Te aanvallend voetbal, dat zijn we niet gewend.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:10 schreef Cavaliers het volgende:
Krijgen we ook nog Marseille highlights?
Die weet je niet eens.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou je echte naam nooit willen onthullen.
Haha je had heel veel enters gezet tussen je clubs en die laatste zin en FOK heeft die weggehaald.quote:
komt het anti Madrid sentiment weer hoorquote:Op zondag 22 maart 2015 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
de tweede helft was madrid nergens
had 7-1 moeten worden
Ik ga dit glansrijk winnenquote:Op zondag 22 maart 2015 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
GC / Wie heeft de mooiste UI (UserIcon)-verkiezing
Ik wil jullie wijzen op dit topic.
De tweede helft heb ik zo objectief mogelijk bekeken.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
komt het anti Madrid sentiment weer hoor
Word eens volwassen
Dat magquote:Op zondag 22 maart 2015 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
GC / Wie heeft de mooiste UI (UserIcon)-verkiezing
Ik wil jullie wijzen op dit topic.
Je weet genoeg over mij, voorlopig.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was wel laf van jou inderdaad.
JC heeft kapotte handen door het fappen op Ronaldo en zijn homovriendjes.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De tweede helft heb ik zo objectief mogelijk bekeken.
Real Madrid was nergens.
Twee enters inderdaad. Ach ja, het grapje was toch niet geweldig.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha je had heel veel enters gezet tussen je clubs en die laatste zin en FOK heeft die weggehaald.
Dom varken.
Hou je smoel over mij trolletjequote:Op zondag 22 maart 2015 23:12 schreef Sked het volgende:
[..]
JC heeft kapotte handen door het fappen op Ronaldo en zijn homovriendjes.
Ik vond het zeer geslaagd.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:12 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Twee enters inderdaad. Ach ja, het grapje was toch niet geweldig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |