abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150914894
quote:
Antwoorden voor Kris
Video op Vimeo
Website ouders Kris
Nieuws
De Lijst Kloothommel - update 18 maart
PDF over de in het gebied voorkomende hagedisachtigen
Podcast van 74 min over de zaak en samenvatting
Uitzending RTL Late Night - Transcriptie door ToniB - Screencaps van "de afgrond", door agter

Tijdlijn vermissing en vondst Lisanne en Kris - update 18-03-2015
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Foto's van de wandeling
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vondsten Lisanne en Kris & algemene foto's
SPOILER
Schema met belpogingen en andere activiteiten & Google Maps-kaart - Geruisloos
SPOILER
Interviews, getuigen & zoekacties
SPOILER
Nieuwslinks & Informatie op video
SPOILER
Extra informatie
SPOILER
Centrale vraag: Waar zou de nachtfotolocatie zich bevinden?

HERE - OpenStreetMap - BING - MapCarta - Google Maps
pi_150915716
Ouder1 schreef;

Wan je weet niet dat je vriendin daar ligt? Het Mata scenario dat ze kilometers hebben rondgezworven tussen alle hutjes, nederzettingen, boeren, indianen, gidsen met toeristen en zoektochten door, opzoek naar elkaar en ze in het donker in eens iets lichts zag in de rivier en nieuwsgierig 83 foto's ging maken waarvan er eentje dan toevallig op haar vermiste vriendin viel? Dat idee?

Kan natuurlijk wel. :X

Nee het idee van de foto in het water is van mij, van het begin af aan al.
Mata was het daar helemaal niet mee eens.

De rest van deze tirade is voor jouw rekening, niet mijn scenario.

[ Bericht 3% gewijzigd door Grijzemassa op 22-03-2015 16:40:54 ]
pi_150915967
Is hier een gelijkenis in de stenen op de achtergrond die met de twee rondingen: een ronder en ander wat vlakker rond - in spiegelbeeld.?
VERGELIJK:
- Zie onder rechts van de waterval de twee stenen met rondingen aan elkaar vast.
MET
- de foto van ouder 1 afbeelding 11/54 de achtergrond...BNW / Kris & Lisanne #193 - waar gezien wordt wat er niet is

Stel je zit naast de waterval vast ...aanzichtzijde rechts - ruimte op foto niet zichtbaar..
pi_150916003
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 16:34 schreef Grijzemassa het volgende:
Ouder1 schreef;

Wan je weet niet dat je vriendin daar ligt? Het Mata scenario dat ze kilometers hebben rondgezworven tussen alle hutjes, nederzettingen, boeren, indianen, gidsen met toeristen en zoektochten door, opzoek naar elkaar en ze in het donker in eens iets lichts zag in de rivier en nieuwsgierig 83 foto's ging maken waarvan er eentje dan toevallig op haar vermiste vriendin viel? Dat idee?

Kan natuurlijk wel.

Nee het idee van de foto in het water is van mij, van het begin af aan al.
Mata was het daar helemaal niet mee eens.

De rest van deze tirade is voor jouw rekening, niet mijn scenario.
Jammer dit.
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 16:05 schreef Grijzemassa het volgende:
Je ziet in het donker "iets lichts" in het water, je enige lichtbron is de camera dus maak je een foto met flits.
Het resultaat is de haarfoto.
Met die quote erbij is mijn reactie doodnormaal hoor. Let vooral op de eerste zin:
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 16:12 schreef Ouder1 het volgende:
Want je weet niet dat je vriendin daar ligt?
pi_150916034
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 16:40 schreef doorgaan het volgende:
Is hier een gelijkenis in de stenen op de achtergrond die met de twee rondingen: een ronder en ander wat vlakker rond - in spiegelbeeld.?
VERGELIJK:
- Zie onder rechts van de waterval de twee stenen met rondingen aan elkaar vast.
MET
- de foto van ouder 1 afbeelding 11/54 de achtergrond...BNW / Kris & Lisanne #193 - waar gezien wordt wat er niet is

Stel je zit naast de waterval vast ...aanzichtzijde rechts - ruimte op foto niet zichtbaar..
Welke foto?
pi_150916055
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 16:42 schreef Ouder1 het volgende:
Welke foto?
foto 11/54 bij de andere foto's....hoe zet ik m neer?
pi_150916076
Foto van de stenen...met diepere reliëf
pi_150916148
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 16:43 schreef doorgaan het volgende:

[..]

foto 11/54 bij de andere foto's....hoe zet ik m neer?
Zet je muis er op, rechtermuisklik; kopiëren kiezen. Hier in het reactieveld plakken, arceren en op het talkbalkje boven het veld op het plaatje klikken.
Is het echt een foto van mij of een foto uit de OP?
pi_150916307
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 16:46 schreef Ouder1 het volgende:
s het echt een foto van mij of een foto uit de OP?
ik denk uit de OP
pi_150916650
> zie de stenen achtergrond

vergelijk met: http://www.panoramio.com/photo/30293182 (ik heb geen paint) de achterste stenen rechts onder waterval
pi_150916768
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 17:00 schreef doorgaan het volgende:
[ afbeelding ] > zie de stenen achtergrond

vergelijk met: http://www.panoramio.com/photo/30293182 (ik heb geen paint) de achterste stenen rechts onder waterval
Dat lijkt er idd wel een beetje op. Ik ben alleen bang dat je veel van dergelijke stenen vindt als je er zo'n klein stukje uit pakt.
Mooi gevonden!
pi_150916792
Wanneer gaan jullie (of een paar van jullie) naar Panama?
pi_150916800
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 17:03 schreef Ouder1 het volgende:
Dat lijkt er idd wel een beetje op. Ik ben alleen bang dat je veel van dergelijke stenen vindt als je er zo'n klein stukje uit pakt.
Ja, dat is de ellende....alles lijkt op elkaar.
pi_150916840
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 17:03 schreef Mr.Ping het volgende:
dipende....bisogna dei soldi....afhankelijk....
pi_150916848
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 17:04 schreef doorgaan het volgende:

[..]

Ja, dat is de ellende....alles lijkt op elkaar.
Toch is die vegetatie alleen te vinden hoog op de CD en op de wat hoger gelegen bergen daar. Wat lager dus nabij de paddocks en nog lager is een hele andere vegetatie
pi_150916851
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 21:28 schreef Loohcs het volgende:
Sorry maar vind 't ver gezocht. Als die 'dader' alles weken verborgen heeft kunnen houden was 'm dat ook nog wel langer gelukt. Nog afgezien van juist extra risico's: dna op (of andere aanwijzingen in) de rugzak die juist naar hem hadden kunnen wijzen, of dat ie tijdens 't 'planten' zou worden gezien.
Rica en Nieuwschierig hebben het wel begrepen (ook anderen).
Het eindeloze zoeken moest stoppen.

Dan maar het risico van wat extra dna achterlaten, grote kans dat het niet wordt nagetrokken. De gevonden dna sporen en vingerafdrukken zijn idd niet verder nagetrokken.
pi_150916902
Die meiden zijn vermoord:

en in die nacht gevonden, dood. Allebei.
Degene die ze gevonden heeft, heeft zich het volgende gerealiseerd:

Alex H 2009 weg/vermist
toeristenpaar uit VS 2011 beroofd met pistool op Pianista
toeristenpaar uit VS 2013 beroofd met pistool op Pianista

Meisje van 15 jaar, poging tot beroving start Pianista

ambassadeur op 1 april vermoord
berovingen en overvallen waarvan de laatste op 1 april 2014
Osman paar dagen ervoor vermoord

Dan kun je er een flinke marketingcampagne tegenaan gooien, toeristen en expats komen niet meer naar Boquete. En dat herstel gaat jaren duren... Economisch onverantwoord wanneer er weer 2 toeristen gelinkt worden aan een misdrijf.

Foto's gemaakt op diverse locaties ook bij de 2de kabelbrug tijdens de nachtelijke zoektochten, thuis erover nagedacht wat ermee te doen. Op 11 april terug naar vindplaats en lichamen begraven en telefoon bewerkt met 911/112 oproepen. Spullen in de tas en klaar.

Toen de zoektocht door bleef gaan en de ouders zelfs honden lieten komen, die link kennen we allemaal. Wanneer de ouders er waren gebeurde er wat.
Rugzak gevonden en resten gevonden, ja die zijn er dus neergelegd.

bedoeling verdwaling/ongeluk:
maar de diversiteit van ontbinding van de resten en het niet kunnen traceren van de nachtfoto's, de duur van de nachtfoto's en het niet gevonden zijn van persoonlijke berichten van 2 jonge en bange meiden in een pikzwart bos zonder vuur of schuilplek....

Die tas heeft nooit in het water gelegen, de tas is goed waterafstotend maar niet waterdicht. De telefoon en de camera waren in zo'n staat dat ze hem naar 2 maanden nog konden uitlezen. En toevallig hangt die in de struiken bij een plek waar indianen zich wassen en de was doen.
  zondag 22 maart 2015 @ 17:07:15 #20
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_150916907
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 17:03 schreef Mr.Ping het volgende:
Voor onze eigen veiligheid houden we dat voor ons.
pi_150916919
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 17:07 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Daar ben ik heel blij om!
edit: veiligheid voor alles!
pi_150917070
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 17:03 schreef Ouder1 het volgende:
Mooi gevonden!
thx. Klopt absoluut niet met de vindplaatsen. Dit is Bajo mono Jaramillo.... bij Bajo mono sloegen de honden wel aan. Exacte locatie weten we niet. Bij de watervallen krijg ik altijd vanaf verdwijning beetje buikpijn.
pi_150917129
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 17:07 schreef Domnivoor het volgende:
Ja..een must!
  Moderator zondag 22 maart 2015 @ 17:14:23 #24
249559 crew  Lavenderr
pi_150917136
Wat geruzie verwijderd. Graag on topic en niet 'on'elkaar.
pi_150917138
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 01:25 schreef matteo_111 het volgende:
De president zelf zag toe op de zaak en is ongetwijfeld gebrieft.
Diezelfde (ex)president heeft zich van zijn beste kant laten zien: hij wordt onderzocht en aangklaagd voor corruptie.
Ik denk dat deze ex-president juist niet verwikkeld is in het wegpoetsen van aanwijzingen. Daar had-ie het veel te druk voor met zijn eigen zaakjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')