Doodsverwensing gespot -> ban.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wat dat vandaag alweer? Wat vliegt de tijd.
Jij wil gewoon pixel horenquote:Op zondag 22 maart 2015 00:44 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik moet zeggen, die duo-shows bevallen mij wel.
Al is dit er niet echt 1, maar toch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 maart 2015 00:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij wil gewoon pixel horen
Hork komt aardig in de buurt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
Als Fokker even z'n microfoon mee neemt naar hier dan komt (haha komt) het vast goedquote:Op zondag 22 maart 2015 00:44 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik moet zeggen, die duo-shows bevallen mij wel.
Al is dit er niet echt 1, maar toch.
Eerst een nieuwe microfoon, dan kom (hihi kom) ikquote:Op zondag 22 maart 2015 00:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Als Fokker even z'n microfoon mee neemt naar hier dan komt (haha komt) het vast goed
Ik stem voor.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Als Fokker even z'n microfoon mee neemt naar hier dan komt (haha komt) het vast goed
Regel gelijk een nieuwe voorversterker.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Eerst een nieuwe microfoon, dan kom (hihi kom) ik
En een achterversterker, het geluid hier op de achtergrond is ook niet best.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:46 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Regel gelijk een nieuwe voorversterker.
Nee je moet je skypegeluid wel zachter zettenquote:Op zondag 22 maart 2015 00:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
En een achterversterker, het geluid hier op de achtergrond is ook niet best.
Fokker en Hork in dolby surroundquote:Op zondag 22 maart 2015 00:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
En een achterversterker, het geluid hier op de achtergrond is ook niet best.
Oh kak. Dat kan echt niet, dan hoor ik niets meer. #doofquote:Op zondag 22 maart 2015 00:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee je moet je skypegeluid wel zachter zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |