quote:Op zondag 22 maart 2015 04:23 schreef noodgang het volgende:
[..]
we worden door iedereen in de steek gelaten
Ik hoor iig nog muziekquote:Op zondag 22 maart 2015 04:23 schreef noodgang het volgende:
[..]
we worden door iedereen in de steek gelaten
ILLOEMIENATIE CONFIRMT.quote:Op zondag 22 maart 2015 04:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kwa luisteraar niet volgens mij, maar kwa postgedrag wel
ILLUMINATIE HEEEEELLLLLPPPPPPPquote:Op zondag 22 maart 2015 04:24 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik hoor iig nog muziek
[..]
ILLOEMIENATIE CONFIRMT.
Ik maak me zorgen manquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 maart 2015 04:25 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik maak me zorgen manGaat het wel goed met me?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WAAROM!
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
#restepct voor deze man.quote:
Is dat een like?quote:Op zondag 22 maart 2015 04:27 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
#restepct voor deze man.
#restepct inderdaad.
Ik heb dit vol verdriet gelezen.quote:Op zondag 22 maart 2015 04:29 schreef noodgang het volgende:
Overlijden[bewerken]
Long kreeg op 8 september 2005 een hartinfarct en werd hiervoor gedotterd in het Academisch Medisch Centrum te Amsterdam. Later dat jaar, op 6 december 2005, trouwde Long met zijn Belgische vriend en manager Kristof Rutsaert (1972). De voltrekking van het huwelijk werd in het gemeentehuis van Baarle-Nassau uitgevoerd door Gerard Cox, een goede vriend van Long. Speciaal voor het huwelijk werd Cox de week ervoor in Breda beëdigd als ambtenaar van de burgerlijke stand.
Op 11 december 2006 werd bekendgemaakt dat Long terminaal ziek was en nog zeer kort te leven had. Begin december werd hij met een ernstige vorm van buikvlieskanker in een ziekenhuis opgenomen. Hij kreeg chemotherapie maar dit werd vrij snel weer afgebroken nadat bleek dat de kuur niet aansloeg. Robert Long overleed op 63-jarige leeftijd in een ziekenhuis in Antwerpen. Hij is op 23 december 2006 begraven in een zandgraf op de Haagse rooms-katholieke begraafplaats Sint Petrus Banden, niet ver van de arcade, waar ook zijn goede vriend Dimitri Frenkel Frank begraven is. Op het grafmonument staat een beeld van de Vlaamse kunstenaar George Minne (1866-1941) een "geknielde jongeling", waarvan het oorspronkelijke ontwerp gebruikt is voor een fontein in Gent; ook is er de zin te lezen die Long zelf uitkoos in zijn lied Grafschrift: "Iemand, in elk geval één, heeft er van hem gehouden".
Robert Longkanker.quote:Op zondag 22 maart 2015 04:29 schreef noodgang het volgende:
Overlijden[bewerken]
Long kreeg op 8 september 2005 een hartinfarct en werd hiervoor gedotterd in het Academisch Medisch Centrum te Amsterdam. Later dat jaar, op 6 december 2005, trouwde Long met zijn Belgische vriend en manager Kristof Rutsaert (1972). De voltrekking van het huwelijk werd in het gemeentehuis van Baarle-Nassau uitgevoerd door Gerard Cox, een goede vriend van Long. Speciaal voor het huwelijk werd Cox de week ervoor in Breda beëdigd als ambtenaar van de burgerlijke stand.
Op 11 december 2006 werd bekendgemaakt dat Long terminaal ziek was en nog zeer kort te leven had. Begin december werd hij met een ernstige vorm van buikvlieskanker in een ziekenhuis opgenomen. Hij kreeg chemotherapie maar dit werd vrij snel weer afgebroken nadat bleek dat de kuur niet aansloeg. Robert Long overleed op 63-jarige leeftijd in een ziekenhuis in Antwerpen. Hij is op 23 december 2006 begraven in een zandgraf op de Haagse rooms-katholieke begraafplaats Sint Petrus Banden, niet ver van de arcade, waar ook zijn goede vriend Dimitri Frenkel Frank begraven is. Op het grafmonument staat een beeld van de Vlaamse kunstenaar George Minne (1866-1941) een "geknielde jongeling", waarvan het oorspronkelijke ontwerp gebruikt is voor een fontein in Gent; ook is er de zin te lezen die Long zelf uitkoos in zijn lied Grafschrift: "Iemand, in elk geval één, heeft er van hem gehouden".
En nu moet jij weer een verzoekje doen.quote:
Alles is weer goed dus????quote:Op zondag 22 maart 2015 04:34 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
En nu moet jij weer een verzoekje doen.
Is Erik Mesie al geweest?quote:Op zondag 22 maart 2015 04:34 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
En nu moet jij weer een verzoekje doen.
Dat moet je niet aan mij vragen.quote:
QFT.quote:Op zondag 22 maart 2015 04:36 schreef Fokker89 het volgende:
Laat ze lekker allemaal naar de godverdomme gaan
Herkenbaarquote:Op zondag 22 maart 2015 04:36 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat moet je niet aan mij vragen.
Ik ben het vorige nummer al vergeten.
Oh.quote:
Welkom broeder.quote:Op zondag 22 maart 2015 04:44 schreef sciter het volgende:
Lekker nummertje. Nederlandse hitjes doen het altijd goed als ik bezopen ben.
quote:Op zondag 22 maart 2015 04:44 schreef sciter het volgende:
quote:
quote:Op zondag 22 maart 2015 04:44 schreef sciter het volgende:
quote:
quote:Op zondag 22 maart 2015 04:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
We hebben het vanavond overigens wel over kut-exen, en kut vrouwen.
Ik ben nogal ongemakkelijk dus nog niet echt veel ervaring met kut-exen.quote:Op zondag 22 maart 2015 04:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
We hebben het vanavond overigens wel over kut-exen, en kut vrouwen.
Geloof me, neem een kat.quote:Op zondag 22 maart 2015 04:50 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik ben nogal ongemakkelijk dus nog niet echt veel ervaring met kut-exen.
Nou neem kennis danquote:Op zondag 22 maart 2015 04:50 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik ben nogal ongemakkelijk dus nog niet echt veel ervaring met kut-exen.
Ook goed inderdaad.quote:Op zondag 22 maart 2015 04:51 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik doe aan scharrels, veel makkelijker.
Daarom wordt hier zoveel gedronken. Omdat het gezellig is.quote:Op zondag 22 maart 2015 04:52 schreef sciter het volgende:
Als ik drink ben ik heel gezellig namelijk.
De laatste keer dat ik nachtbaggerde was in de vijfde van mijn middelbare school. Best leuk hier nog.quote:Op zondag 22 maart 2015 04:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Daarom wordt hier zoveel gedronken. Omdat het gezellig is.
En hoe lang is dit geleden?quote:Op zondag 22 maart 2015 04:53 schreef sciter het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik nachtbaggerde was in de vijfde van mijn middelbare school. Best leuk hier nog.
Jaquote:Op zondag 22 maart 2015 04:55 schreef Lt.Surge het volgende:
Dit nummer. Gewoon, recht in de voelers.
Oooooh, dan mag het weer een keer inderdaad.quote:
Kloptquote:Op zondag 22 maart 2015 04:55 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oooooh, dan mag het weer een keer inderdaad.
Oh maar dat zijn we allemaal vanavondquote:Op zondag 22 maart 2015 04:56 schreef sciter het volgende:
Ja, fijn dit. Ik ben altijd heel emotioneel laat op de avond.
[..]
Klopt
Heul nietquote:Op zondag 22 maart 2015 04:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Oh maar dat zijn we allemaal vanavond
Ik kwam na het kiezen van de username er pas achter dat er een pokemon was die er qua naam op leek.quote:
Je weet het in ieder geval.quote:Op zondag 22 maart 2015 04:59 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik kwam na het kiezen van de username er pas achter dat er een pokemon was die er qua naam op leek.
same, maar niet verkeerdquote:Op zondag 22 maart 2015 04:59 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik ken dit hele nummer niet, en de artiest ook niet.
Ik wou net zeggen, een albumversie kon ik niet vindenquote:Op zondag 22 maart 2015 05:01 schreef sciter het volgende:
Zijn alleen niet hele chille versies te vinden op internet, alleen die live units. Toch is het lekker!
Vrees het wel, als ik achter mijn katten aan ga rennen gaat dat geen succes worden.quote:
Goed idee wel.quote:Op zondag 22 maart 2015 05:07 schreef sciter het volgende:
Ik lag al in bed, maar heb door deze liedjes toch nog een peuk gehaald.
Liever kleurecht.quote:Op zondag 22 maart 2015 05:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Alle kleuren van de regenboog. Mag van moi
quote:
goeiequote:Op zondag 22 maart 2015 05:16 schreef sciter het volgende:
Een meezingertje van Ramses als afsluiter?
Dat is wel waar.quote:Op zondag 22 maart 2015 05:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Er mag naar 6 uur toch wel eens een eind an komen
Die lijkt mij ook erg fijn nu.quote:Op zondag 22 maart 2015 05:17 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat is wel waar.
Mijn laatste verzoekje;
Onze Willeke - Glimlach van een kind.
quote:Op zondag 22 maart 2015 05:17 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat is wel waar.
Mijn laatste verzoekje;
Onze Willeke - Glimlach van een kind.
quote:Op zondag 22 maart 2015 05:19 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik haat kinderen, maar dit nummer is mooi.
Op zondag?quote:Op zondag 22 maart 2015 05:23 schreef sciter het volgende:
Mooi! Na dit nummertje ga ik ook tukken, over 4 uur weer college, dus ja.
Leuk om weer even FOK! mee te pakken.
Jij ook bedankt, mens!quote:Op zondag 22 maart 2015 05:23 schreef Fokker89 het volgende:
Mensen, bedankt voor het luisteren, ik zoek mijn bedje zo op
Ochtendenquote:
Moet je vaker doenquote:Op zondag 22 maart 2015 05:23 schreef sciter het volgende:
Mooi! Na dit nummertje ga ik ook tukken, over 4 uur weer college, dus ja.
Leuk om weer even FOK! mee te pakken.
Ochtendenquote:Op zondag 22 maart 2015 05:24 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ochtenden
Zo twitch maar weer opstarten.
Ik zal er aan denkenquote:Op zondag 22 maart 2015 05:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Moet je vaker doenwe zijn er vaak ook vroeger op de avond
Nogalquote:
Ik weet niet wanneer ik geboren benquote:
Kortquote:Op zondag 22 maart 2015 05:27 schreef ACT-F het volgende:
Fokker, bedankt voor je korte maar krachtige show.
quote:Op zondag 22 maart 2015 05:27 schreef ACT-F het volgende:
Fokker, bedankt voor je korte maar krachtige show.
Ik kan me voorstellen dat je dat vergeten bent. Is toch weer een tijdje geledenquote:Op zondag 22 maart 2015 05:27 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer ik geboren ben
Behalve de datum dan he.
Ja, 57 jaar alweerquote:Op zondag 22 maart 2015 05:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je dat vergeten bent. Is toch weer een tijdje geleden
En deze man heeft maar 1 biertje gehad?quote:
Bijna, bodem is bijna bereiktquote:Op zondag 22 maart 2015 05:29 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
En deze man heeft maar 1 biertje gehad?
Dat was een leugenquote:
Nou, dat schiet op.quote:
Net zo langdradig als je leven.quote:Op zondag 22 maart 2015 05:29 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat was een leugen
[..]
Nou, dat schiet op.
Ik mis denk ik het begin. Ben uiteten straks.quote:Op zondag 22 maart 2015 15:17 schreef Fokker89 het volgende:
Vanavond van 20:00 tot 22:00 Dekatophetspek
Ik ben blij voor jequote:Op zondag 22 maart 2015 15:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik mis denk ik het begin. Ben uiteten straks.
Moeders wordt een bejaarde vandaag.quote:
Dank je. Ze vond het alleen niet zo leuk dat ik haar zo feliciteerde. Raar hèquote:
Vreemd ja.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dank je. Ze vond het alleen niet zo leuk dat ik haar zo feliciteerde. Raar hè
Mijn oom ze ook al dat ze een ouwe trut was nu. Hij is een jaar jonger dus dat kan hij makkelijk zeggen.quote:
zeg maar tegen haar dat ze blij mag zijn die leeftijd gehaald te hebben.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn oom ze ook al dat ze een ouwe trut was nu. Hij is een jaar jonger dus dat kan hij makkelijk zeggen.
quote:Op zondag 22 maart 2015 18:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn oom ze ook al dat ze een ouwe trut was nu. Hij is een jaar jonger dus dat kan hij makkelijk zeggen.
Ohh jammurquote:Op zondag 22 maart 2015 15:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik wel ga draaien
Maar:
Ik had nog een oude link denk ik. In winamp doet alles het ook prima hoor ikquote:
quote:Op zondag 22 maart 2015 19:20 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Ik had nog een oude link denk ik. In winamp doet alles het ook prima hoor ik
Yep. Oorsmeer kent vele oren gezichten. Vorige week was een soort van try-out...quote:Op zondag 22 maart 2015 20:07 schreef Lt.Surge het volgende:
Dit is wel ff wat anders dan vorige week!
#AbortRipCrip
Nee meer ouwe punk die keer.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:08 schreef Crip het volgende:
Werd er vorige week metal gedraaid ofzo?
#DezeMocrovindmetalwelleukopzijntijd.
Weet ik dat ook weer!quote:Op zondag 22 maart 2015 20:08 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Yep. Oorsmeer kent vele oren gezichten. Vorige week was een soort van try-out...
eensquote:Op zondag 22 maart 2015 20:21 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik vind die random info, die ik vergeet btw, altijd tof.
Dat gaat vrij snel. Hitdossier boek in de buurt en genoeg info op het www uiteraard. In combinatie met parate kennisquote:Op zondag 22 maart 2015 20:29 schreef Lt.Surge het volgende:
Zeg kat, hoe lang ben jij bezig met zo'n show?
Met al die info e.d?
Goede vraagquote:Op zondag 22 maart 2015 20:29 schreef Lt.Surge het volgende:
Zeg kat, hoe lang ben jij bezig met zo'n show?
Met al die info e.d?
Maar, dit lijkt mij geen 2 uur werk oid o.óquote:Op zondag 22 maart 2015 20:30 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Dat gaat vrij snel. Hitdossier boek in de buurt en genoeg info op het www uiteraard. In combinatie met parate kennis
denk ongeveer 3 uur.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:31 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Maar, dit lijkt mij geen 2 uur werk oid o.ó
True.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:32 schreef Fokker89 het volgende:
Kat is wel iemand die echt passie heeft voor de muziek die hij draait
Eens wel.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:41 schreef Fokker89 het volgende:
Ik begin dit soort muziek wel steeds meer te waarderen
Nicequote:Op zondag 22 maart 2015 20:42 schreef dekatophetspek het volgende:
Een band trouwens waarvan al sinds 1969 niemand weet wie de bandleden zijn. Treden nog steeds op met hun maskers.
Slipknot?quote:Op zondag 22 maart 2015 20:42 schreef dekatophetspek het volgende:
Een band trouwens waarvan al sinds 1969 niemand weet wie de bandleden zijn. Treden nog steeds op met hun maskers.
Ik denk the village people.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:42 schreef dekatophetspek het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |