Het is morgen zondag?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maandag 6:45 op terwijl ik normaal pas 10 uur op school hoef te zijn kut rekentoets, kutleven
Bonne nuit maestro.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik ga overigens nog even schieten en daarna - zal ongetwijfeld langer duren dan ik denk - ga ik naar bed.
Weltrusten jongens en meisjes.
schiet die kutkoters raak, Frankquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik ga overigens nog even schieten en daarna - zal ongetwijfeld langer duren dan ik denk - ga ik naar bed.
hehequote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze was er niet blij mee, volgende dag klaagde ze dat ik wat tactvoller kon zijn en beter pas paar dagen na het feestje het ter sprake kon brengen..
dag opaquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
Veel plezier en truste.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
Heb sowieso bindingsangst.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:43 schreef Remqo het volgende:
Alsof jullie je ooit gaan settelen, het is alsof we getrouwd zijn met de SC
Pop ze neer Frank, kijk een filmpje en welterustenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
Maar dat betekent niet dat we dat aantrekkelijk vindenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar dan hebben ze toch juist zwakke plekken?
Auw.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:43 schreef Remqo het volgende:
Alsof jullie je ooit gaan settelen, het is alsof we getrouwd zijn met de SC
*zucht*quote:
Eeeeeeeeeeeeeeeeeettttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
Der Mann... vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrriend van mij!!!!
Ik dacht dat jij niet aan generaliseren deed.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:45 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Maar dat betekent niet dat we dat aantrekkelijk vinden
slaapze ouwequote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
Is aardig bedoeld, een jongen pop noemen bedoel ik niet kief oid.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
*zucht*
[..]
Eeeeeeeeeeeeeeeeeettttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
zozo, dat zeg je over jezelf ?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik kom aardig dicht en de buurt anders
ze zegt wel meerquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet aan generaliseren deed.
Dus zonder zijn ze niet aantrekkelijk, maar met ook niet?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:45 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Maar dat betekent niet dat we dat aantrekkelijk vinden
truste frankquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |