Ja, wat is jouw inbreng?quote:
Moet dat...?quote:
Weet niet of ie wat in te brengen heeftquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
haha inbreng, want orgies hoehoeheuhe
Ja dat is wettelijk verplichtquote:
Nou ik heb liever een orgie met allemaal vrouwen dan dat ik 1 vrouw moet delen met allemaal mannen....quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet niet of ie wat in te brengen heeft
[..]
Ja dat is wettelijk verplicht
Volgensmij denken wij te oppervlakkig het kan toch ook gemixt zijn 3 vrouwen eN 3 mannenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:42 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Nou ik heb liever een orgie met allemaal vrouwen dan dat ik 1 vrouw moet delen met allemaal mannen....
Ja nou eh.. ik weet niet of ik sowieso wil delen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:42 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Nou ik heb liever een orgie met allemaal vrouwen dan dat ik 1 vrouw moet delen met allemaal mannen....
Oke Kabouter Wesleyquote:
IK HAAT Uquote:
Godmiljaar.quote:
Je mag ook één op één met mijquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nou eh.. ik weet niet of ik sowieso wil delen.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:51 schreef TARDIS. het volgende:
Een haiku:
user Cyberzone
kijk hem nou eens hosselen
jaloers op zijn skills
Dus, wanneer wil je afspreken?quote:
Er is een vrouw van 96 neergestoken.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:00 schreef hondebrokje het volgende:
Neergestoken vrouw van 96 op intensive care
Waaaat happened
Wauw echt wiejo wiejoquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Er is een vrouw van 96 neergestoken.
Even overleggen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:02 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Wauw echt wiejo wiejo
Kom trio
Ik, jij en Matip
dus jij bent een paard?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:02 schreef hondebrokje het volgende:
Het beste paard van de stal voorop, sorry.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |