Die welquote:
V fot Vendetta was die andere met Hugoquote:Op maandag 23 maart 2015 22:25 schreef picodealion het volgende:
V for Vendetta
Priscilla Queen of the Desert
quote:
quote:Op maandag 23 maart 2015 22:34 schreef De-Sombrero het volgende:
Rubber
Fight Club
Inception
Memento
Usual Suspects
The Machinist
Shutter Island
Eternal Sunshine of a Spotless mind
Sixth Sense
The Prestige
1 te gaan.quote:
6/10quote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:44 schreef pipster het volgende:
Grease 2![]()
Betman Returns
What Lies Beneath
Stardust
Dangerous Minds
Scarface
grmble zag van de week nog een aflevering van Graham Norton met Michelle op de bank, samen met DeNiro, maar hoe heet die film nu ook weer.....
7/10quote:
9/10quote:
is goed, kun je zelf een puntje toevoegen?quote:
Ik ben al zo brutaal geweest, heb de bewuste film een zo ongeveer een maandje geleden in de bios gezien. Inclusief totaal overbodige zo niet eerder storende 3d effecten.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:37 schreef drakin het volgende:
[..]
is goed, kun je zelf een puntje toevoegen?
The Wolfman ?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:50 schreef sasquatsch het volgende:
Films met:
een poppenspeler en een acteur
vampieren
een verstandelijk gehandicapte man
dansen
Mozes
een Italiaanse maffiafamilie
een feestdag
een weerwolf
10/10quote:
WAT!!!! Zomaar jezelf een punt geven mag niet he? Ik snap het wel als de vraagsteller dagenlang wegblijft, maar ik was er binnen een dag weer. Regel is om te weinig punten of teveel punten te voorkomen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:50 schreef pipster het volgende:
[..]
Ik ben al zo brutaal geweest, heb de bewuste film een zo ongeveer een maandje geleden in de bios gezien. Inclusief totaal overbodige zo niet eerder storende 3d effecten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |