Je kan beter door hun brievenbus pissen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:02 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga even kijken of ik nog iets in de hens kan steken.
Ik ga P2000 in de gaten houden.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:02 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga even kijken of ik nog iets in de hens kan steken.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:55 schreef DrNick het volgende:
Ik ga mij eens voorzien van een kleine versnapering.
Gecondoleerd.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn zwangere vriendin slaapt, ik luister even niet mee oke
Terechte klachtquote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn zwangere vriendin slaapt, ik luister even niet mee oke
Dit vind ik zeer negatief overkomen. Ik eis volledige excuses voor deze misplaatste grapquote:
Ik ga zo een cheeseburger maken en dan ga ik straks maar eens de stad in. Anders komt er weer niks vanquote:
Jackass - Party boy themequote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh die moet ik hebben!Hoe heet dat nummer?
Nou nou nou nou nouquote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:26 schreef DrNick het volgende:
Je bent al naar de tyfus, nu de kanker nog.
Seriberiquote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:27 schreef Lt.Surge het volgende:
Dan stap ik op de fiets, en de kroeg in.
Latah.
Späterquote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:27 schreef Lt.Surge het volgende:
Latah.
Succes en veel plezier!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:27 schreef Lt.Surge het volgende:
Latah.
Faberyayoquote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:26 schreef DrNick het volgende:
Je bent al naar de tyfus, nu de kanker nog.
SPOILER: epic drawing skillsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:47 schreef Rafeiro het volgende:
wowSPOILER: epic drawing skillsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is vrijdagavond mayne.quote:
Heb jij een leven?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 02:03 schreef DrNick het volgende:
[..]
Heb jij een leven?
Het is trouwens zaterdagnacht.
Niet als je de rekening ziet.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 02:04 schreef DrNick het volgende:
[..]
Het is altijd lente
In de ogen
van de tandartsassistente
Waarom zou de tandartsassistente die moeten betalen?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 02:05 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Niet als je de rekening ziet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 02:08 schreef Rafeiro het volgende:
En ik kan nog niet tekenenIs dat een Vulcan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De rekening valt meestal wel mee hoor. Ik heb nog een oude tandarts die je niet van alles aan probeert te smeren. Maar als hij me aan het martelen is dan heb ik weinig aan de mooie kijkers van zijn assistent.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 02:07 schreef DrNick het volgende:
[..]
Waarom zou de tandartsassistente die moeten betalen?
Ik ga niet naar de tandarts.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 02:11 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
De rekening valt meestal wel mee hoor. Ik heb nog een oude tandarts die je niet van alles aan probeert te smeren. Maar als hij me aan het martelen is dan heb ik weinig aan de mooie kijkers van zijn assistent.
Animo weet ik niet, maar Uccie is erbij.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:22 schreef hoink581 het volgende:
Als er animo is, dan val ik vanavond in voor Fokker om zijn quiz voort te zetten.
Ik wil wel meeluisteren maar echt meedoen weet ik nog nietquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:22 schreef hoink581 het volgende:
Als er animo is, dan val ik vanavond in voor Fokker om zijn quiz voort te zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |