Hee vriend Koen, jij hier?quote:
Jij uiteraard.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zullen we wedstrijdje doen wie het eerste een ban haalt
Topquotjequote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:25 schreef Braindead2000 het volgende:
Fylax heeft nou zo'n stijve dat zijn computerdesk tegen het plafond klettert.
hebben jullie ruzie?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:28 schreef Fylax het volgende:
En de moeder van Fokker89 is een lelijke hoer.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:28 schreef Fylax het volgende:
En de moeder van Fokker89 is een lelijke hoer.
quote:
Dit is wel mijn muziekquote:
tsja half 2 hequote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:30 schreef hoink581 het volgende:
De tijd van moeder grappen is aangebroken zie ik?
Amen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:32 schreef Fok-it het volgende:
Man man manIk luister dit nooit maar verveelde me. Wat een treurnis
Fokker. Je bent 25? Of 26 kan ook. Als je je dan zo druk maakt om een 15-jarig ventje op internet ben je toch wel heel autistisch hoorZelfde geldt trouwens voor die meid die naast je zit, geen idee wie het is. Je hele radioprogramma je daar druk om maken en hopen dat iemand een ban krijgt..
Tsja. Volwassen
En dan tussen nummers door `De moeder van Fylax is dik'' afspelen![]()
Hopelijk dat de volgende keer dat ik luister de dj`s wat leuker zijn om naar te luisteren
Speel jij "wie heeft de grootste snor" met je moeder?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:30 schreef hoink581 het volgende:
De tijd van moeder grappen is aangebroken zie ik?
Fout, klopt niet, het is leuk.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:32 schreef Fok-it het volgende:
Fokker. Je bent 25? Of 26 kan ook. Als je je dan zo druk maakt om een 15-jarig ventje op internet ben je toch wel heel autistisch hoorZelfde geldt trouwens voor die meid die naast je zit, geen idee wie het is. Je hele radioprogramma je daar druk om maken en hopen dat iemand een ban krijgt..
Tsja. Volwassen
Hopelijk dat de volgende keer dat ik luister de dj`s wat leuker zijn om naar te luisteren
Och had het gastje weer mensen nodig om zich in te dekkenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:32 schreef Fok-it het volgende:
Tsja. Volwassen
Haha ja want dan zou ik Fok-it vragen om dat te doenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Och had het gastje weer mensen nodig om zich in te dekken
Normaal kwam GGMM hier moord en brand schreeuwen, maar die mag hem ook niet meer.
Reageer eens inhoudelijk op mijn postquote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Och had het gastje weer mensen nodig om zich in te dekken
Normaal kwam GGMM hier moord en brand schreeuwen, maar die mag hem ook niet meer.
stuur je kleine vriendje dan gewoon weg?... zo moeilijk is het allemaal niet..quote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:32 schreef Fok-it het volgende:
Tsja. Volwassen
En jij zit te rukken. Zou het wel weten.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:35 schreef Fylax het volgende:
Pixelbitty en Fokker89 zitten vuistdiep in elkaars kont.
Haha. Zoals ik al zei. Ik vind Fylax zelf ook kut doen soms. Daar gaat het niet om. Gaat erom dat er zo`n drukte wordt gemaakt om een user. Ga gewoon radio maken zonder je boos te maken om een 15-jarige knulquote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
stuur je kleine vriendje dan gewoon weg?... zo moeilijk is het allemaal niet..
Tot nu toe win ik nog steeds.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Speel jij "wie heeft de grootste snor" met je moeder?
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:36 schreef deadprez het volgende:
Laten we ons naar de TT gedragen en gewoon gezellig doen met z'n allen.
Ik had nog zo'n goede hoop.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:36 schreef deadprez het volgende:
Laten we ons naar de TT gedragen en gewoon gezellig doen met z'n allen.
je hebt het geprobeerdquote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik had nog zo'n goede hoop.![]()
Wie hou ik voor de gek.
True. Maar dit speelt blijkbaar al langer. Hij heeft hier niets te zoeken, zo moeilijk is het niet dunkt me.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha. Zoals ik al zei. Ik vind Fylax zelf ook kut doen soms. Daar gaat het niet om. Gaat erom dat er zo`n drukte wordt gemaakt om een user. Ga gewoon radio maken zonder je boos te maken om een 15-jarige knul
Klopt. Maar laat dat lekker aan een mod over? Als je je via de radio zo druk gaat maken en echt boos bentquote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
True. Maar dit speelt blijkbaar al langer. Hij heeft hier niets te zoeken, zo moeilijk is het niet dunkt me.
Niet zo serieus joh. Neem een drankje. het leven is te kort.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Maar laat dat lekker aan een mod over? Als je je via de radio zo druk gaat maken en echt boos bentTsja, vind dat wel treurig hoor. En hem dan meteen beticht dat hij vriendjes hier heen haalt. Word volwassen
Hij had hier best wat te zoeken en is tot 20 minuten geleden altijd welkom geweest. Maar als je 2 dagen achter elkaar zo sneu moet doen mag hij het ook hier bekijken, hier zit niemand op te wachten,quote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
True. Maar dit speelt blijkbaar al langer. Hij heeft hier niets te zoeken, zo moeilijk is het niet dunkt me.
lekker volwassen dit.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:32 schreef Fok-it het volgende:
Tsja. Volwassen
Dat zou je dus tegen Fokker moeten zeggen jaquote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:39 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Niet zo serieus joh. Neem een drankje. het leven is te kort.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Naar die Nobelprijs voor de vrede kan ik ook wel fluiten nu.
Goed neuws, slecht nieuws, Fylax is altijd blij als hij aandacht krijgt. Iedereen tevreden.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zou je dus tegen Fokker moeten zeggen ja
Graag op die van Fokker.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:40 schreef Lt.Surge het volgende:
Drank gaat hard, en als dat gezeik zo door loopt dan sla ik die zo kapot op een hoofd
quote:
Zou naar de barbier gaan. Met zo'n groot mes.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Geregeld. Eens per week beetje bij trimmen. Vooral de onderkant.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik had nog zo'n goede hoop.![]()
Wie hou ik voor de gek.
Ik moet mijn coupe weer laten bijknippen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Zou naar de barbier gaan. Met zo'n groot mes.
daar heb ik mijn pielemuis voorquote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Laat jij ook een compensatiesnor staan?
Mijn haar zit altijd bijzonder kut de eerste week na een bezoek aan de kapper.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik moet mijn coupe weer laten bijknippen.
Bij die barbier zat het daarna perfectquote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Mijn haar zit altijd bijzonder kut de eerste week na een bezoek aan de kapper.
Dan gewoon een week later naar de kapper gaan. Voor altijd.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Mijn haar zit altijd bijzonder kut de eerste week na een bezoek aan de kapper.
Lijkt me ook, de barbierquote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Bij die barbier zat het daarna perfect
dm verstuurd ;$quote:
niet gewoon keurig elke keer 20,95 neerlappen voor een karige knipbeurtquote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:43 schreef deadprez het volgende:
niet gewoon je vriendin je haar laten knippenmetroseksuele zwemmel
juikt maar een beetjequote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zou daar toch even een huisarts naar laten kijken als ik jou was.
Geld moet rollen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zit alleen wel 10 euro verschil on met de gewone kapper...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |