Ja, net even met TARDIS. over gehad.quote:
waarom?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:31 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ik lag gwn in bed maar had stress
nou, vertelquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:32 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Omdat er vervelende mensen op de aarde zijn die je leven zuur maken
kan niet wachtenquote:
HOEquote:
Mei vakantie :$quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:36 schreef Matip het volgende:
[..]
kan niet wachten![]()
wnneer spreken we af?
Ja, Heb je wel eens foto's gezien?quote:
Ik ben nu toch een beetje benieuwd. 4EBE reageert niet meerquote:
Te laat makker. Trio met Matip en TARDIS. zei ze, geen kwartet met Matip, TARDIS. en Cyberzone.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:23 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Ik ben nu toch een beetje benieuwd. 4EBE reageert niet meer
Ja weet ik. Foto's heb ik ook genoeg aan hoor.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Te laat makker. Trio met Matip en TARDIS. zei ze, geen kwartet met Matip, TARDIS. en Cyberzone.
Gewoon even vijf minuutjes lol.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:24 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Ja weet ik. Foto's heb ik ook genoeg aan hoor.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:24 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Ja weet ik. Foto's heb ik ook genoeg aan hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:27 schreef Matip het volgende:
[..]ff fappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |