Unibet. Is nu nog 17 keer inzet, was 26 toen ik inzette.quote:Op donderdag 30 april 2015 11:11 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Waar heb je deze gezet? heb je een screenie voor mij?
Tnx, dacht al kon hem niet vinden voor zoveelquote:Op donderdag 30 april 2015 11:42 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Unibet. Is nu nog 17 keer inzet, was 26 toen ik inzette.
[ afbeelding ]
Hoe gaan ze dat met de openingstijden doen dan? In Amsterdam sluit alles om uiterlijk 5u, schatting dat Mayweather/Pacquaio de ring inkomen is 8-8:30pm Las Vegas tijd. Dat is in Nederland 5-5:30 's ochtends.quote:Op donderdag 30 april 2015 08:36 schreef Tarado het volgende:
The Satellite Sports Cafe op het Leidseplein zendt het wel uit maar entree is 25 euro voor deze uitzending.
[..]
I took one draught of life,quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:06 schreef TheGOAT het volgende:
Ìk lees dat Amerikanen 100 dollar moeten betalen om de wedstrijd te zien, wat is dat voor bizar bedrag??? En beide boksers krijgen meer dan 100 miljoen dollar voor de game, OMG wat een bedragen zeg
Ik ben eigenlijk ook wel van plan streams op te zoeken dus mocht iemand al tips hebben, zijn ze bij mij ook welkom.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 02:06 schreef Exorbitantes het volgende:
Iemand die mij een dm/pm kan doen waar ik streams kan vinden?
Dit wordt echt zon wedstrijd waar 40 jaar later nog iedereen over spreekt..
Normaal moet je ook voor een bepaalde tijd binnen zijn dan sluiten de deuren, "besloten" kunnen ze gewoon doorgaanquote:Op donderdag 30 april 2015 21:09 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Hoe gaan ze dat met de openingstijden doen dan? In Amsterdam sluit alles om uiterlijk 5u, schatting dat Mayweather/Pacquaio de ring inkomen is 8-8:30pm Las Vegas tijd. Dat is in Nederland 5-5:30 's ochtends.
Edit: Ik lees net dat ze in Amsterdam 5x per jaar een een ontheffing aan kunnen vragen, hopelijk hebben ze dat gedaan![]()
Je bent niet de enigequote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:40 schreef zaktak het volgende:
Ik ontvang graag dm's met tips wat betreft streams
Ik ookquote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:40 schreef zaktak het volgende:
Ik ontvang graag dm's met tips wat betreft streams
Een soort van actie bij unibet:quote:Op vrijdag 1 mei 2015 07:41 schreef heywoodu het volgende:
Het verbaast me dat nog geen enkele Europese bookmaker iets geregeld heeft als "Stort ¤50 om mee te wedden en je kunt het gevecht bij ons zien."
Nee, nog niet, het is alleen "live" wedden.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:21 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Een soort van actie bij unibet:
https://nl.unibet.com/pro(...)uiao-moneyback-offer
Volgens mij is het wel bij unibet te zien, op die miniplayer
Oh, Nou ben benieuwd met de streams zondag, ze zullen massaal naar gehaald wordenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:22 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Nee, nog niet, het is alleen "live" wedden.
Gewoon live in plaats van "live", dat welquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:22 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Nee, nog niet, het is alleen "live" wedden.
Ik hoop het. Tot nu toe nog niks gevonden behalve in Amsterdam..quote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Weet iemand of het ergens in Utrecht wordt uitgezonden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |