quote:
Oh haha, dacht dat je Batman bedoelde. Want die is ook wel tof!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:19 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Gezien de geschiedenis van de game redelijk accuraat nog
Tropical Freeze is het vervolg en beter dan Returns.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:40 schreef Catkiller het volgende:
Bedankt voor de reacties. Rayman heb ik al op de One, Donkey Kong op de Wii en Splinter Cell al op de 360 geloof ik maar de rest zal ik eens naar kijken.
Het is een nieuwe DKC game hè!? Duizend keer beter dan de Wii versie. De magische soundtrack van David Wise is terug.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:40 schreef Catkiller het volgende:
Bedankt voor de reacties. Rayman heb ik al op de One, Donkey Kong op de Wii en Splinter Cell al op de 360 geloof ik maar de rest zal ik eens naar kijken.
WiiU heeft ook ontzettend veel goede games inmiddels.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:47 schreef Catkiller het volgende:
Jullie hebben de helft van alle Wii U games ondertussen genoemd volgens mij. Ik had beter de Wii kunnen kopen en mijn vriendin gewoon de spellen moeten laten kopen, dat was goedkoper geweest.
Ik heb meer (en vooral betere) games voor de Wii U dan voor de PlayStation 4.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
WiiU heeft ook ontzettend veel goede games inmiddels.
Same here. Voor PS4. ruil ik de games na uitspelen steeds.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:53 schreef CoExist het volgende:
[..]
Ik heb meer (en vooral betere) games voor de Wii U dan voor de PlayStation 4.
Ik vind dat toch wel een wegwerp game console die PS4. Game uitgespeeld of niet leuk? Hoppa weg ermee.
Zal ik met Nintendo games niet zo snel doen.
Tja het samen kunnen spelen is toch meer aanwezig op een Nintendo console. Daarom zag ik het ook wel zitten om een Wii U te hebben ondertussen nu de Wii al een tijd stof staat te happen omdat het toch allemaal wat ouder is en er een nieuwe Mario Kart en Smash is om te kunnen spelen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:53 schreef CoExist het volgende:
[..]
Ik heb meer (en vooral betere) games voor de Wii U dan voor de PlayStation 4.
Ik vind dat toch wel een wegwerp game console die PS4. Game uitgespeeld of niet leuk? Hoppa weg ermee.
Zal ik met Nintendo games niet zo snel doen.
Mooi begin! Tip: Pikmin en W101 niet achter of door elkaar spelen. Stop er een game tussen door.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:54 schreef Catkiller het volgende:
Donkey Kong, SSB + Amiibo, ZombiU, Pikmin 3 en Wonderful 101 gekocht. Ben benieuwd.
Heb nog een US kaart van Pokemon Platinumquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:13 schreef ASSpirine het volgende:
Laatste uren van de Nintendo sterren, voor mij de Club Nintendo van Amerika.
Heeft er iemand nog toevallig punten liggen van Amerikaans spellen?
Ik heb net nog 23 enquetes ingevuld voor 10 punten per enquete. Niet slecht, alleen veel werk.
De enquetes kwamen nooit eerder tevoorschijn, maar gelukkig nog gezien voor het einde van de avond.
https://club.nintendo.com/rewards.do
Dus wie nog kan, kijk nog eens na voor extra punten/sterren
Je kan die kraskaarten toch later ook nog inwisselen? Alleen die digitale spellen niet meer?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:13 schreef ASSpirine het volgende:
Laatste uren van de Nintendo sterren, voor mij de Club Nintendo van Amerika.
Heeft er iemand nog toevallig punten liggen van Amerikaans spellen?
Ik heb net nog 23 enquetes ingevuld voor 10 punten per enquete. Niet slecht, alleen veel werk.
De enquetes kwamen nooit eerder tevoorschijn, maar gelukkig nog gezien voor het einde van de avond.
https://club.nintendo.com/rewards.do
Dus wie nog kan, kijk nog eens na voor extra punten/sterren
Tsssquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Langste meest inhoudelijke koei-post OOIT!
quote:Gold Status (Earned 300 Coins):
Wii U Games
Advance Wars (Wii U - VC)
Mario & Luigi: Superstar Saga (Wii U - VC)
Metroid Fusion (Wii U - VC)
Super Mario Bros.: The Lost Levels (Wii U – VC)
Super Mario Kart (Wii U – VC)
The Legend of Zelda (Wii U – VC)
WarioWare, Inc.: Mega Microgames! (Wii U – VC)
Yoshi's Island: Super Mario Advance 3 (Wii U – VC)
Nintendo 3DS Games
Crashmo (Nintendo 3DS – Digital Download)
Freakyforms: Your Creations, Alive! (Nintendo 3DS – Digital Download)
Pushmo (Nintendo 3DS – Digital Download)
Super Mario Bros. 3 (Nintendo 3DS – VC)
Super Mario Bros. Deluxe (Nintendo 3DS – VC)
The Mysterious Murasame Castle (Nintendo 3DS – VC)
The Legend of Zelda: Oracle of Ages (Nintendo 3DS – VC)
The Legend of Zelda: Oracle of Seasons (Nintendo 3DS – VC)
Platinum Status (Earned 600 Coins):
Wii U Games
Donkey Kong Country: Tropical Freeze (Wii U – Digital Download)
NES Remix 2 (Wii U – Digital Download)
Punch-Out!! (Wii U – VC)
Pushmo World (Wii U – Digital Download)
Super Mario Galaxy 2 (Wii U – VC)
Nintendo 3DS Games
Animal Crossing: New Leaf (Nintendo 3DS – Digital Download)
Mario Golf World Tour (Nintendo 3DS – Digital Download)
Mario Kart 7 (Nintendo 3DS – Digital Download)
Mario Party: Island Tour (Nintendo 3DS – Digital Download)
New Super Mario Bros. 2 (Nintendo 3DS – Digital Download)
Ultimate NES Remix (Nintendo 3DS – Digital Download)
Yoshi's New Island (Nintendo 3DS – Digital Download)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |