Jaquote:Op zondag 22 maart 2015 16:47 schreef badschaap het volgende:
Ach ja, het favorietje van de boer moet koste wat het kost minuten krijgen he
Is hij met de trein naar de Arena gekomen dan?quote:Op zondag 22 maart 2015 16:48 schreef Morendo het volgende:
Aan Andersen's coupe kan het wederom niet liggen.
Zolang er ook nog maar een kleine kans is blijf ik erop hopenquote:Op zondag 22 maart 2015 17:04 schreef Loveless85 het volgende:
Mensen die denken dat we er wat aan hebben dat Feyenoord wintAjax hoeft maar één keer te blunderen (bv vandaag) en ze gaan weer in de tweede plek geloven. Beter had PSV gewonnen, worden sowieso kampioen.
Ik heb het liefst dat ze gewoon beter gaan spelen zodat je met wat gerichte aankopen nog enigszins op het doorkomen van de CL voorronde kan hopen.quote:Op zondag 22 maart 2015 17:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zolang er ook nog maar een kleine kans is blijf ik erop hopen
Ja ik ookquote:Op zondag 22 maart 2015 17:07 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik heb het liefst dat ze gewoon beter gaan spelen zodat je met wat gerichte aankopen nog enigszins op het doorkomen van de CL voorronde kan hopen.
Kijk dit noem ik nou een goede grapquote:Op zondag 22 maart 2015 17:09 schreef elCholo het volgende:
Is er ergens een gay parade gaande, dat dat stadion zo leeg is?
Vond ze tegen Dnjepr thuis ook niet eens zo slecht spelen. Toen heeft vooral die matige uitwedstrijd ze de das omgedaan. Het gaat best aardig de laatste weken.quote:Op zondag 22 maart 2015 17:07 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik heb het liefst dat ze gewoon beter gaan spelen zodat je met wat gerichte aankopen nog enigszins op het doorkomen van de CL voorronde kan hopen.
Niet?quote:Op zondag 22 maart 2015 17:09 schreef Jivis het volgende:
[..]
Vond ze tegen Dnjepr thuis ook niet eens zo slecht spelen. Toen heeft vooral die matige uitwedstrijd ze de das omgedaan. Het gaat best aardig de laatste weken.
Acht ze niet kansloos in die voorrondes als er nog een breker op het middenveld bij komt.
Met een breker op het middenveld kunnen we vast goed positiespel spelenquote:Op zondag 22 maart 2015 17:09 schreef Jivis het volgende:
[..]
Vond ze tegen Dnjepr thuis ook niet eens zo slecht spelen. Toen heeft vooral die matige uitwedstrijd ze de das omgedaan. Het gaat best aardig de laatste weken.
Acht ze niet kansloos in die voorrondes als er nog een breker op het middenveld bij komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |