abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 mei 2015 @ 18:34:57 #201
286575 Roces18
Chef de party
pi_152756809
Leven is gewoon kut.
Hoe eerder je dat accepteert hoe beter.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_152771955
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 17:42 schreef Elan het volgende:

[..]

Precies, hoe cliché dat ook mag klinken zoals alles in het leven zal je er wel wat energie in moeten steken wil je uiteindelijk resultaat boeken.

Al zeggen mensen dat hij of zij op je pad moet komen je kan het lot natuurlijk best een handje helpen door wat te daten of veel sociale activiteiten te ondernemen.
Ik snap dat het lastig kan zijn om de stap te nemen. Krijg alleen wel eens het idee dat (een deel van) die mensen die zo'n topic openen niet echt actie willen ondernemen, maar gewoon een soort goedkeuring of bevestiging willen van andere zolderkamer-autisten die alle tips eens 5 minuten geprobeerd hebben en waarbij dus "niks werkte" :')
pi_152773412
Leuk, die berichten van "ga actie ondernemen", maar het gaat er dus om dat ik geen eens vrouwen meer ontmoet sinds ik werk. Ik heb nu maar liefst 1 vrouwelijke collega (maar die valt niet echt in mijn leeftijdscategorie :') ) in tegenstelling tot een hogeschool vol leuke studentes en nu ik oud begin te worden zijn mijn stapavonden beperkt tot barhangen met vrienden in plaats van naar clubs enzo te gaan.
pi_152777419
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 22:45 schreef Irritatie100 het volgende:
Leuk, die berichten van "ga actie ondernemen", maar het gaat er dus om dat ik geen eens vrouwen meer ontmoet sinds ik werk. Ik heb nu maar liefst 1 vrouwelijke collega (maar die valt niet echt in mijn leeftijdscategorie :') ) in tegenstelling tot een hogeschool vol leuke studentes en nu ik oud begin te worden zijn mijn stapavonden beperkt tot barhangen met vrienden in plaats van naar clubs enzo te gaan.
Verleg je sociale activiteiten.
blablablabla
pi_152778476
quote:
Leuk dit berichtje! Maar je blijft zelf zo passief. Wat iedereen zegt is idd zo te zien aan dovemansoren. Het is jouw leven je moet het zelf weten.
  woensdag 20 mei 2015 @ 00:45:12 #206
206322 Seam
Pillz-E
pi_152778619
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 11:11 schreef niels0 het volgende:

[..]

Nederlandse vrouwen moeten mij niet om de 1 of andere reden. Denk dat meer mannen daar last van hebben.
In het buitenland lig ik vrij goed in de markt. Hier in Oostende kan ik vrij makkelijk aan sex komen. In Denemarken ook. Avondje uit en ik heb een sexmaatje gevonden.
Thailand is overkill. Daar heb je binnen een dag een vriendin en geen hoertje hoor.
Als je daar een vrouw 5 seconde aankijkt stapt ze op je af.
Daar wordt je versierd als man.
En in Denemarken hoef je ook niet een drankje voor haar te betalen, nee, ze koopt een biertje voor jou.
In Nederland maar 1 keer een serieuze relatie gehad met een blanke nederlandse. Verder over het algemeen antilliaansen. Die vinden mij namelijk wèl leuk. Keertje een tjechische, die was tof, maar ze vond dat ik te veel reis en dus te vaak weg was. Een singarese ook een tijd mee omgegaan in R'dam.
Ik weet niet wat dat is met nederlandse vrouwen. Misschien vinden ze me te slank of te onafhankelijk.
Ik ben trouwens ongeschikt om samen te wonen. Geen zin om de hele week een vrouw hier over de vloer te hebben.
Meiden moeten ook maar gewoon zelf een woning hebben en hun eigen geld verdienen.
behalve je 'rijkdom' heb je vrouwen dus waarschijnlijk niks te bieden.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  woensdag 20 mei 2015 @ 00:49:38 #207
206322 Seam
Pillz-E
pi_152778684
quote:
Alleen meiden ontmoeten tijdens het stappen, geen wonder dat je 22 pandapunten hebt.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  woensdag 20 mei 2015 @ 00:53:40 #208
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_152778749
quote:
25 en te oud voor een club? Hahah
  woensdag 20 mei 2015 @ 00:56:22 #209
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_152778790
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 17:44 schreef Elan het volgende:

[..]

Hoe verwacht je je droompartner te vinden dan, dat hij of zij terwijl jij lekker zit te klagen op FOK! plotseling aanbelt :?

Ga er uit, ontmoet mensen.
Hij is te oud om naar buiten te gaan.
pi_152782171
quote:
Dan probeer je toch wat nieuws? Danslessen ofzo?

Inb4: Doe ik niet, kan ik niet, wil ik niet, te duur, geen tijd, geen zin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')