ja dat weet ik niet, wachten op de dokter.quote:Op maandag 23 maart 2015 07:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee hooren volgens dokter google werkt morfine niet koortsverlagend. Maar weet niet of ik voor OK mag met deze temp, vandaar.
2 kamergenoten, weinig last. Maar ik ga zo naar een andere afdeling. Spons gaat eruit, wond gaat gespoeld worden. Ik ga morgen op OK bij eigen chirurg, en als die geen tijd heeft ga ik vandaag op OK Bij de chirurg die zaterdag de vac verwisseld heeft. Ik lig dus nog wel een tijdje in het ziekenhuis.quote:Op maandag 23 maart 2015 07:59 schreef computergirl het volgende:
[..]
ja dat weet ik niet, wachten op de dokter.
Lig je weer naast een snurker of heb je sosm een kamertje alleen?
Ja precies. er zit even niets anders op momenteel. Laat ze het nu maar gewoon adequaat oplossen.quote:Op maandag 23 maart 2015 08:19 schreef qltel het volgende:
Kloten natuurlijk. Maar goed, je ligt er veilig en kunnen je goed in de gaten houden, ze kunnen wat aan pijnstilling doen en er gebeurt wat (wat vroeger nog wel eens een probleem was)
Ja klopt hoor. Ik moet maar even doorbijtenquote:Op maandag 23 maart 2015 08:26 schreef Cue_ het volgende:
Denk dat je beter even in het ziekenhuis kan liggen met dit alles. Misschien niet leuk, maar klinkt beter dan thuis zitten, thuishulp die je niet echt verder kan helpen en de ritjes op en neer te doen, met de kans dat er van alles fout gaat thuis.
Ik had het er gisteravond nog met Rewimo over dat je best snel het ziekenhuis uit ging in deze situatie. Een paar dagen in de gaten gehouden worden was helemaal niet zo slecht geweest, lijkt me en daarmee was bij jou waarschijnlijk een hoop stress en paniek voorkomen.quote:Op maandag 23 maart 2015 08:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja precies. er zit even niets anders op momenteel. Laat ze het nu maar gewoon adequaat oplossen.
Klopt. Maar das altijd bij mij. Waardes goed en je mag gaan.quote:Op maandag 23 maart 2015 08:31 schreef qltel het volgende:
[..]
Ik had het er gisteravond nog met Rewimo over dat je best snel het ziekenhuis uit ging in deze situatie. Een paar dagen in de gaten gehouden worden was helemaal niet zo slecht geweest, lijkt me en daarmee was bij jou waarschijnlijk een hoop stress en paniek voorkomen.
En nu maar hopen dat ze het goed oplossen inderdaad.
Truequote:Op maandag 23 maart 2015 08:58 schreef qltel het volgende:
Handig
En je bent geen minister, dus doorlekken mag![]()
Lekker blijven liggen. Zoek maar een leuke zuster uit die je mag verwennen (met eten, thee en dergelijke zodra je weer mag eten). En anders kaap je maar een rolstoel..quote:Op maandag 23 maart 2015 08:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
True. Ben wel erg gammel dus beter niet te veel lopen.
Dat.quote:Op maandag 23 maart 2015 12:08 schreef Susi het volgende:
Ik hoop dat het ook goed gaat met je ouders btw. 't Lijkt mij vreselijk om je kind zo te zien lijden.
Thnxquote:Op maandag 23 maart 2015 12:46 schreef Keshet het volgende:
Sterkte weer Toto! Succes met de operatie.
Dit en een hele natte pakkerd van mij :pquote:Op maandag 23 maart 2015 12:56 schreef Voszje het volgende:
Hopelijk komt het allemaal goed na deze operatie.Sterkte!
Hoop t ook.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:07 schreef qltel het volgende:
Zal dit nu eens de laatste keer zijn dat ik je succes moet wensen voor een operatie? Ik hoop het wel..
Succes!
Het kan dus toch erger dan wat jij hebt.quote:Op maandag 23 maart 2015 15:06 schreef Toto69 het volgende:
Wel heftig, die ene kamergenoot is er echt beroerd aan toe. Nierfunctiestoornissen en al. En dat moet ik aanhoren
Absoluut. Vind het enorm sneuquote:Op maandag 23 maart 2015 15:25 schreef hebikweer het volgende:
[..]
Het kan dus toch erger dan wat jij hebt.
Hoe oud is die persoon?quote:Op maandag 23 maart 2015 15:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Absoluut. Vind het enorm sneu.
Laatste checkup gehad voor ik straks OK ga, 37.6 temp, bd 116/71
hè?quote:Op maandag 23 maart 2015 15:30 schreef Toto69 het volgende:
Wel een beetje jammer dat ik nu vlak vootdd
Rond de 60 geloof ik. Thnx. Geen idee.quote:Op maandag 23 maart 2015 15:30 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Hoe oud is die persoon?
En sterkte!Hoelang duurt het ongeveer?
Meh, gewoon kut dat het zo lang duurtquote:Op maandag 23 maart 2015 15:34 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Het zij je vergevenik had m'n post al geëdit
quote:Op maandag 23 maart 2015 15:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Absoluut. Vind het enorm sneu.
Laatste checkup gehad voor ik straks OK ga, 37.6 temp, bd 116/71
Morgen dus pasquote:Op maandag 23 maart 2015 16:17 schreef Bzzzzt het volgende:
Het zit je gvd ook nooit mee he.. Succes straks.
Waarom dan?quote:Op maandag 23 maart 2015 16:15 schreef Toto69 het volgende:
Ik krijg net slecht nieuws. Ik word nu morgen pas geopereerd. Heb net morfine gekregen want ze gaan zo de vac verwijderen
Als dat echt zo is, vind ik dat belachelijk.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geen uitleg gehad. Maar vermoed spoedgeval tussendoor
Zal het zo ff vragen goed?quote:Op maandag 23 maart 2015 16:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als dat echt zo is, vind ik dat belachelijk.Dit is ook een spoedgeval.
Hoe naar het ook voor Toto is dat de OK wordt uitgesteld, je kunt niet stellen dat alles ervoor moet wijken. Wie weet is er iemand binnengekomen met een slagaderlijke bloeding of iets anders levensbedreigends. Dat gaat toch écht voor een wond zoals toto heeft.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als dat echt zo is, vind ik dat belachelijk.Dit is ook een spoedgeval.
Goeie kans. Ik heb de meest vreemde dingen gezien en gedaan, die ene keer dat ik morfine kreeg..quote:Op maandag 23 maart 2015 16:23 schreef Toto69 het volgende:
Oh als ik weer raar ga typen,dan space ik van de morfine
Volgens mij wel ja.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe naar het ook voor Toto is dat de OK wordt uitgesteld, je kunt niet stellen dat alles ervoor moet wijken. Wie weet is er iemand binnengekomen met een slagaderlijke bloeding of iets anders levensbedreigends. Dat gaat toch écht voor een wond zoals toto heeft.
Maar wel balen, je telt er toch op. Dadelijk lekker aan de drugs en een hapje eten Toot. Morgen had je ook je eigen chirurg, toch?
Hoop ik ook.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:28 schreef qltel het volgende:
[..]
Goeie kans. Ik heb de meest vreemde dingen gezien en gedaan, die ene keer dat ik morfine kreeg..
Balen dat het is uitgesteld. Maar hopelijk hebben ze morgen dan uitgebreid de tijd voor je.
Ga er gerust van uit dat er iemand is die het blijkbaar op dit moment nog slechter heeftquote:Op maandag 23 maart 2015 16:27 schreef Cat22 het volgende:
Hoe naar het ook voor Toto is dat de OK wordt uitgesteld, je kunt niet stellen dat alles ervoor moet wijken.
Nee verwijderen. Spons en slang etc. Nieuwe komt pas morgen op OK.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:45 schreef computergirl het volgende:
Vac verwijderen, of die spons en het plakspul vernieuwen?
quote:Op maandag 23 maart 2015 17:32 schreef Toto69 het volgende:
Godver.. morfine en pcm helpen dus niets. De spons is er maar deels uit en de slang wel. Maar ik lig hier alles aan elkaar te jankenhet is echt te ziek voor woorden hoeveel pijn dit doet. echt.
Hebben ze een alternatief?quote:Op maandag 23 maart 2015 17:43 schreef Toto69 het volgende:
Kans bestaat dat de vac therapie niet hervat worDt. Dit is onmenselijk en anders moeten ze me 2x per week opnemen en onder narcose verwisselen. Tja.
Hoeft het bij andere mensen dan niet steeds verwisseld te worden?quote:Op maandag 23 maart 2015 17:43 schreef Toto69 het volgende:
Kans bestaat dat de vac therapie niet hervat worDt. Dit is onmenselijk en anders moeten ze me 2x per week opnemen en onder narcose verwisselen. Tja.
Ik ga zo hard voor je duimen voor een oplossing.quote:
jawel, maar vaak is het dan op een been bijvoorbeeld. ook pijnlijk mja.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hoeft het bij andere mensen dan niet steeds verwisseld te worden?
Heb je bezoek gehad van de dokter? Heeft hij / zij ook nog andere opties genoemd?quote:Op maandag 23 maart 2015 17:43 schreef Toto69 het volgende:
quote:Op maandag 23 maart 2015 17:43 schreef Toto69 het volgende:
Jaquote:Op maandag 23 maart 2015 17:48 schreef Queller het volgende:
Trouwens, verrek! Is die vac letterlijk zo'n kastje dat de hele tijd staat / ligt / hangt te pompen?
Dan viel er zojuist een kwartje bij me!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter zeggen ze dan nog maar ff niets; zo'n halve boodschap lig je alleen maar wakker vanquote:.queller nee. Zuster belde met een Pl ChirUrg. Morgen weet ik pas meer. Dan gaan we kijekmmken wat wjsjheid is g
Hang in there!![]()
Ze gaan nu niks doen. Morgen onder narcose gaan ze verwisselen.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Het linkt heel suf maar kun je misschien wat muziek opetten oid en je telefoon verder wegleggen? Vraag of je meer morfine mag hebben. Zal lastig zijn, maar misschien kan het nog.
quote:Op maandag 23 maart 2015 17:54 schreef Queller het volgende:
[..]
Dan viel er zojuist een kwartje bij me!Oei heftigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Beter zeggen ze dan nog maar ff niets; zo'n halve boodschap lig je alleen maar wakker van
Hang in there!...
![]()
Nee, maar je kan wel morfine krijgen als het nu nog zo'n zeer doet lijkt me.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ze gaan nu niks doen. Morgen onder narcose gaan ze verwisselen.
Pijn neemt af, nadeel is dat ik nu allemaal verband voor heb en bloed lek. En ik heb al een zwaere dosis gehad, ben half van de wrreld mkmenreelquote:Op maandag 23 maart 2015 17:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, maar je kan wel morfine krijgen als het nu nog zo'n zeer doet lijkt me.
Ja het is altijd lasrig uitleggenquote:Op maandag 23 maart 2015 18:00 schreef Queller het volgende:
[..]
Ja
Maar goed; verder voor hier niet van belang (maar ik had ineens zo'n lampje-moment![]()
![]()
).
.quote:Op maandag 23 maart 2015 18:05 schreef Queller het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Als je dan ook nog half stoned ben, dan is eigenlijk alles ingewikkeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |