quote:Op zondag 22 maart 2015 22:50 schreef RijstNatie het volgende:
Gefeliciteerd alvast met het kampioenschap, psv laat het weer liggen
Hij zegt dat mijn opmerking over dat Eredivisie en Ajax zo'n ongelofelijk laag niveau hebben onzin is.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:08 schreef Robar het volgende:
Gast, waar zegt hij dat dan?
Wat een slecht getroll weer zeg. Zeg dan niets. En ook je eerdere opmerking sloeg nergens op inderdaad.
Het niveau tot nu toe in dit topic is echt bedroevend.
Zegt de verstandeloze die denkt dat Ajax en Eredivisie nog goed zijnquote:
Je hebt het er maar druk mee, toch stiekem een zwak voor Ajax?quote:Op zondag 22 maart 2015 22:57 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hij zegt dat mijn opmerking over dat Eredivisie en Ajax zo'n ongelofelijk laag niveau hebben onzin is.
Oftewel hij zegt daarmee dat hij de Eredivisie en Ajax goed vindt.
En schijnbaar denk jij dat dus ook.
Goh tis een topic over Ajax, dan kan het niveau net als hun spel en supporters alleen maar bedroevend zijn.
Net als die lege tribunes op het eind.
[..]
Zegt de verstandeloze die denkt dat Ajax en Eredivisie nog goed zijn
Ajax gaat uit tegen Utrecht op zijn bek, dat kan ik je nu al zeggen.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:21 schreef MouzurX het volgende:
PSV zou dan in de komende 5 wedstrijden 3x moeten verliezen.... want ado gaat Ajax niet kampioen maken. Zelfs al zouden ze met die punten nacompetitie kunnen ontsnappen.
Nu krijg je dit voetbal en geen kampioen.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wat een pure aids vandaag weer. Ik heb liever goed voetbal en geen kampioen dan met dit voetbal (of dat van vorig seizoen) kampioen
Frank loopt gewoon te falenquote:Op zondag 22 maart 2015 23:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Nu krijg je dit voetbal en geen kampioen.
Ach ik zou me kapotlachen als het gebeurt, maar ik ga er niet vanuit. Het is wel te hopen dat er afscheid wordt genomen van een aantal spelers en met de juiste versterkingen er volgend seizoen echt weer eens leuk voetbal te zien is.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax gaat uit tegen Utrecht op zijn bek, dat kan ik je nu al zeggen.
En PSV gaat natuurlijk nooit meer 3x verliezen
quote:Op maandag 23 maart 2015 00:04 schreef PicoMMP het volgende:
Wanneer gaat die kenker Frank er eens uit joh... dit heeft toch geen kut met voetbal te maken!?
Nee, hij zegt dat je intelligentieniveau twijfelachtig is door de manier waarop jij je hier profileert. En aangezien jij denkt dat hij inhoudelijk op jouw stellingen reageert, ben ik genoodzaakt hem gelijk te geven.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:57 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hij zegt dat mijn opmerking over dat Eredivisie en Ajax zo'n ongelofelijk laag niveau hebben onzin is.
Oftewel hij zegt daarmee dat hij de Eredivisie en Ajax goed vindt.
En schijnbaar denk jij dat dus ook.
Goh tis een topic over Ajax, dan kan het niveau net als hun spel en supporters alleen maar bedroevend zijn.
Net als die lege tribunes op het eind.
[..]
Tja die hoop is er voor het begin van elk seizoen maar uiteindelijk valt het toch weer tegen.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach ik zou me kapotlachen als het gebeurt, maar ik ga er niet vanuit. Het is wel te hopen dat er afscheid wordt genomen van een aantal spelers en met de juiste versterkingen er volgend seizoen echt weer eens leuk voetbal te zien is.
Muah er zitten echt wel goede talenten bij hoor, het zijn meer de ervaren spelers die niks durven en telkens door de ondergrens zakken.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Misschien moeten we ook wel een beetje concluderen dat die talenten een beetje overschat zijn
Zelfs als troll faal je. Dat is wel enigszins sneu.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:57 schreef bianconeri het volgende:
[..]
"kenker"mongool.quote:Op maandag 23 maart 2015 00:09 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Prachtige reactie.
Successupportertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |