Morgen wil ik je niet weer zien jammer he.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ja farank het is weer zo ver....fuk jou
Dan moet je eens onder die steen van je vandaan komen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
oh wacht ik ken niemand die dat doet
als je zo dronken bent, boeit het je toch niks meer.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, drink je teveel kan je niet meer neuken.
Die uitdrukking gebruik je alleen als iemand zich lange tijd niet met het nieuws bezighoudtquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:22 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Dan moet je eens onder die steen van je vandaan komen.
"Het gaat om het idee"quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
daarom ook nooit neuken na uitgaanquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gehaktbaleen etenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:21 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wrm zo mad. Waar waaaas je vanmiddag?
Ik niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die uitdrukking gebruik je alleen als iemand zich lange tijd niet met het nieuws bezighoudt
ppf ik jou nu alniet neer dusssquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Morgen wil ik je niet weer zien jammer he.
Wat bedoel je in dit geval met onder je steen vandaan komen danquote:
Ik ga al jouw reacties quoten, kopiėren en morgenochtend in je PM plempen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ppf ik jou nu alniet neer dusss
De tyfus frank ik heb een ijst met quotes van hou di morgen de hel dag ga quoten dus pas maar opquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ga al jouw reacties quoten, kopiėren en morgenochtend in je PM plempen..
Probeer die maar eens te vindenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar met juiste hoeveelheid alcohol kan je lekker lang door
PLEMPUUUUUHquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ga al jouw reacties quoten, kopiėren en morgenochtend in je PM plempen..
Dat je eens naar buiten moet gaan en mensen meer mensen moet leren kennen, zodat je wel weet hoe vervelend het is als mensen dronken online communiceren.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat bedoel je in dit geval met onder je steen vandaan komen dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |