SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag op anoniem
Laat staan van Lexquote:Op zondag 22 maart 2015 15:25 schreef Pedroso het volgende:
Ik heb de indruk dat Kenneth niet zo'n fan is van Tim Immers.
geilquote:Op zondag 22 maart 2015 15:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Zo wat een scherm jongens!
speelt bijna nooit.quote:Op zondag 22 maart 2015 15:27 schreef Kopsterk het volgende:
Hoe oud is die Achahbar? Dat ventje mag je wel wat van verwachten toch inmiddels?
Ja.quote:Op zondag 22 maart 2015 15:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jongens ik keek een andere wedstrijd (Liverpool-United speciaal voor Davy omdat hij dit nog niet wist), maar is Feyenoord-PSV nog een bijzondere wedstrijd?
Jij en je vrienden lachen wat af.quote:Op zondag 22 maart 2015 15:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Een vriend van mij, ADO supporter in hart en nieren wordt ook papa. Ik heb een ajax rompertje voor hem gekocht. Dit zal hij vast waarderen.
Hier heeft Manu nog niet gescoord.quote:Op zondag 22 maart 2015 15:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jongens ik keek een andere wedstrijd (Liverpool-United speciaal voor Davy omdat hij dit nog niet wist), maar is Feyenoord-PSV nog een bijzondere wedstrijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |