Eenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jeugdverhalen vanW Q
JJBB, wat doe je nu dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:22 schreef jajablahblah het volgende:
[..]
EenGhi, had je wel vaker zo iets horen noemen, maar dacht dat je daarmee gewoon refereerde naar jullie eigen zaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals "de hut". Fuck wacht, je woont toch niet echt in een hut?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Vroeger niet hoorquote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:22 schreef wonderer het volgende:
Het is trouwens adidas, zonder hoofdletter
Van toen ik nog een klein Quellertje wasquote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jeugdverhalen vanW Q
JJBB, wat doe je nu dan?
Worthless without...quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:28 schreef Queller het volgende:
[..]
Van toen ik nog een klein Quellertje was
Ik heb nog heel veel foto's van Quellertje in adidas
?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Online bestellen werkt eigenlijk nooit bij mijn schoenen.
Ik had dat ook!quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ghi, had je wel vaker zo iets horen noemen, maar dacht dat je daarmee gewoon refereerde naar jullie eigen zaakZoals "de hut". Fuck wacht, je woont toch niet echt in een hut?
Moet ze gewoon passen en zien. 99% van de sneakers zijn een no-go.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |