Andersen gaat weer lekker schutteren vandaagquote:Op zondag 22 maart 2015 16:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee, Frank heeft ook voor de zekerheid Schöne en Andersen maar weer een basisplaats gegeven.
Die doet het de laatste maanden prima inderdaad. Dat is wel eens anders geweest.quote:
Dankzij Polletje. Dat is echt de allergrootste Ajax-troll in het scheidsrechterscorps, groter nog dan Nijhuis.quote:Op zondag 22 maart 2015 15:55 schreef Pedroso het volgende:
Op 8 punten na vanmiddag...dat zijn net 3 punten teveel denk ik om PSV zenuwachtig te maken. Dure nederlaag tegen bv AZ thuis.
Het polletje heeft ook wel is meegezeten dit seizoen he.quote:Op zondag 22 maart 2015 16:39 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dankzij Polletje. Dat is echt de allergrootste Ajax-troll in het scheidsrechterscorps, groter nog dan Nijhuis.
Bedankt voor de info.quote:Op zondag 22 maart 2015 16:40 schreef MouzurX het volgende:
We gaan toch niet serieus denken dat Ajax geen punten meer verliest?
Altijd dat wishful thinking hier bij iedere keer dat PSV punten verliest. Er wordt ineens vergeten dat Ajax er echt he-le-maal niks van bakt dit seizoen.
Ons ideale middenveld staat inmiddels vast. Dat scheelt echt een slok op een borrel.quote:Op zondag 22 maart 2015 16:40 schreef MouzurX het volgende:
We gaan toch niet serieus denken dat Ajax geen punten meer verliest?
Altijd dat wishful thinking hier bij iedere keer dat PSV punten verliest. Er wordt ineens vergeten dat Ajax er echt he-le-maal niks van bakt dit seizoen.
Sinkgraven is een waanzinnig talent, maar geblesseerdquote:Op zondag 22 maart 2015 16:42 schreef Smoofie het volgende:
Prut middenveld wel zo. De Sink heeft in vlagen donderdag wel laten zien dat het echt geen miskoop was. (
Weet ik. Daarom staat er nu een prut middenveld.quote:Op zondag 22 maart 2015 16:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sinkgraven is een waanzinnig talent, maar geblesseerd
Valt wel meequote:Op zondag 22 maart 2015 16:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Weet ik. Daarom staat er nu een prut middenveld.
Jaquote:Op zondag 22 maart 2015 16:47 schreef badschaap het volgende:
Ach ja, het favorietje van de boer moet koste wat het kost minuten krijgen he
Is hij met de trein naar de Arena gekomen dan?quote:Op zondag 22 maart 2015 16:48 schreef Morendo het volgende:
Aan Andersen's coupe kan het wederom niet liggen.
Zolang er ook nog maar een kleine kans is blijf ik erop hopenquote:Op zondag 22 maart 2015 17:04 schreef Loveless85 het volgende:
Mensen die denken dat we er wat aan hebben dat Feyenoord wintAjax hoeft maar één keer te blunderen (bv vandaag) en ze gaan weer in de tweede plek geloven. Beter had PSV gewonnen, worden sowieso kampioen.
Ik heb het liefst dat ze gewoon beter gaan spelen zodat je met wat gerichte aankopen nog enigszins op het doorkomen van de CL voorronde kan hopen.quote:Op zondag 22 maart 2015 17:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zolang er ook nog maar een kleine kans is blijf ik erop hopen
Ja ik ookquote:Op zondag 22 maart 2015 17:07 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik heb het liefst dat ze gewoon beter gaan spelen zodat je met wat gerichte aankopen nog enigszins op het doorkomen van de CL voorronde kan hopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |