Benieuwd of BBC vanavond een beetje in vorm is.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:15 schreef Seam het volgende:
winst voor de mooiste club van Spanje, Real Madrid
Atleti ook nog vrij dichtbij. Spannundddd.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:55 schreef hafcfan het volgende:
Ik zie nu pas hoe dicht Valencia er nog bij staat![]()
Doe dan maar een gelijkspel.
Volgend jaar heeft Spanje gewoon 4 top teams in de CLquote:Op zondag 22 maart 2015 13:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Atleti ook nog vrij dichtbij. Spannundddd.
Niks mis mee.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Volgend jaar heeft Spanje gewoon 4 top teams in de CL
Eat that Premier Leaguequote:Op zondag 22 maart 2015 13:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Volgend jaar heeft Spanje gewoon 4 top teams in de CL
Als die de EL winnen hebben ze er 5 in de CLquote:Op zondag 22 maart 2015 13:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Sevilla doet het ook wel leuk in de EL.
Genot toch. Al denk ik dat Sevilla wel een maatje te klein is voor de CL.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als die de EL winnen hebben ze er 5 in de CL
Ze hebben wel veel punten verzameld in de EL waardoor ze met de loting in een hoge pot komen.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Genot toch. Al denk ik dat Sevilla wel een maatje te klein is voor de CL.
Valencia zie ik nog wel door de poulefase komen.
maatje te klein? in België maakt AA Gent kans om kampioen te spelen. Dus rechtstreeks geplaatst in de CL. Naar mijn ogen liever Sevilla dan AA Gentquote:Op zondag 22 maart 2015 13:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Genot toch. Al denk ik dat Sevilla wel een maatje te klein is voor de CL.
Valencia zie ik nog wel door de poulefase komen.
quote:Op zondag 22 maart 2015 14:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze hebben wel veel punten verzameld in de EL waardoor ze met de loting in een hoge pot komen.
AA Gent hoort ook niet in de CL.quote:Op zondag 22 maart 2015 14:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
maatje te klein? in België maakt AA Gent kans om kampioen te spelen. Dus rechtstreeks geplaatst in de CL. Naar mijn ogen liever Sevilla dan AA Gent
Geen enkele club uit de Benelux hoort in de CL.quote:
Klopt.quote:Op zondag 22 maart 2015 14:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Geen enkele club uit de Benelux hoort in de CL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |