abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6683668
we kregen vandaag een brief in huis. Gefeliciteerd..... u bent de de mogelijke winnaar van 50.000 euro. Nou ja...je weet die zooi wel. Oplichterij.
Maar ik toch ff gaan krassen en ja hoor..... 50 .000 euro voor mij. Ik heel goed alle kleine letters doorlezen, maar er zijn geen haken en ogen. Ik veronderstel dat het oplichterij is, maar als het nummer klopte werd de prijs echt uigekeerd. Je hoeft nergens lid van te worden alleen de brief te retouneren. Ook volgens kleine lettertjes her en der in de brief, zijn er geen haken en ogen. Maar je moet de brief incl. handtekening terugsturen. Zij controleren dan het nummer en als et goed is wordt het uitgekeerd.

Wie heeft nog meer deze post gehad? Ik kan namelijk geen fouten/maars vinden. Het lijkt er sterk op dat het echt waar moet zijn.

[sub] en toch weet ik 99.9999% zeker dat ze oplichten en dat et niet waar is! [/sub]

pi_6683984
lekker wegflikkeren, je heb niet alle kleine lettertjes ontvangen, want dat zijn er zoveel dat ze ze niet standaard meesturen .
pi_6684173
quote:
Op donderdag 7 november 2002 20:32 schreef indahnesia.com het volgende:
lekker wegflikkeren, je heb niet alle kleine lettertjes ontvangen, want dat zijn er zoveel dat ze ze niet standaard meesturen .

donderdag 7 november 2002 @ 20:45:02 #4
39564 frambroosje
life goes on whatever it takes
pi_6684256
uh?
TJAKKAAAAAAAAAAAAAAAAA
pi_6684259
Dit is natuurlijk te mooi om waar te zijn. 50.000 komt niet aanwaaien, en zeker niet met een loterij.
Onlangs was er bij Radar of Kassa een item over dit soort postloterijen. Gigantische oplichterij allemaal.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')