SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel vaker last vanZou eigenlijk weer eens terug moeten naar HA
Ik hou niet zo van zoveel gepriegelquote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:30 schreef Elan het volgende:
[..]
die is wel de mooiste heb daarop gestemd
Daarbij zijn Polen toch geen notoire messentrekkers of wel.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
ik call bullshit elan
zou kunnen verder, maar staat op heel twitter niks over, polen zijn over het algemeen niet zo lichtgetint
Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:33 schreef Mortaxx het volgende:
Jongens ben tot de conclusie gekomen dat ik geen toekomst heb
Nou ik (en nog 49 anderenquote:
Ach hou toch op manquote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:33 schreef Mortaxx het volgende:
Jongens ben tot de conclusie gekomen dat ik geen toekomst heb
Helaas voor Mortaxx in een richting waar geen droog brood in te verdienen is.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:35 schreef Fok-it het volgende:
Ach hou toch op manJe hebt net universiteit afgerond
Je hebt prima toekomst
traineeship den haagquote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach hou toch op manJe hebt net universiteit afgerond
Je hebt prima toekomst
Waarvoor was die test?
Politicologie toch? Is best divers volgens mijquote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Helaas voor Mortaxx in een richting waar geen droog brood in te verdienen is.
RIP
Is er geen werk op hbo-niveau waar je eerst mee kan beginnen dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
traineeship den haag
Geen enkele relevante werkervaring, waardeloze studie (op de arbeidsmarkt dan) en falen voor capaciteitentest
Wanneer is dat?quote:
Of beetje netwerken en zakkenvuller in den haag worden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |