Bij wet verboden.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:49 schreef DeLepelaar het volgende:
Mag je in een 'stiltecoupe' niet praten?
Nee. Mensen die dat wel doen mogen voor mij vóór de trein zitten.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:49 schreef DeLepelaar het volgende:
Mag je in een 'stiltecoupe' niet praten?
Stoere boy deze.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:51 schreef ps4014 het volgende:
Heb een jongen de bus uitgetrapt omdat hij zich niet kon gedragen. In de trein/bus heb je nou eenmaal huisregels schend je die opdonderen. Zo simpel is het.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Qua niveau ontstijg jij ze niet veel.
Dat was uit de tijd dat de 'Nederlanders' nog normaal deden en er bij ons een touwtje uit de brievenbus hing om binnen te komen..quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:59 schreef niels0 het volgende:
[..]
Je heet toch niet Jansen met je achternaam?
Why not, beetje vergrijzingskosten drukkenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:03 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Ik zal niet zeggen dat ze allemaal standrechtelijk geëxecuteerd moeten worden
Beginnen bij flingbobbibs?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:06 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Why not, beetje vergrijzingskosten drukken
Dat lijkt me zeker een nobele zaak. Maar ik zal het niet expliciet aanprijzen, gezien de maatschappelijke weerstand enzo. Ik zou ze eerst nog een kans wilen geven om hun smoel te houden in stiltecoupés. Doen ze dat niet, dan is de frase 'by all means necessary' van toepassing.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:06 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Why not, beetje vergrijzingskosten drukken
Ik stel zo voor dat ze met jouw beginnen met een standrechtelijke executie mensen als jij kunnen gemist worden.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:10 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dat lijkt me zeker een nobele zaak. Maar ik zal het niet expliciet aanprijzen, gezien de maatschappelijke weerstand enzo. Ik zou ze eerst nog een kans wilen geven om hun smoel te houden in stiltecoupés. Doen ze dat niet, dan is de frase 'by all means necessary' van toepassing.
1 strike you're out. Ook mooi. En spectaculairder.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:10 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dat lijkt me zeker een nobele zaak. Maar ik zal het niet expliciet aanprijzen, gezien de maatschappelijke weerstand enzo. Ik zou ze eerst nog een kans wilen geven om hun smoel te houden in stiltecoupés. Doen ze dat niet, dan is de frase 'by all means necessary' van toepassing.
Is dit oud-Nederlandsche spelling, bejaarde?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:13 schreef DeLepelaar het volgende:
[..]
Ik stel zo voor dat ze met jouw beginnen met een standrechtelijke executie mensen als jij kunnen gemist worden.
Jij bent wel een stoer mannetje niet bongplafhop.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:14 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Is dit oud-Nederlandsche spelling, bejaarde?
Dat heb je in die trein. Maar goed, Groningenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:14 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Ik werd een keer gebeld in een stiltecoupé, en heb daar de telefoon opgenomen en praatte zachtjes en met mijn hand over de telefoon. Alsnog een 'sst' van de enige medepassagier in de coupéBen netjes weggelopen daarna, maar het viel me wel op dat zulk een strikte naleving van de regels der stiltecoupé alleen buiten de randstad worden gevolgd. Ik was op weg naar Groningen.
Geenszins, regelvolgers zijn altijd geliefd onder het regime dat die regels heeft opgesteld. De geschiedenis wijst dit uit.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:13 schreef DeLepelaar het volgende:
[..]
Ik stel zo voor dat ze met jouw beginnen met een standrechtelijke executie mensen als jij kunnen gemist worden.
,? aub wat leestekens voor je postquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:15 schreef DeLepelaar het volgende:
[..]
Jij bent wel een stoer mannetje niet bongplafhop.
Het was de enige keer dat ik in Groningen was. Inderdaad een mooie stad!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:15 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dat heb je in die trein. Maar goed, Groningen
Oke teringtrut. Bedankt voor je wijzen lessen. Hebben we wel wat aan in het leven geprogrammeerde kuthoer.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:16 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Geenszins, regelvolgers zijn altijd geliefd onder het regime dat die regels heeft opgesteld. De geschiedenis wijst dit uit.
Het is trouwens 'jou'. Als je zelfs een van de simpelste regels van de grammatica al niet kan volgen snap ik je frustratie wel
Oke goed van je. gongklaphormp.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:17 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
,? aub wat leestekens voor je post
Ik voorzie een nieuw realityshowquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:13 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
1 strike you're out. Ook mooi. En spectaculairder.
Ach jee, wat een frustratiesquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:18 schreef DeLepelaar het volgende:
[..]
Oke teringtrut. Bedankt voor je wijzen lessen. Hebben we wel wat aan in het leven geprogrameerde kuthoer.
Ja.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:20 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ach jee, wat een frustratiesBen je soms trouw bezoeker van de Margriet Winterfair en heb ik je nu beledigd?
Oké, sorry.quote:
Inclusief goksyndicaat en alles. Klinkt goedquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:18 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik voorzie een nieuw realityshowBrood en spelen!
Ik zal John even bellen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:25 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Inclusief goksyndicaat en alles. Klinkt goed
Is dat je pooier?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:27 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik zal John even bellen.
Ben je weer boos?quote:
Op mijn wat?quote:
Kom vechten dan.quote:
hehehequote:
Dit. volk van boven de rivierenquote:
Niet zo haten m'n jongquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:39 schreef niels0 het volgende:
[..]
Wonen ook wel nette mensen hoor.
Niet zo haten Dead.
Ken zelfs keurige amsterdammers.
Niks mis mee.quote:
Waarmee?quote:
Waar kom jij vandaan?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Moet je ook niet te serieus nemen, het boeit me echt niks waar iemand vandaan komt.
Brabant.quote:
Mooi zo. Haten op afkomst is slecht.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Moet je ook niet te serieus nemen, het boeit me echt niks waar iemand vandaan komt.
Eens.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:42 schreef niels0 het volgende:
[..]
Mooi zo. Haten op afkomst is slecht.
Kewl.quote:
Mij te verbeteren op mijn schrijfwijze. Ik ben daar niet van gediend. Hekel aan nazi gedrag begrepen!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:43 schreef DeLepelaar het volgende:
[..]
Mij te verbeteren op mijn schrijfwijze. Ik ben daar niet van gediend. Hekel aan nazi gedrag begrepen!!nazigedrag is één woordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:43 schreef DeLepelaar het volgende:
[..]
Mij te verbeteren op mijn schrijfwijze. Ik ben daar niet van gediend. Hekel aan nazi gedrag begrepen!!Jij wenst me een executie toe in je eerste de beste post richting mij, maar ik was dus de gemenerd want ik verbeterde een taalfoutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grapjas.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
Rustig maar boi.quote:
Ik wens ieder mens een executie toe, en daarin verschil jij niet met de anderen. Inclusief mij beesten. Foutje van de natuur,quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:45 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Jij wenst me een executie toe in je eerste de beste post richting mij, maar ik was dus de gemenerd want ik verbeterde een taalfoutGrapjas.
Jezelf dus ook? Wat weerhoudt je?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:48 schreef DeLepelaar het volgende:
[..]
Ik wens ieder mens een executie toe, en daarin verschil jij niet met de anderen. Inclusief mij beesten. Foutje van de natuur,
Jij.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:56 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Jezelf dus ook? Wat weerhoudt je?
smooth hoorquote:
Nee, niks.quote:
Nee hoor. Ga je gangquote:
Doe Satan de groetenquote:
K.Doei. Karma enz.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eyquote:
ahwquote:Op zondag 22 maart 2015 00:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Eydeadprez is inderdaad een tyfuslijer, maar het is wel onze tyfuslijer.
No twerkquote:Op zondag 22 maart 2015 00:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Eydeadprez is inderdaad een tyfuslijer, maar het is wel onze tyfuslijer.
vd en ik vinden elkaar gewoon downies, maar af en toe moet wat liefde kunnen.quote:
quote:Op zondag 22 maart 2015 00:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
vd en ik vinden elkaar gewoon downies, maar af en toe moet wat liefde kunnen.
Nee helemaal niet ik deed wat iedereen had moeten doen. Was zo'n marokkaantje die mevrouw in kwestie zat te intimideren niemand in de bus zei er wat van. En ik kon mijn emoties niet in bedwong houden en begon de mensen en hem toe te spreken als een echte "leider" hij wilde niet luisteren dus ik trapte hem de deur uit. En ik kreeg heel veel applaus van mensen. Was echt een mooi moment mensen weten gewoon niet meer wat sociale controle is. Als ik er niet bij was geweest had hij die buschauffeuse echt geklapt 😡quote:
Ga die twerk luisteren.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
vd en ik vinden elkaar gewoon downies, maar af en toe moet wat liefde kunnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |