Makkelijk?quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:20 schreef Tingo het volgende:
[..]
Misschien de nuclear wapens werken niet zo goed als wat ze willen ons laten geloven.
Misschien was Chernobyl niet zo erg als wat was aan ons vertelt.
Global warming gedoe was ook bangmakerij.imo.
De vraag is wanneer en waar de melk gaat overkoken, is dat syrie , of is dat de oekraine.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:06 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Doomsday komt eraan, de klok kan lekker vooruit gezet worden mensen.
(Oké sorry.)
Ik hoop en denk het van niet hoor. Het klink allemaal gewoon verdomme eng. Laatst weer een opinie stuk gelezen van wat als China Syberië zou terugpakken.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:22 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
De vraag is wanneer en waar de melk gaat overkoken, is dat syrie , of is dat de oekraine.
Of is er een andere trigger? (een schip of onderzeeër die tot zinken gebracht wordt b.v.)
china en rusland zijn 2 handen op 1 buik (gezien hun gelijkgestemdheid )quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:24 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ik hoop en denk het van niet hoor. Het klink allemaal gewoon verdomme eng. Laatst weer een opinie stuk gelezen van wat als China Syberië zou terugpakken.
China zei wel Neutraal te blijven. Het liefst blijf ik hopen op politieke oplossingen zonder geweld.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:25 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
china en rusland zijn 2 handen op 1 buik (gezien hun gelijkgestemdheid )
china bakkeleit liever met japan om wat nutteloze eilandjes(wat eigenlijk de bedoeling heeft de japanse economie wat te remmen)quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:26 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
China zei wel Neutraal te blijven. Het liefst blijf ik hopen op politieke oplossingen zonder geweld.
Ik blijf hopen dat ze een politieke oplossing vinden. Maarja.. We zien wel.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:29 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
china bakkeleit liever met japan om wat nutteloze eilandjes(wat eigenlijk de bedoeling heeft de japanse economie wat te remmen)
Maar die klok tikt wel verderquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:34 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ik blijf hopen dat ze een politieke oplossing vinden. Maarja.. We zien wel.
De bangheid klok.quote:
Heeft ie wel niet vaker of jaren op zoveel voor 12 gestaan?quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:59 schreef Tingo het volgende:
[..]
De bangheid klok.
Nog decennia misschien....
http://en.wikipedia.org/wiki/Doomsday_Clockquote:Op donderdag 26 maart 2015 23:00 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Heeft ie wel niet vaker of jaren op zoveel voor 12 gestaan?
Dat zou kunnen, Cluesforum heeft er een mooi topic over.quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:20 schreef Tingo het volgende:
[..]
Misschien de nuclear wapens werken niet zo goed als wat ze willen ons laten geloven.
Ik ben er geweest. Heb bij die reactor gestaan en de straling was wel degelijk meetbaar. De gids had een geigerteller bij zich.quote:Misschien was Chernobyl niet zo erg als wat was aan ons vertelt.
Klopt, dat is echt je reinste onzin, bedoeld om de hele wereld in een greep te krijgen. De propaganda die over kinderen wordt uitgestort is meer dan walgelijk.quote:Global warming gedoe was ook bangmakerij.imo.
Het cluesforum... waar men niet beseft dat de voor en achterkant van een voorwerp er anders uit kan zien. Erg betrouwbare club mensenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 02:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, Cluesforum heeft er een mooi topic over.
[..]
Ik ben er geweest. Heb bij die reactor gestaan en de straling was wel degelijk meetbaar. De gids had een geigerteller bij zich.
[..]
Klopt, dat is echt je reinste onzin, bedoeld om de hele wereld in een greep te krijgen. De propaganda die over kinderen wordt uitgestort is meer dan walgelijk.
Wow, hoe komen mensen altijd met zulke slechte bronnen. Ik vind het knap.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
Makkelijk?
serieus ik zou me er wat meer in verdiepen als ik jou was.
We hebben hier nog steeds last van de gevolgen van wat daar gebeurt is!
We hebben meer last van de gevolgen van Chernobyl dan de mensen in Japan na de 2 atoombommen.
Het is toch eigenlijk gewoon niet meer te volgen? Wat een zootje.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:15 schreef User8472 het volgende:
Turkije steunt Saudi Arabië in Yemen:
http://www.france24.com/e(...)interview-france-24/
Dus Turkije staat aan de kant van de Saudische coalitie die weer gesteund wordt door het westen, tegen de sjiieten.
En aan de andere kant is er Iran/Rusland en bondgenoten die sjiieten lijken te steunen.
En dan is er ISIS die tegen beide partijen is, vooral anti sjiitisch.
Ze slachten elkaar allemaal af.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is toch eigenlijk gewoon niet meer te volgen? Wat een zootje.
En dat allemaal onder leiding van de VSquote:
zegt diegene die vind dat de Twin towers kan instorten door een extreem zielig prullebakbrandje.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:42 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Het cluesforum... waar men niet beseft dat de voor en achterkant van een voorwerp er anders uit kan zien. Erg betrouwbare club mensen
ja wel hoor. Amerika en Frankrijk verkopen gewoon wapens. Business as Usual.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is toch eigenlijk gewoon niet meer te volgen? Wat een zootje.
Doe eens niet zo liegen Lambiekje. Dat is niet netjes.quote:Op zondag 29 maart 2015 11:28 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
zegt diegene die vind dat de Twin towers kan instorten door een extreem zielig prullebakbrandje.
![]()
![]()
Als de Houthi's aan de macht komen dan regeren de sjiitische moslims en dan is het niet ondenkbaar dat als zij een staat uitroepen, Iran hen militair helpt. Het is een proxy oorlog met VS/SA aan de ene kant en Iran aan de andere kant. SA is Sunni en het westen goed gezind, Iran is product van een anti-westerse revolutie en Sjiitisch en zij willen dat andere landen ook hun Islam gaan volgen en anti-westers/pro-Islam worden.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:14 schreef Konijntjuh het volgende:
Ik snap de hele situatie niet in Yemen, wat ik las is dat het een land is wat een behoorlijke armoede kent.
En dat Houthi's die momenteel strijden in Yemen dat ze geen banden hebben met ISIS of met Al Qauda (alleen Iran), dus ik zie niet per direct waarom ze een "terroristische" dreiging zouden kunnen vormen voor de regio in het Midden Oosten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |