quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:34 schreef Blaadjes het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 20 maart 2015 11:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Goede fipo.
Hoe komt het?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:26 schreef Divje het volgende:
Zo weinig slaap de laatste week
Goh
Hallonn
Nouuu, ik bedenk steeds iets nieuws zodat ik niet naar bed ga. Cities Skylinesquote:
Haha lekker bezig Div! Wordt het al nog mooier? Leef ik nog?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Nouuu, ik bedenk steeds iets nieuws zodat ik niet naar bed ga. Cities Skylines![]()
Ben jij ook nog steeds zo moe of valt dat wel weer mee?
Ben een nieuwe stad begonnenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha lekker bezig Div! Wordt het al nog mooier? Leef ik nog?
Uhm verschilt eigenlijk, gaat wel. Gisteren voor twaalven gaan slapen en lekker uitgeslapen vandaagneks mis mee!
Neem om de dag een pillencocktail.![]()
Ah noh, hopelijk lukt het nu wel haha gekkigheid!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Ben een nieuwe stad begonnenoude stad was helemaal leeg op een gegeven moment, heb 't vernacheld
PillencocktailsUitslapen
Sowieso slapen
*boks* chickiequote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ah noh, hopelijk lukt het nu wel haha gekkigheid!
Nice nice, tik hem aan!
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omg divje morgen ben ik ook even in den haag te vinden
Waar koop jij ze? Nog nooit zoveel betaald namelijkquote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:23 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
iPhone,achterlijk dure smartphone van ¤900-1000
Kleingeld.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:23 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
iPhone,achterlijk dure smartphone van ¤900-1000
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb de sweatpants en trui al
En dan KB lastig vallen in die outfit![]()
Lavje, als je nog bij de Lidl komt, de Beenham met Honing&Tijm saus uit de Delicieux lijn is echt heerlijk
[ Bericht 36% gewijzigd door Divje op 20-03-2015 15:48:59 ]oh ah toma toma vem vem vem vem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |