SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit is ook een verkapte SC.quote:
Ach gosquote:
Deze is leuker idd.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is ook een verkapte SC.
Heel gezellig
En daarna zeker naar de FEBO?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:40 schreef Kopsterk het volgende:
Ondanks het feit dat ik morgen half 10 op moet, ga ik toch nog ff zuip0n/uit.
Vroegah kwam ik hier vakerquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:39 schreef KingRoland het volgende:
wel leuk dat Yvonne langs VBL langskomt
Ja, zo raak je me wel kwijt jaquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
VBL / [NOS Eredivisie #177] Slechte journalistiek
Daar verder.
Tsja de wedstrijden zijn voorbij, morgenmiddag gaat het hier weer los.quote:
Schuld van Stinho.quote:
Voor Matt heb ik altijd tijd.quote:
quote:
Verbeekgod.quote:“Voor mijn gevoel was er niet veel aan de hand”, doelde Fledderus op de tweede helft. “Maar we krijgen in de counter de 1-2 tegen. Dat was, geloof ik, hun eerste kans na rust. Dat is zuur. En de 1-3 en 1-4 mogen al helemaal niet vallen…” Verbeek, coach van VfL Bochum, was het daar duidelijk niet mee eens. “Nou Mark-Jan, Heerenveen heeft echt niet gecounterd hoor. Dan moet je de tweede helft maar eens terugkijken”, repliceerde hij.
“Heerenveen heeft echt het voetbalspel gespeeld zoals het gespeeld moet worden. Dat is geen countervoetbal. We hebben gewoon goed voetbal gespeeld. Positiespel, passing… Jullie werden gewoon overklast!” Fledderus: “Oké, misschien heb ik dan een verkeerd gevoel over de wedstrijd. Ik had het gevoel dat we in de tweede helf wel even grip hadden."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |