Dit moet kunnen want het valt onder de vrijheid van meningsuiting . Als ondernemer mag je zelf bepalen met wie je zaken doetquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:41 schreef Hamlapje het volgende:
Hier klaagt toch ook niemand over![]()
[ afbeelding ]
Wie bedoel je ?quote:
Als niemand erover had geklaagd had je hier niks over gehoord.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:41 schreef Hamlapje het volgende:
[ afbeelding ]
Waar lees jij dat ondernemers dat gedaan hebben?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:48 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Wie bedoel je ?
De mensen die racisme roepen
Of de ondernemers die zon stikker op de raam plakken?
Heb je het überhaupt wel gelezen?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:54 schreef Odaiba het volgende:
Waarom mag dit niet, en laten we het wel toe dat vrouwen of mannen ergens niet naar binnen mogen?
Andersom? Wat?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:47 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dit moet kunnen want het valt onder de vrijheid van meningsuiting . Als ondernemer mag je zelf bepalen met wie je zaken doet
Andersom gelden er natuurlijk andere regels
Spongeboss die iets zinnigs zegtquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:54 schreef Odaiba het volgende:
Waarom mag dit niet, en laten we het wel toe dat vrouwen of mannen ergens niet naar binnen mogen?
Omdat jij het niet hoort? Ik lees er anders best veel discussies over van buitenlanders die in Japan werken.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:41 schreef Hamlapje het volgende:
[ afbeelding ]
Mijne zijn ook weg en ik klaag ook niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:12 schreef Richestorags het volgende:
Waarom is mijn reactie nou weer weggehaald? Wellicht was het een flauw grapje, maar kom op zeg
Ok.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:48 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Mijne zijn ook weg en ik klaag ook niet.
Van wie zou dat niet mogen? Je zelf verzonnen beeld ofzo?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:45 schreef Jigzoz het volgende:
Ik zie hier eigenlijk de humor wel van in. Mag zeker niet hè?
Als je 'gutmensch' zegt kun je jezelf beter weggooien trouwens.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:49 schreef IMVHI het volgende:
Heerlijk dit
Alles om de linkse gutmenschen op de kast te krijgen
Want?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:50 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Als je 'gutmensch' zegt kun je jezelf beter weggooien trouwens.
Zou kunnen, maar dat zou zonde zijn.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:50 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
In Amerika hoef je geen 'gutmensch' te zijn om een racismefobie te hebben.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:49 schreef IMVHI het volgende:
Heerlijk dit
Alles om de linkse gutmenschen op de kast te krijgen
Omdat het een term is die gebezigd wordt door mensen die zichzelf beter weg kunnen gooien?quote:
Voel je gevleid zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:54 schreef Kosmoproleet het volgende:
Jigzoz obsessie met mij is wel bijzonder trouwens.
Niet echt. In tegenstelling tot wat hij beweert kick ik er niet op.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:55 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Voel je gevleid zou ik zeggen.
Mij lijkt het me evident dat je jezelf vanavond weer eenzaam en alleen in slaap gaat huilen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:53 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Omdat het een term is die gebezigd wordt door mensen die zichzelf beter weg kunnen gooien?
Lijkt me evident.
Sociaal-democratisch wel van je.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:56 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ach, ik voed iedereen die honger heeft. Een troll mag ook een hapje eten
Dit is wel gemeen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:56 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Mij lijkt het me evident dat je jezelf vanavond weer eenzaam en alleen in slaap gaat huilen.
Mwoah, trollen is niet heel moeilijk hoor. En de echt goeie zitten op de FP. Figuren als geavanceerd of ChefAli. Dat zijn profs.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:55 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Voel je gevleid zou ik zeggen.
Niet van die enge woorden gebruiken. Ik ben een liberaalquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:57 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Sociaal-democratisch wel van je.
Ik vind Banshee ook een zeer goede romige troll.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:57 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Mwoah, trollen is niet heel moeilijk hoor. En de echt goeie zitten op de FP. Figuren als geavanceerd of ChefAli. Dat zijn profs.
O ja. Die is ook behoorlijk sterk.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:58 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik vind Banshee ook een zeer goede troll.
Ach, het is typisch zo'n term van de PVV-aanhang. Maakt ze lekker herkenbaarquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:50 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Sociaal liberaal dan.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:58 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Niet van die enge woorden gebruiken. Ik ben een liberaal
Wel een bijzondere keuze overigens.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:59 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach, het is typisch zo'n term van de PVV-aanhang. Maakt ze lekker herkenbaar
Niemand heeft ooit gezegd dat onze boze PVV-aanhangers erg snugger zijnquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:06 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Wel een bijzondere keuze overigens.
"Het begrip Gutmensch is nogal beladen. Het werd namelijk veelvuldig gebruikt door de nazi’s en werd een populair begrip dankzij hun weekkrantje Der Stürmer, waarin wekelijks werd verteld dat joden onhygiënisch woestijnvolk waren die samenzweerden met communisten, echte Duitsers wilden doden en de hele wereld wilden overnemen. Met Gutmensch werd iedereen bedoeld die geloofde in het goede van de mens en het dus niet eens was met het nazisme en de rassenpolitiek van de nazi’s. Idealisten, dat waren eigenlijk hele foute mensen, landverraders, want ze werken samen met links en zetten zich in voor lagere wezens als joden en zigeuners. Gutmenschen kwamen op voor rechtvaardigheid en tegen onrecht en dat past natuurlijk niet in een doctrine, die beweert dat er een natuurlijke selectie plaatsvindt als je een deel van de bevolking op basis van afkomst, uiterlijke kenmerken, religieuze of politieke overtuiging vernedert, ontmenselijkt, verjaagt of vermoordt."
Bron.
quote:"Why I did it is pretty clear," Adam Reposa says in an expletive-laced video.
"The real problem is that people without money are getting f-----. They're getting pushed out, and pretty quick, this area of town is turning into whites only -- not by law like it used to be."
The circular stickers, which bear the official logo of the Texas capital, say a "maximum of 5 colored customers" are allowed inside, but colored staff is "accepted."
They mysteriously popped up on storefronts in Austin on Wednesday, sparking fury from residents and city officials, who called the signs "appalling and offensive."
"Everyone's going to jump on, 'That's racist, that's racist.' Man, this town, the way s--- works is racist," says Reposa, who says he's a lawyer.
The shirtless and tattooed man, who did not immediately return a call for comment, said he would strike again.
"It don't make a f--- what I did. I'm gonna do it again. I don't give a f---," he says in the video.
The Austin Police Department had been on the lookout for the culprit. It's unclear if Reposa will face any charges.
Dus willen alle verstandige mensen stoppen met het gebruik van die term? Weten we meteen wie verder niet zo verstandig is.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:06 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Wel een bijzondere keuze overigens.
"Het begrip Gutmensch is nogal beladen. Het werd namelijk veelvuldig gebruikt door de nazi’s en werd een populair begrip dankzij hun weekkrantje Der Stürmer, waarin wekelijks werd verteld dat joden onhygiënisch woestijnvolk waren die samenzweerden met communisten, echte Duitsers wilden doden en de hele wereld wilden overnemen. Met Gutmensch werd iedereen bedoeld die geloofde in het goede van de mens en het dus niet eens was met het nazisme en de rassenpolitiek van de nazi’s. Idealisten, dat waren eigenlijk hele foute mensen, landverraders, want ze werken samen met links en zetten zich in voor lagere wezens als joden en zigeuners. Gutmenschen kwamen op voor rechtvaardigheid en tegen onrecht en dat past natuurlijk niet in een doctrine, die beweert dat er een natuurlijke selectie plaatsvindt als je een deel van de bevolking op basis van afkomst, uiterlijke kenmerken, religieuze of politieke overtuiging vernedert, ontmenselijkt, verjaagt of vermoordt."
Bron.
Denk niet dat verstandige mensen het ooit gebruikt hebben.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:19 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dus willen alle verstandige mensen stoppen met het gebruik van die term? Weten we meteen wie verder niet zo verstandig is.
Klopt maar er zijn wat meelopers die niet per se kwaadaardig zijn maar het een leuke term vinden.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:24 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Denk niet dat verstandige mensen het ooit gebruikt hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |