Ajax net zo goed met dat waardeloze spel en die achterlijke gelijkspelen en verlies partijen dit jaar.quote:Op maandag 23 maart 2015 12:02 schreef Loveless85 het volgende:
PSV moet zich toch ook gewoon doodschamen als het met hun selectie en deze voorsprong nog tot de laatste pot spannend zou worden...
quote:Op maandag 23 maart 2015 12:04 schreef PicoMMP het volgende:
Wel lekker dat Ajax even flink aan het doelsaldo heeft gewerkt tegen Excelsior en ADO.
Lijkt me sterk. Op slippertjes in toppers na hebben ze de rest toch vrij eenvoudig gewonnen in mijn ogenquote:
Mja, PSV's doelsaldo is helemaal niet zo ongunstig zo. Staan nog altijd op +11 tegenover Ajax. Met 2 verliespartijen en 3 winst van Ajax is dat maximaal +6. Dus dat zou redelijk spannend worden in dat geval.quote:Op maandag 23 maart 2015 12:04 schreef PicoMMP het volgende:
Wel lekker dat Ajax even flink aan het doelsaldo heeft gewerkt tegen Excelsior en ADO.
Nee.quote:Op maandag 23 maart 2015 12:14 schreef WhateverWhatever het volgende:
Extra druk op PSV richting Twente
Verliezen gaan ze!
Zie 't niet gebeuren, gat is te groot. Zou een wonder op zich zijn als Ajax de laatste 6 wedstrijden überhaupt alle 6 weet te winnenquote:Op maandag 23 maart 2015 11:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Worden jullie kampioen?
Zeg het maar.
Oei.quote:Op maandag 23 maart 2015 12:24 schreef mokkiemok het volgende:
Als Twente niet meer in de beker zat waren we kampioen geworden.
kan dat even duidelijk gemaakt worden aan de psvers.
ze worden enkel kampioen omdat Twente nog in de beker zit
Ik verwacht het ook niet maar de bal is rond en hoop doet leven.quote:Op maandag 23 maart 2015 12:36 schreef zealot het volgende:
[..]
Zie 't niet gebeuren, gat is te groot. Zou een wonder op zich zijn als Ajax de laatste 6 wedstrijden überhaupt alle 6 weet te winnen
Okquote:Op maandag 23 maart 2015 12:50 schreef zealot het volgende:
Wat zou het trouwens geweldig zijn als 't op de laatste speeldag gelijk staat, PSV blijft hangen op een gelijkspelletje tegen ADO en "onze" Siggy in 90+3 de winnende maakt tegen Dordrecht
ik hoop dat je nu begrijpt dat kampioen worden dus een grote faal is dit seizoenquote:
Siggy die scoort. Daar ga je al de fout inquote:Op maandag 23 maart 2015 12:50 schreef zealot het volgende:
Wat zou het trouwens geweldig zijn als 't op de laatste speeldag gelijk staat, PSV blijft hangen op een gelijkspelletje tegen ADO en "onze" Siggy in 90+3 de winnende maakt tegen Dordrecht
Daarom vind ik dat nou juist zo'n geweldig scenarioquote:Op maandag 23 maart 2015 13:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Siggy die scoort. Daar ga je al de fout in
Jij zal slecht slapen vanvaond.quote:
Maar Tukkers zullen net zoals Rotterdammers (Feyenoord) hun voetbalplicht doen en winnen van PSV.quote:Op maandag 23 maart 2015 12:24 schreef mokkiemok het volgende:
Als Twente niet meer in de beker zat waren we kampioen geworden.
kan dat even duidelijk gemaakt worden aan de psvers.
ze worden enkel kampioen omdat Twente nog in de beker zit
Ik kan mij nog een uitspraak van jou herinnerenquote:Op maandag 23 maart 2015 13:05 schreef mokkiemok het volgende:
we kunnen er lang en kort over zijn. pas na Twente kan er enige spanning zijn
welke?quote:Op maandag 23 maart 2015 13:51 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ik kan mij nog een uitspraak van jou herinneren
Yep, hahaquote:Op maandag 23 maart 2015 14:14 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
welke?
betreft dat iets met een naakte pener en rondrennen in eindhoven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |