abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 maart 2015 @ 22:13:48 #51
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_151074129
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 17:20 schreef Tingo het volgende:

[..]

Misschien de nuclear wapens werken niet zo goed als wat ze willen ons laten geloven.
Misschien was Chernobyl niet zo erg als wat was aan ons vertelt.
Global warming gedoe was ook bangmakerij.imo.
Makkelijk?
serieus ik zou me er wat meer in verdiepen als ik jou was.
We hebben hier nog steeds last van de gevolgen van wat daar gebeurt is!

We hebben meer last van de gevolgen van Chernobyl dan de mensen in Japan na de 2 atoombommen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 26 maart 2015 @ 22:22:10 #52
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_151074532
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 19:06 schreef MotherFoker het volgende:

[..]

Doomsday komt eraan, de klok kan lekker vooruit gezet worden mensen.

(Oké sorry.)
De vraag is wanneer en waar de melk gaat overkoken, is dat syrie , of is dat de oekraine.
Of is er een andere trigger? (een schip of onderzeeër die tot zinken gebracht wordt b.v.)
There is only one religion
pi_151074648
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:22 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

De vraag is wanneer en waar de melk gaat overkoken, is dat syrie , of is dat de oekraine.
Of is er een andere trigger? (een schip of onderzeeër die tot zinken gebracht wordt b.v.)
Ik hoop en denk het van niet hoor. Het klink allemaal gewoon verdomme eng. Laatst weer een opinie stuk gelezen van wat als China Syberië zou terugpakken.
  donderdag 26 maart 2015 @ 22:25:56 #54
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_151074745
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:24 schreef MotherFoker het volgende:

[..]

Ik hoop en denk het van niet hoor. Het klink allemaal gewoon verdomme eng. Laatst weer een opinie stuk gelezen van wat als China Syberië zou terugpakken.
china en rusland zijn 2 handen op 1 buik (gezien hun gelijkgestemdheid )
pi_151074799
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:25 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

china en rusland zijn 2 handen op 1 buik (gezien hun gelijkgestemdheid )
China zei wel Neutraal te blijven. Het liefst blijf ik hopen op politieke oplossingen zonder geweld.
  donderdag 26 maart 2015 @ 22:29:40 #56
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_151074951
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:26 schreef MotherFoker het volgende:

[..]

China zei wel Neutraal te blijven. Het liefst blijf ik hopen op politieke oplossingen zonder geweld.
china bakkeleit liever met japan om wat nutteloze eilandjes(wat eigenlijk de bedoeling heeft de japanse economie wat te remmen)
pi_151075233
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:29 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

china bakkeleit liever met japan om wat nutteloze eilandjes(wat eigenlijk de bedoeling heeft de japanse economie wat te remmen)
Ik blijf hopen dat ze een politieke oplossing vinden. Maarja.. We zien wel.
  donderdag 26 maart 2015 @ 22:48:12 #58
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_151075946
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:34 schreef MotherFoker het volgende:

[..]

Ik blijf hopen dat ze een politieke oplossing vinden. Maarja.. We zien wel.
Maar die klok tikt wel verder :{w
pi_151075997
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:48 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Klok hoefde eig maar 1 minuut vooruit gezet te worden zei een van die wetenschappers.
pi_151076516
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:48 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

De bangheid klok.
Nog decennia misschien....
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_151076548
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:59 schreef Tingo het volgende:

[..]

De bangheid klok.
Nog decennia misschien....
Heeft ie wel niet vaker of jaren op zoveel voor 12 gestaan?
pi_151077840
Het begint nu toch aardig te rommelen in Yemen. Iran en Rusland hebben laten weten bezwaar te hebben tegen Saudi Arabische plannen om Yemen binnen te vallen, Egyptische oorlogsschepen zouden waarschuwingsschoten hebben gelost (of mogelijk meer) tegen Iraanse oorlogsschepen ivm de blokkade bij Yemen. Dus Saudi Arabie en bondgenoten (Egypte, Marokko, Jordanie) vs Houthi rebellen. Mogelijk is Saudi Arabie Yemen al binnengevallen met zo'n 150.000 troepen, na eerder al luchtaanvallen uit gevoerd te hebben.

http://edition.cnn.com/2015/03/25/middleeast/yemen-unrest/

http://www.haaretz.com/opinion/.premium-1.649095

http://www.zerohedge.com/(...)abia-troops-imminent

https://translate.google.(...).html%23.VRR6aeHCcs8
pi_151078749
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 23:00 schreef MotherFoker het volgende:

[..]

Heeft ie wel niet vaker of jaren op zoveel voor 12 gestaan?
http://en.wikipedia.org/wiki/Doomsday_Clock

Als je atomic scientists wil geloven.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_151080838
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 17:20 schreef Tingo het volgende:

[..]

Misschien de nuclear wapens werken niet zo goed als wat ze willen ons laten geloven.
Dat zou kunnen, Cluesforum heeft er een mooi topic over.

quote:
Misschien was Chernobyl niet zo erg als wat was aan ons vertelt.
Ik ben er geweest. Heb bij die reactor gestaan en de straling was wel degelijk meetbaar. De gids had een geigerteller bij zich.

quote:
Global warming gedoe was ook bangmakerij.imo.
Klopt, dat is echt je reinste onzin, bedoeld om de hele wereld in een greep te krijgen. De propaganda die over kinderen wordt uitgestort is meer dan walgelijk.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 27 maart 2015 @ 09:42:16 #65
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_151083634
quote:
12s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 02:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat zou kunnen, Cluesforum heeft er een mooi topic over.

[..]

Ik ben er geweest. Heb bij die reactor gestaan en de straling was wel degelijk meetbaar. De gids had een geigerteller bij zich.

[..]

Klopt, dat is echt je reinste onzin, bedoeld om de hele wereld in een greep te krijgen. De propaganda die over kinderen wordt uitgestort is meer dan walgelijk.
Het cluesforum... waar men niet beseft dat de voor en achterkant van een voorwerp er anders uit kan zien. Erg betrouwbare club mensen :Y
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 27 maart 2015 @ 14:13:34 #66
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_151091960
quote:
13s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:13 schreef theguyver het volgende:

[..]

Makkelijk?
serieus ik zou me er wat meer in verdiepen als ik jou was.
We hebben hier nog steeds last van de gevolgen van wat daar gebeurt is!

We hebben meer last van de gevolgen van Chernobyl dan de mensen in Japan na de 2 atoombommen.
Wow, hoe komen mensen altijd met zulke slechte bronnen. Ik vind het knap.
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_151092059
Turkije steunt Saudi Arabië in Yemen:
http://www.france24.com/e(...)interview-france-24/

Dus Turkije staat aan de kant van de Saudische coalitie die weer gesteund wordt door het westen, tegen de sjiieten.

En aan de andere kant is er Iran/Rusland en bondgenoten die sjiieten lijken te steunen.

En dan is er ISIS die tegen beide partijen is, vooral anti sjiitisch.
  Moderator vrijdag 27 maart 2015 @ 14:40:43 #68
249559 crew  Lavenderr
pi_151092947
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 14:15 schreef User8472 het volgende:
Turkije steunt Saudi Arabië in Yemen:
http://www.france24.com/e(...)interview-france-24/

Dus Turkije staat aan de kant van de Saudische coalitie die weer gesteund wordt door het westen, tegen de sjiieten.

En aan de andere kant is er Iran/Rusland en bondgenoten die sjiieten lijken te steunen.

En dan is er ISIS die tegen beide partijen is, vooral anti sjiitisch.
Het is toch eigenlijk gewoon niet meer te volgen? Wat een zootje.
pi_151092965
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 14:40 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ze slachten elkaar allemaal af.
  vrijdag 27 maart 2015 @ 15:08:09 #70
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_151093852
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 14:41 schreef MotherFoker het volgende:

[..]

Ze slachten elkaar allemaal af.
En dat allemaal onder leiding van de VS
http://www.moonofalabama.org/

Yesterday the Houthi led rebellion had kicked the Saudi/U.S. installed president Hadi out of the country and took control over most of its cities including the southern capitol Aden. The Houthi are allied with the former president Saleh, himself a Houthi and replaced two years ago with his vice president Hadi after a U.S. induced light coup. Saleh and the Houthi are supported by significant parts of the Yemeni army. The Saudis had warned that any move against Aden whereto Hadi hat earlier fled would have consequences but no one took that serious.

The Saudis have now announced, through their embassy in Washington(!), that a coalition of Sunni led countries will attack Yemen. These include at least nominally Egypt, Morocco, Jordan, Sudan, Kuwait, the United Arab Emirates, Qatar and Bahrain. The Saudis say that 100 of its warplanes and 150,000 soldiers will take part in the campaign. They also announced an air and sea blockade against the country.

The U.S. is "supporting", i.e. guiding, the campaign through a coordination cell. The White House statement says:

In response to the deteriorating security situation, Saudi Arabia, Gulf Cooperation Council (GCC) members, and others will undertake military action to defend Saudi Arabia's border and to protect Yemen's legitimate government. As announced by GCC members earlier tonight, they are taking this action at the request of Yemeni President Abdo Rabbo Mansour Hadi.
The United States coordinates closely with Saudi Arabia and our GCC partners on issues related to their security and our shared interests. In support of GCC actions to defend against Houthi violence, President Obama has authorized the provision of logistical and intelligence support to GCC-led military operations. While U.S. forces are not taking direct military action in Yemen in support of this effort, we are establishing a Joint Planning Cell with Saudi Arabia to coordinate U.S. military and intelligence support.

[ Bericht 35% gewijzigd door Dance99Vv op 27-03-2015 15:21:49 ]
  vrijdag 27 maart 2015 @ 18:14:21 #71
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_151099857
Ik snap de hele situatie niet in Yemen, wat ik las is dat het een land is wat een behoorlijke armoede kent.

En dat Houthi's die momenteel strijden in Yemen dat ze geen banden hebben met ISIS of met Al Qauda (alleen Iran), dus ik zie niet per direct waarom ze een "terroristische" dreiging zouden kunnen vormen voor de regio in het Midden Oosten.

Of is dit een soort van pre active strike omdat Saudië Arabië bang is dat als men nu niks onderneemt nu in Yemen, dat men ook misschien een volksrevolutie kan verwachten tegen de asociaale rijke stinkerds die net zo erge regelgeving opleggen als ISIS op hun bevolking in Saudië Arabië. En hebben ze daarom maar alle bondgenoten opgekocht om mee te vechten tegen de Houthi's in Yemen.

Ik snap het sowieso niet de grootste dreiging IS krijgt nog dadelijk minder te maken met luchtaanvallen dan de Houthi's, of misbrukt men nog even IS om Assad te laten vallen en te verzwakken
Ik denk dat ze voor het budget was ze nu besteden aan de pre active strikes in Yemen dat ze daar de bevolking van Yemen wel tientallen jaren van kunnen voeden en hun ook gelijk kunnen voorzien van min. bestaansinkomen.

Ik persoonlijk vind het een beetje een Januskop actie van Saudië Arabie en zijn omgekochte "hypocriete" bondgenoten en support

[ Bericht 3% gewijzigd door Konijntjuh op 27-03-2015 18:53:30 ]
Hoe stout is Konijntjuh!
  zondag 29 maart 2015 @ 11:28:27 #72
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_151151239
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 09:42 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Het cluesforum... waar men niet beseft dat de voor en achterkant van een voorwerp er anders uit kan zien. Erg betrouwbare club mensen :Y
zegt diegene die vind dat de Twin towers kan instorten door een extreem zielig prullebakbrandje.
_O- _O- _O-
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 29 maart 2015 @ 11:29:44 #73
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_151151262
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 14:40 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

ja wel hoor. Amerika en Frankrijk verkopen gewoon wapens. Business as Usual.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 29 maart 2015 @ 11:37:09 #74
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_151151398
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 11:28 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

zegt diegene die vind dat de Twin towers kan instorten door een extreem zielig prullebakbrandje.
_O- _O- _O-
Doe eens niet zo liegen Lambiekje. Dat is niet netjes.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_151155373
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 18:14 schreef Konijntjuh het volgende:
Ik snap de hele situatie niet in Yemen, wat ik las is dat het een land is wat een behoorlijke armoede kent.

En dat Houthi's die momenteel strijden in Yemen dat ze geen banden hebben met ISIS of met Al Qauda (alleen Iran), dus ik zie niet per direct waarom ze een "terroristische" dreiging zouden kunnen vormen voor de regio in het Midden Oosten.
Als de Houthi's aan de macht komen dan regeren de sjiitische moslims en dan is het niet ondenkbaar dat als zij een staat uitroepen, Iran hen militair helpt. Het is een proxy oorlog met VS/SA aan de ene kant en Iran aan de andere kant. SA is Sunni en het westen goed gezind, Iran is product van een anti-westerse revolutie en Sjiitisch en zij willen dat andere landen ook hun Islam gaan volgen en anti-westers/pro-Islam worden.

Verder was Yemen al een broeinest voor Al-Qaida die delen bezet. En het land heeft veel olie en gas en is strategisch belangrijk vanwege het Suezkanaal/Rode Zee en golf van Aden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')