Yep!quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:28 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Bedoel je met local online zoals in mario kart 8?
Tijd voor remasters!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:15 schreef Leontje het volgende:
Zojuist bekend gemaakt, Zelda Wii U komt niet meer dit jaar
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:15 schreef Leontje het volgende:
Zojuist bekend gemaakt, Zelda Wii U komt niet meer dit jaar
Dit.quote:
ik denk dat ze aan het hardware limiet van de wiiu zaten en nu moeten denken wat ze willen doen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:05 schreef Yi-Long het volgende:
Tja, dat gaf ik vorig jaar al aan, dat ik sowieso wel weer uitstel verwacht, zoals bij zo'n beetje iedere grote titel van Nintendo, en dat het me niets zou verbazen als de game straks gewoon doorschuift naar de next-gen console van Nintendo, zoals destijds met Twilight Princess.
Niet verrassend nieuws dus. Wel zonde. Net nu veel twijfelende mensen op het punt staan toch een WiiU als 2de console te kopen, mede omdat dit jaar die schitterende nieuwe Zelda zou komen, samen met Xenoblade X.... valt die reden nu dus weer weg.
Ze doen een Twilight Princes. Eind 2016 NX met Zelda als launch game. Dan hebben ze vier jaar lang WiiU ondersteund. Komende Kerst een remaster en Galaxy 3. Makkelijke games dus.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:21 schreef Vlaggenroof het volgende:
En ook al bevestigd dat er tijdens E3 niks komt.
Zouden ze misschien het hele spel omgooien?
Of een hd collectie van oot, tp, en ss!quote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze doen een Twilight Princes. Eind 2016 NX met Zelda als launch game. Dan hebben ze vier jaar lang WiiU ondersteund. Komende Kerst een remaster en Galaxy 3. Makkelijke games dus.
met gebreide yoshi-mutsquote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:30 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Is er al een hippe Wooly World special edition aangekondigd?
Of ze wachten tot e3... Nog 2 maanden namelijkquote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
met gebreide yoshi-muts
Nee, nog niet. Komt vast binnenkort weer een Nintendo Direct
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |