niet advilquote:Op zondag 22 maart 2015 23:27 schreef Ayumu.Kobayashi het volgende:
overigens twee doosjes Advil en een fles Wodka in je mik gooien lost al je problemen op
Volgens mij biedt hij zijn nier te koop aan...quote:Op maandag 23 maart 2015 07:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Paracetamol, niet adviltwee doosjes daarvan zijn niet enorm dramatisch.
Aan de andere kant, TS met z'n nieuwe nier...
Of gewoon zijn kontje gaan verkopen achter het station!quote:Op maandag 23 maart 2015 10:58 schreef Pulzzar het volgende:
Verkoop je auto. Zo'n dure bak levert je zeker 50000 euro op.
Let wel! Als de auto denkbeeldig is, is het geld wat je ervoor kan vangen dat ook.
kontje?quote:Op maandag 23 maart 2015 11:13 schreef lasters het volgende:
[..]
Of gewoon zijn kontje gaan verkopen achter het station!
Vrienden hebben is een geromantiseerde illusie wat ons via films en boeken wordt geindoctrineerd alsof het een primair onderdeel van je leven moet zijn.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:18 schreef NieuweNier het volgende:
Ik ben vriendloos, sta droog, dik, mijn studie gaat mis, overwerkt en toch blut, en heb ook nog eens hoofdpijn.
Maar in alle serieusheid? Hoe vaak zien jullie vrienden? Ik vorige week maar 3 keer...
De week daarvoor 7 dagen en die daarvoor 5 dagen.
Maar nu voel ik me echt lonely. Gek genoeg veel meer alleen dan toen ik echt weinig sociale dingen deed...
Ik heb ook niets gezegd over de opbrengstquote:Op maandag 23 maart 2015 11:17 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
kontje?
Zeg maar gerust reet hoor. En ik denk dat zo'n dikke harige aambeienreet hem niet veel gaat opleveren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |