In dit geval komt het deels door de zon, maar veel donkerder dan met een grijs wolkendek is het niet. Iemand die nu het aantal lux buiten kan meten? En bij de eerstvolgende voorjaarsbui?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heeft niets met placebo-effect te maken. De zon is gewoon veel minder fel, dat is ruim genoeg om te zien.
Dat valt mij ook op dat ze dat steeds zeggen. Ik geloof dat in 99 het wel voor iets van 96% was dus wat meer als nu (en zichtbaar). Maar toen moest je ook naar Frankrijk of Italie gaan om het te zien net als dat je nu naar de faeroereilanden of spitsbergen moet gaan. Maar ook dit is een totale zonsverduistering net als toen maar niet hier.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:39 schreef Saekerhett het volgende:
Wat een fout op TT:
[ afbeelding ]
In 1999 was er helemaal geen totale zonsverduistering
Dus? Niemand beweert dat het gitzwart is, alleen dat het donkerder is dan netquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:41 schreef muzas het volgende:
[..]
In dit geval komt het deels door de zon, maar veel donkerder dan met een grijs wolkendek is het niet. Iemand die nu het aantal lux buiten kan meten? En bij de eerstvolgende voorjaarsbui?
dat spreek ik ook niet tegen. Ik reageer op mensen die beweren dat het nu donkerDER is dan met een regenbuitje.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dus? Niemand beweert dat het gitzwart is, alleen dat het donkerder is dan net
Wie zegt dat? Je reageert op Remzz die zegt dat het niet donkerder is dan normaal.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:43 schreef muzas het volgende:
[..]
dat spreek ik ook niet tegen. Ik reageer op mensen die beweren dat het nu donkerDER is dan met een regenbuitje.
nu.nl publiek hier.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Je reageert op Remzz die zegt dat het niet donkerder is dan normaal.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:32 schreef yvonne het volgende:
Het is echt wel donkerder dan met een regenlucht, alles is nu donkerder.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Je reageert op Remzz die zegt dat het niet donkerder is dan normaal.
Daar bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:32 schreef yvonne het volgende:
Het is echt wel donkerder dan met een regenlucht, alles is nu donkerder.
Ook hartje zomer, 21 Augustus. Misschien maar vakantietje VS dan.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou ja, de volgende in 2017...
[ afbeelding ]
Ah, je reageert op de post die je niet quote en niet op de post die je wel quote. Nu snap ik het.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:45 schreef muzas het volgende:
[..]
[..]
Daar bijvoorbeeld.
JEzus wat doe je happig. Deel mijn mening, je doet alsof ik je hond heb doodgeschopt.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ah, je reageert op de post die je niet quote en niet op de post die je wel quote. Nu snap ik het.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |