quote:Op donderdag 2 april 2015 13:51 schreef wonderer het volgende:
Vinden jullie een vrouw aantrekkelijker als ze op vrouwen valt, trouwen? Just curious.
Geen idee eigenlijk... denk het niet in mijn geval. Is m'n radar te slecht voor gok ikquote:Op donderdag 2 april 2015 13:51 schreef wonderer het volgende:
Vinden jullie een vrouw aantrekkelijker als ze op vrouwen valt, trouwens? Just curious.
Verdorie, nou ben ik stiekem toch benieuwd wat daar stond...quote:Op donderdag 2 april 2015 17:57 schreef hoink581 het volgende:
-knip-
Weet je wat, ik laat dit even voor wat het is.![]()
Dat laatste denk ik.quote:Op donderdag 2 april 2015 16:55 schreef wonderer het volgende:
Het is ook kwijlerig.
Of ik heb altijd de verkeerde getroffen
Misschien zijn die gewend dat ze iets glad moeten makenquote:Op donderdag 2 april 2015 19:30 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik.
Mijn ervaring met homomannen is ook enorm kwijlerig. Met vrouwen is dat zelden.
Wil ik weten wat jij voor ervaring hebt met homomannen?quote:Op donderdag 2 april 2015 19:30 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik.
Mijn ervaring met homomannen is ook enorm kwijlerig. Met vrouwen is dat zelden.
quote:Op donderdag 2 april 2015 19:55 schreef wonderer het volgende:
Horen de oudgedienden hier trouwens nog weleens wat van lezzer? Doe d'r maar de groeten dan.
Ik weet niet of jij dat wil. Maar t was allemaal heel kuis. Bleef bij klefbekken.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:54 schreef Queller het volgende:
[..]
Wil ik weten wat jij voor ervaring hebt met homomannen?
Dames en heer: ik ben trots op ons! Bijna een heel topic vol, binnen een paar dagen!
Zie je wel dat we het wel kunnen
quote:Op donderdag 2 april 2015 19:55 schreef wonderer het volgende:
Horen de oudgedienden hier trouwens nog weleens wat van lezzer? Doe d'r maar de groeten dan.
Ben blij dat ik het weetquote:Op donderdag 2 april 2015 20:41 schreef Vanyel het volgende:
Ik weet niet of jij dat wil. Maar t was allemaal heel kuis. Bleef bij klefbekken.
Oh, heb ik weer eens wat gemist?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |