Grappig dat je het zegt, dat was me nog niet opgevallen. Hier ook geen vogels meer.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:20 schreef yvonne het volgende:
Het is donkerder dan normaal en de vogels waren een kwartier geleden nog bezig maar alles is doodstil.
Dordrecht-mistig.
Echt, alles zit in de bomen hier of op de daken, hun slaapplek, en ik hoor van die vogels die je nomaal alleen savonds hoort.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Grappig dat je het zegt, dat was me nog niet opgevallen. Hier ook geen vogels meer.
Yup, ik kan vanaf kantoor op onze webcam-in-vogelhuisje-in-achtertuin zien dat het hokje twee koolmezen bevat die denken dat het avond is.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Echt, alles zit in de bomen hier of op de daken, hun slaapplek, en ik hoor van die vogels die je nomaal alleen savonds hoort.
Ze hebben de gordijntjes gesloten?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:26 schreef minilot het volgende:
[..]
Yup, ik kan vanaf kantoor op onze webcam-in-vogelhuisje-in-achtertuin zien dat het hokje twee koolmezen bevat die denken dat het avond is.
Nee, deze twee zitten er al een paar weken alleen 's avonds in. Overdag nooit. Nu dus wel.quote:
Ja, dat merk ik ookquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:20 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik merk toch dat het donkerder wordt. Soort schemering.
Jep.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:26 schreef muzas het volgende:
in 1999 was ie tenminste gewoon te zien. Lekker door een CDROM heen gluren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |