had niet gehoeven als kleine viespeukjes zoals jij niet bestondenquote:Op zondag 22 maart 2015 01:17 schreef Catkiller het volgende:
Jezus zeg dit is bijna net zo dramatisch als LotR. 'you have my sword, and my axe' geblabla.
Je hebt nu Hermann zijn blinkende nog nooit gebruikte dolk en Remqo zijn ABprikker aan je zijde hoor.
Ga niet haten op hermann en remqoquote:Op zondag 22 maart 2015 01:17 schreef Catkiller het volgende:
Jezus zeg dit is bijna net zo dramatisch als LotR. 'you have my sword, and my axe' geblabla.
Je hebt nu Hermann zijn blinkende nog nooit gebruikte dolk en Remqo zijn ABprikker aan je zijde hoor.
Het is 'Hullie zijn helden'.quote:Op zondag 22 maart 2015 01:18 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ga niet haten op hermann en remqo
Hun zijn helden
Ik ben al groot hoor.quote:Op zondag 22 maart 2015 01:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had niet gehoeven als kleine viespeukjes zoals jij niet bestonden
Internetheldenquote:Op zondag 22 maart 2015 01:17 schreef Catkiller het volgende:
hehequote:Op zondag 22 maart 2015 01:21 schreef Catkiller het volgende:
Ik ga weg, kijken of mijn vriendin mij nog wil die ik had geditched omdat ik dacht dat ik bij SE mocht komen slapen vannacht.
Nou ja, ik speel geen haxballquote:
ik doe alleen mensen pijn als het écht nodig is.quote:Op zondag 22 maart 2015 01:21 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Doe me geen pijn herman, asljeblieeeeft
hoorde bij 10 seconden al geschreeuw in de achtergrond dus gelijk afgezetquote:Op zondag 22 maart 2015 01:21 schreef Catkiller het volgende:
Luister dit album maar even Hermann is echt vet cool dan ben je een nog betere persoon morgen.
nichtquote:Op zondag 22 maart 2015 01:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoorde bij 10 seconden al geschreeuw in de achtergrond dus gelijk afgezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |