Amerikaanse bronnen hebben van de week gemeld dat Daryl zich wrs in een lastig pakket gaat terugvinden.quote:Op zondag 29 maart 2015 17:18 schreef 426451 het volgende:
[..]
We speculeren alleen maar wie er dood gaan of wat er gaat gebeuren in de finale
Ja, dat was de synopsis, maar denk niet dat hij dood gaat, vanwege mijn zie mijn eerdere post.quote:Op zondag 29 maart 2015 17:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Amerikaanse bronnen hebben van de week gemeld dat Daryl zich wrs in een lastig parket gaat terugvinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is sowieso wel lastig, in een parket wakker worden.quote:Op zondag 29 maart 2015 17:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Amerikaanse bronnen hebben van de week gemeld dat Daryl zich wrs in een lastig parket gaat terugvinden.
Lol.quote:Op zondag 29 maart 2015 21:23 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Dat is sowieso wel lastig, in een parket wakker worden.
Eerst moet Gabriel nog weg.quote:Op zondag 29 maart 2015 21:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Lol.
Maar iig komt Morgan terug, denk ik.
Heyyy die was ik vergeten toen de ep klaar was. Even terugkijken morgen. Als ze blond was en dat stukje vond plaats voordat die ene blonde die gespiest op de boom gevonden wordt.. dan is zij dat misschien.quote:Op zondag 29 maart 2015 22:49 schreef Curiosity het volgende:
Ik zit nog eens te denken aan de muziek die ze draaide in het busje en de muziek die je hoorde aan het begin van de ep 5-15. Best wel opruiende muziek, echt iets wat je op zet als je walkers en misschien wel mensen gaat killen.
Zagen jullie trouwens die vrouw rennen aan het einde van ep 5-15? Sascha ziet haar door haar lens van haar wapen.
Rent zij nou hard gillend weg omdat ze achterna wordt gezeten of rent ze hard gillend om walkers te lokken?
Even terugkijkenquote:Op zondag 29 maart 2015 22:49 schreef Curiosity het volgende:
Ik zit nog eens te denken aan de muziek die ze draaide in het busje en de muziek die je hoorde aan het begin van de ep 5-15. Best wel opruiende muziek, echt iets wat je op zet als je walkers en misschien wel mensen gaat killen.
Zagen jullie trouwens die vrouw rennen aan het einde van ep 5-15? Sascha ziet haar door haar lens van haar wapen.
Rent zij nou hard gillend weg omdat ze achterna wordt gezeten of rent ze hard gillend om walkers te lokken?
Dat is toch gewoon iemand van het kamp?quote:Op zondag 29 maart 2015 22:49 schreef Curiosity het volgende:
Volgens mij niet.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:03 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon iemand van het kamp?
Het was na de gespietste vrouw.quote:Op zondag 29 maart 2015 22:55 schreef Mirel het volgende:
[..]
Heyyy die was ik vergeten toen de ep klaar was. Even terugkijken morgen. Als ze blond was en dat stukje vond plaats voordat die ene blonde die gespiest op de boom gevonden wordt.. dan is zij dat misschien.
Je ziet die zombies lopen en dan hoor je geschreeuw. Sasha kijkt opzij en ziet Carol en die vrouw rennen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |