Ach, ik heb ook het nummer van Frank de Boerquote:Op zondag 22 maart 2015 19:16 schreef GGMM het volgende:
Al was Rekik volgens HMF een geweldige speler.
Zijn exacte woorden waren: "Rekik gaat er GELIJK staat bij PSV dat is een geweldig talent![]()
Ik heb het nummer van Rekik in mijn telefoon! Als je me niet gelooft dan heb je pech het is namelijk echt waar!!"
*Zwakkequote:Op zondag 22 maart 2015 19:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ajax moet makkelijk scoren tegen dit zwak ADO.
quote:Op zondag 22 maart 2015 19:19 schreef Dos37 het volgende:
Haha 49000 bezoekers.
Verkleed als stoeltje zeker
Ik ook. Ik word echter geforcerd om beneden te kijken dus zal hoogstens op de ipad zitten. Als het topic te snel gaat ben ik dus wegquote:Op zondag 22 maart 2015 19:19 schreef KingRoland het volgende:
Mex, Davy en ik gaan vanavond juichen voor Real Madrid.
Leuke gifjes van CR7 zijn altijd welkom.
Helaas gaat Barca winnen.quote:Op zondag 22 maart 2015 19:19 schreef KingRoland het volgende:
Mex, Davy en ik gaan vanavond juichen voor Real Madrid.
Leuke gifjes van CR7 zijn altijd welkom.
Ik vrees het ook. Barca maakt het wel af. Real Madrid is ook echt geen partij voor Barca.quote:
quote:Op zondag 22 maart 2015 19:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat hoopt elke voetbal liefhebber Messi geiler ja.
Boodschap niet doorhebbenquote:Op zondag 22 maart 2015 19:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat hoopt elke voetbal liefhebber ja.
Ajax mist een type Hans Nijland.quote:Op zondag 22 maart 2015 19:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kishna laat het niet echt zien de laatste tijd.
Zal ik doen, ik stuur het ook wel door naar Hans, dat is een persoonlijke vriend van mij.quote:Op zondag 22 maart 2015 19:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ajax mist een type Hans Nijland.
Ik vraag je om vanavond te bidden voor Robben. Kan je dit bericht ook doorsturen naar Pax?
Ah.quote:Op zondag 22 maart 2015 19:23 schreef PizzaGeit het volgende:
Ajax wordt helemaal scheelgetikt. Zullen zo dus wel de onverdiende 1-0 maken
GGMM zal wel jaloers zijn. Ik begrijp hem wel.quote:Op zondag 22 maart 2015 19:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zal ik doen, ik stuur het ook wel door naar Hans, dat is een persoonlijke vriend van mij.
Je verwacht het niet héquote:Op zondag 22 maart 2015 19:23 schreef PizzaGeit het volgende:
Ajax wordt helemaal scheelgetikt. Zullen zo dus wel de onverdiende 1-0 maken
quote:Op zondag 22 maart 2015 19:25 schreef franske19 het volgende:
lol de NOS. Duidelijke rode kaart die Ado had moeten krijgen laten ze niet zien. 100% penalty die Ajax moet krijgen laten ze niet zien. En dan zeuren ze over dat het Ajacieden zijn bij de NOS.
Groningen staat niet zo hoog.quote:Op zondag 22 maart 2015 19:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat is deze, wij willen Groningen.
Delfzijlquote:Op zondag 22 maart 2015 19:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er staat niets boven Groningen.
xdquote:Op zondag 22 maart 2015 19:28 schreef Grifte het volgende:
Beweert Tom Egbers nu echt dat Messi een betere voetballer dan Lex Immers is?
Noorwegen.quote:Op zondag 22 maart 2015 19:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet GGMM een keer meenemen naar Groningen. Dat zal hij vast heel erg leuk vinden.quote:Op zondag 22 maart 2015 19:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zou ik erg leuk vindenquote:Op zondag 22 maart 2015 19:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Je moet GGMM een keer meenemen naar Groningen. Dat zal hij vast heel erg leuk vinden.
Ik wacht alleen op minuut 40.quote:
Dan moet hij me wel komen ophalen.quote:Op zondag 22 maart 2015 19:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Je moet GGMM een keer meenemen naar Groningen. Dat zal hij vast heel erg leuk vinden.
Klopt hij is heraclied.quote:Op zondag 22 maart 2015 19:28 schreef Sked het volgende:
Haha, Tom Egbers vindt Messi de beste.
En hij heeft er echt verstand van.
Ga je vanavond naar El Classico kijken?quote:
Ik heb m'n Barca shirtje al aan.quote:Op zondag 22 maart 2015 19:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ga je vanavond naar El Classico kijken?
Oh wacht, wat een gekke vraag natuurlijk ga je kijken
Zo druk met de kans pakken dat hij de bal vergeetquote:Op zondag 22 maart 2015 19:38 schreef GGMM het volgende:
Marsman weer eens in de basis.
Die zal die kans met beide handen aanpakken.
quote:
quote:Op zondag 22 maart 2015 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat hebben ze niet op Mars man xd
Dit kan je veel beter.quote:Op zondag 22 maart 2015 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat hebben ze niet op Mars man xd
quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:43 schreef PowerLoungen het volgende:
Twente B wilt zich natuurlijk bewijzen
Ik zie dit geen 0-5 worden.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Elke club die nooit met 0-5 verliest is een topclub.
yeah reitquote:
Ik wel.quote:
het wordt geen 5-5 hansquote:
oke hansquote:
nou vooruitquote:
iig een slecht beginquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:52 schreef opperkleurder het volgende:
Vitesse is aan een goede reeks bezig. Hoesen speelt. Vitesse gaat dus winnen.
hmm lekkerquote:
nou nouquote:
xDquote:
Deed Nijhuis ookquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zouden ze een gele kaart voor moeten geven.
Niet verklappen, maar meestal laten ze gele kaarten niet zien, tenzij er daarna nog eentje komt.quote:
juichen.rarquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Na Pelle, Gillete Speler van de Week.
Manchester City ofzoquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:08 schreef opperkleurder het volgende:
Brama heeft toch een stapje hogerop kunnen maken.
heet hij zoquote:
ohquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee , ik denk gewoon gelijk aan een pishaas
Ja die is leuk, maar boilesen-tafel.gif is leuker.quote:
#werkenbijdenosquote:Op zondag 5 april 2015 19:01 schreef opperkleurder het volgende:
Naam van Achahbar was verkeerd geschreven
ALLLLLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHquote:Op zondag 5 april 2015 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
ACHABARR ACHABARR ACHABARRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Neequote:Op zondag 5 april 2015 19:08 schreef Evertjan het volgende:
is dat nieuw dat Eredivisie logootje rechtsonder in ?
neequote:Op zondag 5 april 2015 19:08 schreef Evertjan het volgende:
is dat nieuw dat Eredivisie logootje rechtsonder in ?
neequote:Op zondag 5 april 2015 19:08 schreef opperkleurder het volgende:
Normaal beginnen ze toch op volgorde van de ranglijst?
Die zie ik de 0 nog wel houden.quote:Op zondag 5 april 2015 19:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vermeer is echt een goede doelman trouwens.
Altijd foutloosquote:
Zul je net zien.quote:
18 april is het AZ - ADO dus ik sluit het niet uit.quote:Op zondag 5 april 2015 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zouden er Chinezen in Alkmaar zijn gesignaleerd?
Beetje aan het doelsaldo werken.quote:Op zondag 5 april 2015 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk weet Ajax het kampioenschap spannend te houden
Allemaal een lelijk shirt en rotkop, wat maakt het ook uitquote:Op zondag 5 april 2015 19:14 schreef OmniRocket het volgende:
NOS faal... Leeuwin laten zien als het over Haller gaat
Ik was gister in dat stadion van vitesse, wat een treurigheidquote:Op zondag 5 april 2015 19:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Allemaal een lelijk shirt en rotkop, wat maakt het ook uit
Met dat voetbal van jullie erbij lijkt het al vrij snel niet veelquote:Op zondag 5 april 2015 19:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik was gister in dat stadion van vitesse, wat een treurigheid
Dat je het nog een stadion noemt. Zelfs in Arnhem weigeren ze dat.quote:Op zondag 5 april 2015 19:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik was gister in dat stadion van vitesse, wat een treurigheid
Sporthal de Gelredomequote:Op zondag 5 april 2015 19:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat je het nog een stadion noemt. Zelfs in Arnhem weigeren ze dat.
Het is nog niet voorbij he.quote:Op zondag 5 april 2015 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
De gelijkmaker die je niet meer had verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |