Ja, ga hem uitleggenquote:
Herman spreekt geen Nederlands. Hij spreekt de taal der goden.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mja, ik schakel zo wel weer over naar NLs talig
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
NeeUccie...HOOGstandje....HOOG....UCCIE...HAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Ik snap m niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Uccie...HOOGstandje....HOOG....UCCIE...HAHAHA
OHHH JIJ BENT KLEIN HAHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Thx, ik had mijn volume maar op 52% in VLC.quote:
Maar je vergeet in die toon wel dat je gewoon groots bent.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
WAT...BEWEER JE NOU DAT IK KLEIN BENquote:
Ik had het over mijn ego!quote:
Deze was erg matig.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:57 schreef Uccie het volgende:
Het was gewoon een goede grap...mannen hebben geen humor.
Je bent zelf een deze.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Deze was erg matig.
Het is ook gewoon wit/goud.
Dat zijn de betere serversquote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
de vertraging is echt maar 0.2 seconden op deze server. Dat is dan wel 1 voordeel.
Dat overstijgt de Eiffeltorenquote:
Precies...de Eiffeltoren is er een paddestoel bij.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:59 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat overstijgt de Eiffeltoren![]()
(grapje uiteraard)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |